5 299 viestiä aiheessa

... Kyseinen kohta videon lopussa, n. 1.40 min. ...

Ja siinä näkee muutenkin, kuinka ronskeja liikkeita kapu tekee tuulta vastaan vääntäessään  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuore videopätkä ilmeisesti tältä päivältä, missä Korean Airin 737 laskeutuu vahingossa kiitotien viereiselle rullaustielle Akitassa, Japanissa.

Mitään ei onneksi tapahtunut, koska rullaustie oli yhtä pitkä kuin kiitotie ja tapahtumahetkellä tyhjä. Videossa näytetään myös kiitotie ja samansuuntainen rullaustie pilotin näkökulmasta, minkä perusteella kippari kyllä mokasi aika pahasti....

Videota näkyy kyllä, kunhan peruuttaa kaksi kertaa japanin kielipaketin asennuksen linkkejä klikatessa:

http://www3.nhk.or.jp/news/2007/01/06/d20070106000083.html

Jos siis ei tosiaankaan erota kiitotietä ja rullaustietä toisistaan  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"The page you requested could not be accessed."

Klikkaappa sivun yläreunasta "english"  ;) Mulla ainakin toimi (FF2)

Mitä itse videoon tulee, niin: Voi jösses mikä puusilmä-pilotti  ??? Käynti lähimmällä optikolla auttais.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, tosiaan silloin kun tuon japanilaisen TV-kanavan videon postasin, niin se näkyi IE:llä suoraan kunhan peruutti kielitukipaketit.

Näyttäisi nyt siirtyneen osastoon "English" ja sitten pitää etsiä listasta oikea video, jolloin vielä näkyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Klikkaappa sivun yläreunasta "english"  ;) Mulla ainakin toimi (FF2)

Mitä itse videoon tulee, niin: Voi jösses mikä puusilmä-pilotti  ??? Käynti lähimmällä optikolla auttais.

Joo, sain toimimaan. Mielenkiintoinen video totta tosiaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkoisen tiivistä tunnelmaa ja ovikellon soittoääniä (!) jne Tu-154-ohjaamovideossa, jossa kippari opettaa perämiehelle laskun tekemistä:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kokeessa oli kai pilotille merkitty kiitotien näköinen laskeutumispaikka, ikäänkuin kyseinen radio-ohjattu matkustajakone jäi hieman vajaaksi, ja kallelleen, mutta ainakin romut menivät näköjään "kiitotielle".

http://www.dfrc.nasa.gov/Gallery/Photo/CID/Small/EC84-31806.jpg

Kas vain, onhan siellä baanan näköinenkin alue. Ei vaan "pikakelauksella" sattunut silmään itse videosta. Näytti vaan, että se olisi ajellut johonkin suola-aavikolle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kreikkalaisten ja turkkilaisten hävittäjien täysin todellista koiratappelua HUD:n kautta nähtynä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään