5 299 viestiä aiheessa

"Lentoemon" kuulutus ei ehkä ole ihan sieltä tavallisesta päästä, mutta... hitto, matkustajat tykkäsivät! Kaverihan oli ihan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä perusteella?

Katsos kun lentoemo ei voi millään irrotella välillä työssään :D Varsinkin jos kyseinen lento oli muutaman tunnin myöhässä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko tuulilla jotain vaikutusta asiaan?

Jep varmaankin..... 8)

No täytyypi kysyä ihan ammattilaisilta jottei mokaa itseään ihan täysin ::)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Katselin tuota videota ja huomasin että tikkua vatkataan aika lailla....

Itse olen ollut käsityksessä että liikeradat bussin kokoisessa koneessa olisivat pienempiä

Harri

Moni lentäjä tekee sen virheen, että korjaavat esim koneen asentoa liian suurella liikkellä joka johtaa siihen, että täytyy korjata uudestaan, eli he ns" korjaavat korjaustaan" joka päätyy siihen että tikkua vatkataan eestaas joka suuntaan. Se sidestick on herkkä, mutta sille pitää antaa vähän aikaa toimia. Tuulilla varmasti suuri merkitys myöskin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Katselin tuota videota ja huomasin että tikkua vatkataan aika lailla....

Itse olen ollut käsityksessä että liikeradat bussin kokoisessa koneessa olisivat pienemmät

Harri

Moro

Eniten kiinnitti huomiota kentät jonne laskut tehtiin. Eivätkä muutkaan kentät joilla ehdittiin käydä reissullamme olleet kaukana asutuksesta.

Itsekin ao kentillä (SaoPaulo&RioDeJaneiro) käyneenä pitää kyllä ihmetellä Vantaan ja pohjoisen Espoon NIMBY:ä lähtöreiteistä ja vaahtoamista "lentomelusta". Vantaan kaupunginjohtaja(vast) vaahtosi HS:ssä taannoin ettei Vantaalla ole kaavoitettavaa maata HK:n lentomelurajoituksista johtuen?

Harde

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään