Lauri Fontell

Heathrow jatkolento T3 -> T5

8 viestiä aiheessa

Hei,

Olen lähdössä 1.4 LAX:iin LHR:n kautta ja BA:n Helsingin lennothan saapuvat LHR:llä T3:n ja BA:n lento LAX:iin lähtee terminaalista 5. Menolennolla vaihtoaikaa on 7 tuntia ja paluu lennolla 2 tuntia.

Kuinka kauan kestää noin suurinpiirtein vaihtaa terminaalia ja riittääkö tuo 2 tunnin vaihtoaika?

Ennen olen LHR:llä vaihtanut vain T3:ssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olettaen että HEL -  LHR on ajoissa. Jos ei ole, jonotusaika re-routingiin ja sitten uutta lentoa. Mulla meni over nighties ja ba korvasi hotellin, kuljetukset ja ruokaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä meni vaimon kanssa viime syksynä SFO:lta kotiin tullessa (SFO-LHR-HEL) vastaavassa terminaalien vaihdossa muistaakseni noin kolme varttia, emmekä pitäneet mitään kiirettä. Kentällä oli silloin kohtalaisesti porukkaa, mutta ei kuitenkaan mikään ruuhka-aika. Kaksi tuntia pitäisi riittää vaihtoon mainiosti.

Jos lennot on samalla lipulla, lentoyhtiö periaatteessaon luvannut sinulle onnistuneen vaihdon -> jos vaihto ei onnistu niin kyllähän sinut re-routataan uudelle lennolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyt siis vaihtoa T5->T3 et T3->T5.

T3 ei ole T5 kaltaista conformance checkia, eli jos koneesi LAXista on ajoissa, ehdit mainiosti. Normaalisti LAX saapumisen aikaan iltapaivasta T3 transfer on taysin autio. 30-40min kaikkinensa siihen menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa myös muistaa kätevä oikoreitti, eli T5->T3 bussin pysäkki T5 B-pierillä. Eli ei tarvi mennä A-pierille asti, jos saapuu B:hen tai C:hen...

(Toivottavasti tämä ei ole ehtinyt viimeisen vuoden aikana poistua...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa myös muistaa kätevä oikoreitti, eli T5->T3 bussin pysäkki T5 B-pierillä. Eli ei tarvi mennä A-pierille asti, jos saapuu B:hen tai C:hen...

(Toivottavasti tämä ei ole ehtinyt viimeisen vuoden aikana poistua...)

Toimii B:sta mutta ei aina C:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään