5 299 viestiä aiheessa

19.6. HW-343 soolo Kuopiossa:

Hyvin olet saanut sateessa kuvattua. Näkyvyys hetki ennen HW-soolon alkua oli olematon. Rwy33:n pää katosi usvan taakse, kun olin Bravon reunalla zoomailemassa. Minun fiilistelykooste TDS2016:sta tulee aikaisintaan loppuvuodesta.

Mitenkäs YouTube on reagoinut videon taustalta kuuluvaan musiikkiin? Tunnistaa muttei uhkaa mykistää sen takia koko ääniraitaa? Parempi niin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin olet saanut sateessa kuvattua. Näkyvyys hetki ennen HW-soolon alkua oli olematon. Rwy33:n pää katosi usvan taakse, kun olin Bravon reunalla zoomailemassa. Minun fiilistelykooste TDS2016:sta tulee aikaisintaan loppuvuodesta.

Mitenkäs YouTube on reagoinut videon taustalta kuuluvaan musiikkiin? Tunnistaa muttei uhkaa mykistää sen takia koko ääniraitaa? Parempi niin.

Kiitoksia! Eipä se siihen musiikkiin reagoi. Saa silti kaupallistaa videot, koska sitä musiikkia ei ole itse taustalle laitettu.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen Ethiopian Airlines vastaanotti ensimmäisen A350 koneensa ja tuli näin seitsemänneksi ko. konetyypin operaattoriksi. Asian kunniaksi Airbus julkaisi perinteisen Kuinka-kone-kasattiin videon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi Migin nousu ja laskeutuminen oli leikattu lähes kokonaan pois?

Itseänikin harmitti se että piti leikata; oli muita ihmisiä edessä ja koneesta ei nähnyt kun vilauksen.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

18.7

AY362 lento Oulusta Helsinkiin myöhästyi yli 5 tuntia.

Koneen olisi pitänyt saapua Helsinkiin 0800 paikallista aikaa, mutta kone laskeutui 1317 paikallista aikaa.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään