Peter Lord

Huoleton on hevoseton poika ...

6 viestiä aiheessa

... mutta myös hyvin onneton.

Hyvä työhevosemme OH-STA on muuttanut pysyvästi asumaan Vilnaan, Liettuaan. Uusi tunnus LY-ZDV.

Kertokaa jos tulee vastaan.

Internet, pahus, on tehnyt meidän IT-projektiemme matkustustarpeen niin pieneksi että kun ennen tehtiin pari keikkaa viikossa Eurooppaan niin ny hyvä jos kerran kuussa. Sitten enää muistellaan millaista se oli kun oli lentokone jolla pääsi paikasta toiseen.

Oli se sentään LENTOKONE.

:-[

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kysymästä, juuri nyt en lennä yhtään mitään.

Kohta kelien kirkastuessa taas Arrowia.

(Korjaus: Kaikesta päätellen tulevina viikkoina myös ilma-alusta LY-ZDV, näköjään ...)

Leipäni sen sijaan tulee - on koko ajan tullut - siitä IT-alan työnteosta, johon ennen tarvittiin _myös_ lentokonetta. ;)

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi ei, Jyväskylän lentoasema kuihtuu entisestään. STA sentään toi kentälle omaa väriään ja oli minun mielestä kentän ylpeys ainoan ns. liikekoneen muodossa. Oli se muutenkin hieno kone ja itse tykkäsin siitä erityisesti sen vuoksi, että se oli keskivertoa harvinaisempi konetyyppi. Ja aina sen tunnisti kentällä jo pelkästään äänestä, vaikka itse seisoi rahtiplatalla meidän kerhon luona ja se saapui pääasematasolle. :)

Niinhän se taitaa olla, että Internet tosiaan syö tuota matkustustarvetta aika paljon erityisesti IT-alalla, jossa toimitaan muutenkin pääosin sähköisesti. Teidän pitää Peter perustaa pieni tytäryhtiö, joka tarjoaa bisneslentopalvelua yhdellä koneella Jyväskylän seudun yrityksille. Kun mukana on useampi yritys niin koneelle saattaisi löytyä tarvetta. Tai ehkä minä perustan sen kun valmistun täältä koulusta..tehdään sitten jonkinlainen diili... :D

In memoriam: OH-STA.

Jokaisessa kuvassa Peter puikoissa.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset, Pekka, nostalgiasta.

Ehkäpä nyt on minullakin aikaa ensimmäistä kertaa eläissäni astua mopun kyytiin (Kai muistat vielä?)

Ja mitä tulee bisneslentoyhtiöön niin onhan toki sitäkin kokeiltu. Sanooko nimi Tikka-Beacon mitään? (se oli yhtiö jonka ex-lentäjästä kirjoitetaan palstalla vieläkin.)

Pitäisi taas ensin hankkia se suuri omaisuus josta pääsisi jakamaan....

"Jos Jumala olis tarkoittanut, että ihminen lentää, hän olisi lähettänyt meille enemmän rahaa".

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään