5 299 viestiä aiheessa

Lentämisen tuntua :)

http://www.therawfeed.com/2006/09/vr-gear-makes-rc-airplane-coolest-toy.html

A Canadian RC airplane enthusiast shows us some sweet unanticipated convergence between a model RC airplane and virtual reality gear. It works like this: The airplane is a conventional one, controlled by a wireless remote control. On the airplane is a pan-and-tilt camera, controlled also wirelessly. Here's the cool part. The video is viewable through virtual reality goggles, which have a gyroscope built in to sense the movement of the goggles. When the wearer moves his head, the camera moves.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä käy, jos auto on täydellä teholla olevan b747 moottorin takana?  :)

Älä oikaise työmatkalla lentokentän poikki.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopterionnettomuus (ilmeisesti vanha pätkä): http://theync.com/video/m100506fall.wmv

Vanha tai ei, eipä ole ainakaan minun silmääni ennen tämä pätkä sattunut.

Tuo on kyllä sitten kaikkein epätoivottavin paikka pyrstöroottorihäiriölle, tai milleen muullekaan häiriölle. Kuski hoiti homman todella hienosti! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha tai ei, eipä ole ainakaan minun silmääni ennen tämä pätkä sattunut.

Tuo on kyllä sitten kaikkein epätoivottavin paikka pyrstöroottorihäiriölle, tai milleen muullekaan häiriölle. Kuski hoiti homman todella hienosti! :thmbup:

Tosiaankin. Mikäli haastattelusta oikein ymmärsin, niin ehti varmistaa joltakulta, että kuorman alla ei ollut ketään ennen kuin pudotti sen. Ja väisti vielä ihmisiä hätälaskupaikkaa hakiessa. Laskupaikka oli liian epätasainen, muutenhan kopteri tuli hyvän näköisessä asennossa alas. Mutta säilyipä sentään itse ehjänä, ihmeen kaupalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laskupaikka oli liian epätasainen, muutenhan kopteri tuli hyvän näköisessä asennossa alas

No en tiedä. Kyllä se mulle näytti aikalailla nokka edellä tulevan. Tosin sitä en tiedä, olisiko se sitten parempi, kuin ihan lattana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään