5 298 viestiä aiheessa

Nyt on jotain häikkää, lataa vajaa 800 kt:n asti.

Soneralla jotain huoltotöitä menossa koskien kotisivuja. Kannattaa kokeilla uudestaan jossei lataudu loppuun asti. Kokeilin äsken muutaman kerran latailla niin pari kertaa jäi kesken ja pari kertaa tuli loppuun asti. Tiedoston koko on n. 23 mb, kun tullut loppuun asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Unkarilainen MiG menee tonttiin moottorin petettyä

Olipa ainakin tuoretta matskua! Ihmeen kauan meni ennen kuin mustat savut tulivat puskan takaa näkyviin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[EDIT] esim. tämä, aivan huikea video, huh huh!! ;)

Kiitos linkistä! Tuo oli kyllä aivan helmi!! Kyllä rehellisesti on myönnettävä, että mistään en taida olla niin kateellinen, kuin tuollaisesta kyydistä. :P

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei MediaPlayeri eikä RealPlayerikään tuota toista, joten tarviiko mun ladata netistä joku kodekki tms. että se toimis? Vai mikäköhän on vikana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei MediaPlayeri eikä RealPlayerikään tuota toista, joten tarviiko mun ladata netistä joku kodekki tms. että se toimis? Vai mikäköhän on vikana?

Ainakin The Core Media Player toistaa tuon....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin The Core Media Player toistaa tuon....

Ainakin tiedoston properteissä luki jotain Nero Video Decoder..., mulla tosin on DivX ja AC3-kodekitkin, että pitäisikin näkyä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gripen tulee laskuun... ja vetäisee pari volttia

No, onpahan tämäkin näköjään jäänyt talteen tulevien sukupolvien ihmeteltäväksi. Sääli, että ruotsalaisen selostajan ääni puuttuu. Eikös tämä tapahtunut helmikuussa 1989. Ja sama pilotti romutti toisenkin v. 1993.

Olisivatko ennemminkin kärrynpyöriä kuin voltteja...vaikka lopputuloshan oli sama.

Ja vienti on vähän ontunut...Etelä-Afrikka, Tsekki ja Unkariko niistä nyt ovat kiinnostuneet, mutta ei ole ilmeisesti vielä ensimmäistäkään toimitettu tähän mennessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsekki on saanut 6 Gripeniä ja ensimmäinen Unkarilainen Gripen on valmis, mutta vielä Ruotsissa. Etelä arfikan Gripenien valmistus on aloitettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla ensimmäisiä koelentoja ja softa vika jos en väärin muista.

Näkyy tosiaan ihan selvästi, että se vaan lähtee käsistä... Ja kyllähän se lähtee, jos tietokone sekoaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään