5 300 viestiä aiheessa

Teki kyllä mieli alkaa seurata tuota 330:sta mutta soin kameran jauhaa omissa oloissaan.

Joo, ja kyllähän tuostakin hyvin selviää, ettei kyseinen A333 ainakaan ekalla yrityksellä mihinkään lähtenyt, vaan palaa terminaalille videon kohdassa 1.35.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan mahtava idea. Harmi vaan että oma tyttöystävä ei suostu tulemaan KingAiria pienempään koneeseen ja sekin oli jo aikamoisen suostuttelun takana  ;D

Mie kosin omaa vaimoani King Airissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

kävin tuossa kuvaamassa NCA:n 747 ja meni siinä määrin reisille että, käteen ei jäänyt muuta kuin konsentroitunutta kosteutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Tällä foorumilla oli joskus linkki videoon, jossa muistaakseni A320 laskeutui vuoristoon (olisiko ollut himalaja/ Nepal) kierrellen ja kaarrellen vuoria. Nyt kun yritin etsiä en löytänyt. Missäköhän oli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Tällä foorumilla oli joskus linkki videoon, jossa muistaakseni A320 laskeutui vuoristoon (olisiko ollut himalaja/ Nepal) kierrellen ja kaarrellen vuoria. Nyt kun yritin etsiä en löytänyt. Missäköhän oli?

Tämä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä-mä-mä-mä-märkää  :laugh:

Katoin ensin että mistä ihmeen pellolta se lähtee. Joskus kun olen vasta pessyt auton ja seuraavana päivänä täys kurakeli ja auto ihan paskassa. Tuo kone näytti ihan samanlaiselta.  ;)

Edit: Mitenkähän lähtö olisi onnistunut esim. DC9:llä, moottorit kun on takana ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään