5 299 viestiä aiheessa

Kiitosta kovasti! :)

Siinä tapauksessa menet www.patricksaviation.com :iin ja videohakuun vain "Hornet" Sieltä sitten löytyy vaikkapa tämä video, ja ylärivistä "download" kohtaa painamalla saat ladattua videon koneellesi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miltähän vuodelta tämä sitten lieneekään, niin joka tapauksessa valkoinen Caravelle on liikenteessä IL-76:n, Herculeksen ja Mi-8:n kera YK-operaatiossa Kongossa... Caravellesta ei taida olla kovinkaan paljon videoita, joissa sellainen olisi edes nousussa kuten tässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vetiköhän tahallaan näytöstyyliin hyvin matalan nousun ?? Ja hiton äkkiä otti telineet ylös, vaikkei korkeutta ollut nimeksikään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miltähän vuodelta tämä sitten lieneekään, niin joka tapauksessa valkoinen Caravelle on liikenteessä IL-76:n, Herculeksen ja Mi-8:n kera YK-operaatiossa Kongossa... Caravellesta ei taida olla kovinkaan paljon videoita, joissa sellainen olisi edes nousussa kuten tässä?

Pari sivua aiempaa löytyy vähän parempilaatuisena ;) Onhan tuo ollut muutamaan kertaan aiemminkin forumilla...

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,62030.msg677819.html#msg677819

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua kiinnostais että oisko jotain, F4 Phantom videoita, mielellään sieltä lentäjän näkökulmasta, joskus tuli tv:stä nähtyä dokumentti saksalaisesta joka putosi vietnamin sodassa. Niin siinä näky vähän Air to Land combat videota  :thmbup::(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua kiinnostais että oisko jotain, F4 Phantom videoita, mielellään sieltä lentäjän näkökulmasta, joskus tuli tv:stä nähtyä dokumentti saksalaisesta joka putosi vietnamin sodassa. Niin siinä näky vähän Air to Land combat videota  :thmbup::(

Tässä ainakin kuvatekstissä kerrotaan olevan materiaalia ohjaamostakin: http://youtube.com/watch?v=-X8uFkczY90 Video tosin lentonäytöksestä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saksalaisia Tornadoja tuli nähtyä Itämerellä tunnistustehtävissä useita kertoja. Pari kertaa menivät "pinnoissa" aluksemme vierestä (Pohjanmaa).

Tämä Zorba tekee kyllä "pohjat"! Tuota alemmas ei voi mennä ilman snorkkelia.... Kajarit täysille  ;):

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tuossa on hauskaa?  ???

Kuulostaa vaan jotenkin epämääräiseltä... Nääh, en minä tiedä, ehkä olen itse vain niin epämääräinen (tai pilvessä) että kaikki kuulostaa hauskalta  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauheasti en noista tönkkiksistä normaalisti välitä mutta näille kavereille on kyllä pakko nostaa hattua... Sen verran huimia on laskupaikat ja olosuhteet muutenkin:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauheasti en noista tönkkiksistä normaalisti välitä mutta näille kavereille on kyllä pakko nostaa hattua... Sen verran huimia on laskupaikat ja olosuhteet muutenkin:

Rento äijä. Vetelee laskuja tuosta noin vaan kamera kourassa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään