Jussi Seppälä

Kalle Keskinen väliaikaiseen liiketoimintakieltoon

94 viestiä aiheessa

Jos en väärin muista niin Loud n Liven tilikausi on ollut kalenterivuosi. Mielenkiintoista, että tilinpäätösprosessi vie 8 kuukautta, laki ei aivan näin pitkää puuhastelua normaalisti mahdollista.

Jännä myös, että Kalle kiistää kaiken oman hyötymisen, vaikka yrityksen tarkoitus on tuottaa sitä etua ja hyötyä. Toki perusteetonta tai laittomasti hankittua hyötyä ei pitäisi tavoitella tai saada... Joka tapauksessa vaikea uskoa, epäily Kallen oman omakotitalotyömaan rahoittamisesta yhtiön varoista olisi täysin tekaistu. Häkin heilumista odotellessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopeasti vilkaisin, että tämä herra Keskinen pyörittää parin millin liikevaihtoa. Käsittääkseni tuo ala on aika vaativaa, paitsi yrittäjälle niin myös kirjanpitäjälle ja tilintarkastajalle. Edelleen muistelen, että esimerkiksi Juice Leskinen oli todella vaikeassa tilanteessa verottajan kynsissä. Tilanteesta selviäminen vaati pitkällistä vääntöä verojuristien, tilintarkastajien ja kirjanpitäjien kanssa. Ja ISON lainan KOPstä, jolla maksettiin verorästit pois. Eikä Juice käsittääkseni ihan kovin iso konna ollut, sattui vaan toimimaan samalla alalla kuin herra Keskinen, ja häneltä saattoi homma lähteä välillä lapasesta, kun käteistä tuli toisesta suunnasta hetkittäin kahmalokaupalla, ja samalla oli toiseen suuntaa satoja pieniä rahareikiä, joista olisi pitänyt kehitellä tositteet ym. No, minulla ainakaan ei ole  pokkaa alkaa tällaisia yrittäjiä kivittämään.

Toisaalta, jos kaveri saa firmansa plussalle, on se tuolla liikevaihdolla äkkiä parin miljoonan arvoinen. Näin sitä yritteliäät nuoret pärjäävät maailmassa!

Yleensä kaverit jotka pyörittävät yrityksiä ja sijoittavat niihin satoja tuhansia Euroja eivät ole rikollisia. Rikollinen raha ei näy kirjanpidossa ja tilinpäätöksissä (eikä herätä kateutta). Tosin jotkuthan ovat sitä mieltä, että me kaikki yrittäjät olemme rikollisia, ja ehkä sitten näin onkin. Ainakaan minä en varmasti ole aina kaikkia asioita hoitanut juuri pilkulleen sääntöjen mukaan. Ja ne säännötkin muuten taitavat vähän vaihdella tulkitsijan mukaan, verottajan organisaation sisälläkin.

Jos jokin kerho järjestää jonkin tapahtuman talkoovoimin, ja paikalle ei tulekkaan väkeä, jäävät yleensä tappiot pieneksi. Suurin tappio on yleensä turhaan tehty talkootyö. Jos taas joku järjestää vastaavan tapahtuman ja palkkaa siihen talkooporukan sijaan työntekijöitä, ottaa hän aina suuren riskin. Ja riskiä otetaan vain kun tavoitellaan voittoa. Ja kun tapahtumia järjestetään paljon, joistain tulee takkiin, ja joistain voittoa.

Täällä tuntuu kirjoittelevan kavereita, jotka eivät oikein ole sopeutuneet tähän markkinatalouteen missä elämme. Venezuelassa, Pohjois-Koreassa ja Kuubassa lienee näiden kavereiden onnela. Kaiken sen rahan jota kulutamme, luovat sijoittajat ja yrittäjät. Toistaiseksi ihmiskunta ei ole löytänyt tälle vaihtoehtoja. Sosialismissa on VIP se jolla on suhteita. Täällä meillä pitäisi vähän itse yritellä, ja siihen ei tunnu kaikkien resurssit riittää, ja se ilmenee näköjään katkeruutena.

Minusta parhaasta päästä homoviitsejä on tämä klassinen toteamus, että homoilu, se muuten vasta on Miesten Hommaa! Se, että täällä joku kirjoittelee henkilöiden ulkomuodosta ja viittaa sitten halventavalla tavalla homoseksuaalisuuteen on mielestäni asia, joka tulisi kitkeä pois. Yhtälailla kuin kenenkään ei tule päätyä kaasukammioon siksi, että hänen äitinsä on ollut Juutalainen, ei kenenkään tule olla alempiarvoinen joukossamme siksi, että kuuluu siihen noin 0.5% vähemmistöön, joka on kaikissa kansoissa ja väestöryhmissä homoseksuaaleja. Muistammehan myös sen, että myös ilmailijoista sama prosenttiosuus on homoseksuaaleja.

Minulla ei ole homoseksuaalisia lentäjiä kohtaan mitään negatiivisia tuntemuksia. En tunne ylemmyyttä enkä alemmuutta - tai epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntauksestani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
kun käteistä tuli toisesta suunnasta hetkittäin kahmalokaupalla, ja samalla oli toiseen suuntaa satoja pieniä rahareikiä, joista olisi pitänyt kehitellä tositteet ym. No, minulla ainakaan ei ole  pokkaa alkaa tällaisia yrittäjiä kivittämään.

Minulla on. Normaalisti tositteita ei tarvitse "kehitellä" (pl. muistiotositteet), ja normaalisti firman rahoja ei sijoiteta omaan omakotitaloprojektiin ilman mitään liiketaloudellista perustetta. On täysin selvää, ettei se, mikä nyt tapahtui, ole millään tavalla vahinko. Alan kirjanpidollinen "haasteellisuus" ei myöskään ole mikään selitys verorikoksille, tai sille, että kirjanpitoa ei laadita ajallaan. Osakeyhtiölain mukaan hallitus vastaa kirjanpidon valvonnasta. Saman lain mukaan toimitusjohtaja vastaa siitä, että yrityksen kirjanpito on lainmukainen. Kun homma menee tuolla tavalla reisilleen, se johtuu yksin hallituksen ja toimarin laiminlyönneistä. Kirjanpitäjä ei ole vastuullinen.

Minusta parhaasta päästä homoviitsejä on tämä klassinen toteamus, että homoilu, se muuten vasta on Miesten Hommaa! Se, että täällä joku kirjoittelee henkilöiden ulkomuodosta ja viittaa sitten halventavalla tavalla homoseksuaalisuuteen on mielestäni asia, joka tulisi kitkeä pois. Yhtälailla kuin kenenkään ei tule päätyä kaasukammioon siksi, että hänen äitinsä on ollut Juutalainen, ei kenenkään tule olla alempiarvoinen joukossamme siksi, että kuuluu siihen noin 0.5% vähemmistöön, joka on kaikissa kansoissa ja väestöryhmissä homoseksuaaleja. Muistammehan myös sen, että myös ilmailijoista sama prosenttiosuus on homoseksuaaleja.

En nyt ole ihan varma, miten tämä liittyy asiaan, mutta homous ei ole tasaista. Ei siis ole niin, että tasaisesti kaikista väestöryhmistä homoja on 0,5 %. Miksipä ilmailijoista "sama prosenttiosuus" (viittaat kai keskiarvoon) olisi homoseksuaaleja? Onko ilmailun harrastajien homoseksuaalien osuus keskimääräistä pienempi, jolla tasapainotetaan ilmailun ammattipiirien suurta homousmäärää?-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ole homoseksuaalisia lentäjiä kohtaan mitään negatiivisia tuntemuksia. En tunne ylemmyyttä enkä alemmuutta - tai epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntauksestani.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin mä en missään vaiheessa vihjannut moista, ainakaan halventavalla tavalla. :)

Metroseksuaaliksi kyllä kutsuin, mutta sillähän ei ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Metroseksuaali

(Joo, on pakko viilata pilkkua ihan turhasta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti hiukan testailla jos vaikka Keskinen lukisi tätä ketjua ja hermostuisi kunnolla. TTT-tyylinen poliisille soittelu tai mieluummin keskinäinen kunnon v***lusota olisi ollut hauskaa, saati sitten perinteisen suomalainen nyrkkitappelu jossain.

Joo, että tällaista ajanvietettä täällä ilmailijoiden kesken.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos jokin kerho järjestää jonkin tapahtuman talkoovoimin, ja paikalle ei tulekkaan väkeä, jäävät yleensä tappiot pieneksi. Suurin tappio on yleensä turhaan tehty talkootyö. Jos taas joku järjestää vastaavan tapahtuman ja palkkaa siihen talkooporukan sijaan työntekijöitä, ottaa hän aina suuren riskin. Ja riskiä otetaan vain kun tavoitellaan voittoa. Ja kun tapahtumia järjestetään paljon, joistain tulee takkiin, ja joistain voittoa.

Tämä nyt ei päde alkuunkaan ilmailutapahtumissa. Jos ei sinne näytökseen tule väkeä, rahalliset tappiot on hetkessä niin suuret, että se on äkkiä järjestävän kerhon loppu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä nyt ei päde alkuunkaan ilmailutapahtumissa. Jos ei sinne näytökseen tule väkeä, rahalliset tappiot on hetkessä niin suuret, että se on äkkiä järjestävän kerhon loppu...

Riippuu tietysti tapahtuman luonteesta.Jos kyseessä on vain kauniin kesäpäivän ilmailutapahtuma,ilman sen kummempia taitolentoryhmiä tai Sukhoi ym.spektaakkeleita,vain oman ja naapurikerhon kalustolla,niin kyllä tuo Kimmon analyysi paikkansa pitänee :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu tietysti tapahtuman luonteesta.Jos kyseessä on vain kauniin kesäpäivän ilmailutapahtuma,ilman sen kummempia taitolentoryhmiä tai Sukhoi ym.spektaakkeleita,vain oman ja naapurikerhon kalustolla,niin kyllä tuo Kimmon analyysi paikkansa pitänee :)

No tässä nyt on käsittääkseni koko ajan ollut puhe ison näytöksen järjestämisestä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopeasti vilkaisin, että tämä herra Keskinen pyörittää parin millin liikevaihtoa. Käsittääkseni tuo ala on aika vaativaa, paitsi yrittäjälle niin myös kirjanpitäjälle ja tilintarkastajalle.

On olemassa yrityksiä, jotka ovat erikoistuneet kirjanpitoon. Tällöin ei tarvitse, eikä tosin voikaan, "kehitellä" tositteita.

Niin, ja ei ole olemassa mitään "laitonta rahaa". Jos myyt lippuja ja saat niistä rahaa ja siirrät rahat rautakauppaan (ja tavarat omakotitalosi työmaalle), ei se raha ole missään välissä laitonta. Se rahan siirto on. Minä en missään nimessä halua elää markkinataloudessa jossa rahaa saa siirrellä ihan miten huvittaa, veroja y.m. maksamatta. En hyväksy SUIOn ja K:n välisiä "palkkioita", katsoipa tuomioistuimet ne laillisiksi tai ei. Ehkä mun pitää sitten lähteä V, P-K tai K?

Suosittelen vielä kerran, ettei "yritellä", vaan tehdään työtä, olipa se yrittämistä tai ei. Rehellisesti, eikä kusta omiin muroihin. Jos kunnia on mennyt, niin maine voi kasvaa - mutta liekkö se hyvä asia. En tiedä onko tämä mahdollista ilmailualalla. Onneksi voin äänestää jaloillani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Minä en missään nimessä halua elää markkinataloudessa jossa rahaa saa siirrellä ihan miten huvittaa

Tämä palstahan alkaa olla hyvää Comitern -tasoa. Haikaillaan pois pahasta, vapaasta markkinataloudesta. Ihan vaan tiedoksi, että minä nimenomaan tahdon elää vapaassa markkinataloudessa, ja siirrellä vähäiset varani ihan sinne minne itse parhaaksi katson.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä palstahan alkaa olla hyvää Comitern -tasoa. Haikaillaan pois pahasta, vapaasta markkinataloudesta. Ihan vaan tiedoksi, että minä nimenomaan tahdon elää vapaassa markkinataloudessa, ja siirrellä vähäiset varani ihan sinne minne itse parhaaksi katson.

Kukaan ei tuota ole kiistänyt. Sinä puhut nyt kuitenkin vain omista rahoistasi, keskustelu koski kaikkea rahaa. Tämähän lähti siitä, että Kallella on mennyt omat ja firman taskut sekaisin, ja muutenkin rahoja on liikuteltu verottajan ohi kuten "vapaassa markkinataloudessa" kuuluu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukaan ei tuota ole kiistänyt. Sinä puhut nyt kuitenkin vain omista rahoistasi, keskustelu koski kaikkea rahaa. Tämähän lähti siitä, että Kallella on mennyt omat ja firman taskut sekaisin, ja muutenkin rahoja on liikuteltu verottajan ohi kuten "vapaassa markkinataloudessa" kuuluu...

"Kaikki raha" kattaa mielestämini sekä minun rahat että meidän kaikkien rahat. Minulle on opetettu joukko-oppia ;)

Kovin vaikuttaa tämän yrittäjän tiedotuslinja avoimelta ja toimintakin näkyy olevan suht laajaa. Oletko ihan varma noista väitteistäsi? Jos verottaja nostaa tällaisia syytteitä, ne eivät välttämättä pidä leivättömässä pöydässä. Täällä on edellisen lisäksi mm. kerrottu että

Loistava päätös Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudelta, tämä pelleily ja lisävahingon tuottaminen pitäisi saada hiljalleen loppumaan. Tietysti liiketoimintakielto ei vaikuta muuhun kuin siihen, että Keskinen putoaa pois yrityksen johdosta ja jatkaa muuta leikkiä entiseen tapaan, mutta suunta on tietysti oikea. Toivottavasti häkki aikanaan heiluu.

Sen sijaan sitä vastaan mulla on että tapahtuman järjesti tämä kyseinen metroseksuaalin näköinen rikollinen

Keskisen toiminnan ihannointia en umpirikollisen taustansa vuoksi ymmärrä, teki mies kuinka hyviä asioita tahansa tällä hetkellä

ja sadasta eri rikoksesta syytetty ja tuomittu

Häkin heilumista odotellessa.

Odotan mielenkiinnolla kuinka tämä asia kehittyy. Saattaapi olla, että herra Keskisellä voi olla intressi tiedustella arvon herroilta, ja ehkäpä moderaattoreiltakin, erinäisiä asioita, kunhan oikeusjutut ovat ohitse eivätkä hänen kätensä ole sidotut. Konkurssitilanteessa kärsijöitä on paljon, ja eri tahot esittävät kaikenlaisia vaatimuksia. Suurimpana häviäjänä lienee kuitenkin lähes aina konkurssin tehnyt yrittäjä ja hänen rahoittajansa. Jos kyseessä on varakas kaveri, erilaisia vaatimusten esittäjiä on haaskalla enemmän.

No, nyt lienee kyseessä kaveri, jolla on aika hyvät mahdollisuudet ajaa asioitaan niin halutessaan. Hän tuskin kaipaa minun mielipiteitäni, kirjoittelen tässä vain yrittäjänä, jota hiukan häiritsevät tällaiset kirjoitukset.

Jos olen ymmärtänyt oikein, Keskisen firman lv ylittää 5 miljoonaa euroa tänä vuonna. Se lienee jo maksellut veroja lähemmäs 500.000 EUR. Minusta ihan hyvä, ettei verottaja ole tätä pystynyt, kovasta yrityksestä huolimatta, estämään. Tämä Tatun mainitsema "lisävahinko" jota herra Keskinen koko ajan aiheuttaa, ennenkuin "häkki heilahtaa" on minulle jäänyt epäselväksi. Mitä se on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Kaikki raha" kattaa mielestämini sekä minun rahat että meidän kaikkien rahat. Minulle on opetettu joukko-oppia ;)

Aivan. Ja juuri sinä kirjoitit näin: "tahdon elää vapaassa markkinataloudessa, ja siirrellä vähäiset varani". Minulle on opetettu äidinkieltä. Kukaan täällä ei ole kiinnostunut sinun varoistasi [rahoistasi].

Jos olen ymmärtänyt oikein, Keskisen firman lv ylittää 5 miljoonaa euroa tänä vuonna. Se lienee jo maksellut veroja lähemmäs 500.000 EUR. Minusta ihan hyvä, ettei verottaja ole tätä pystynyt, kovasta yrityksestä huolimatta, estämään. Tämä Tatun mainitsema "lisävahinko" jota herra Keskinen koko ajan aiheuttaa, ennenkuin "häkki heilahtaa" on minulle jäänyt epäselväksi. Mitä se on?

Minua ei kiinnosta, paljonko Loud n' live on maksanut veroja, ilmeisesti siihen tässä viittaat. Paljonkos Speed Promotion jäi lopulta velkaa? Vajaa pari miljoonaa? En oikein tiedä mitä tästä ajattelet, joten kysyn varmistukseksi: onko mielestäsi oikein tehdä veropetos ja ottaa yrityksen rahoja omaan käyttöön laittomalla menettelyllä, maksamatta summasta tuloveroa, jos samaan aikaan osaomistaa tai omistaa yrityksen, joka maksaa esimerkiksi arvonlisäveroa valtiolle jonkin verran vuodessa? Että niinkun "hyvät teot" as in lain mukaisen miniminen täyttäminen oikeuttaa tekemään vähän rikoksia omaksi eduksi?

Minä en vielä osaa yksilöidä mitä vahinkoa herra Keskinen seuraavaksi yhteiskunnalle aiheuttaa, mutta tulee sitä varmasti aiheuttamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuota nyt tarvitse katsoa kuin kyseisen promoottorin kuonokuvaa, herättää varmuudella luottamusta. Pikkupilluja riittänee muttei ammattitaitoa töihin. Mieleen tulee lähinnä vanha kunnon Keihäsen Kalle turkkeineen.

Mitä yhteistä onkaan Kalleilla Keihänen ja Keskinen? olisiko mahdollisesti niin, että kumpikin on ollut merkittävässä suomalaisessa lentoyhtiössä omistajana?

Jos näin sattuu olemaan, niin olisiko mahdollista jollain tavoin hyväksyä Keskiset edes jonkinlaisina ilmailualan toimijoiden joukkoon? Ja ajatella, että heillä saattaa olla mielenkiintoa ilmailualaa ja harrasteilmailuakin kohtaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä yhteistä onkaan Kalleilla Keihänen ja Keskinen? olisiko mahdollisesti niin, että kumpikin on ollut merkittävässä suomalaisessa lentoyhtiössä omistajana?

Minkä lentoyhtiön omistaja Kalle Keskinen on tai on ollut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ei kiinnosta, paljonko Loud n' live on maksanut veroja, ilmeisesti siihen tässä viittaat. Paljonkos Speed Promotion jäi lopulta velkaa? Vajaa pari miljoonaa? En oikein tiedä mitä tästä ajattelet, joten kysyn varmistukseksi: onko mielestäsi oikein tehdä veropetos ja ottaa yrityksen rahoja omaan käyttöön laittomalla menettelyllä, maksamatta summasta tuloveroa, jos samaan aikaan osaomistaa tai omistaa yrityksen, joka maksaa esimerkiksi arvonlisäveroa valtiolle jonkin verran vuodessa? Että niinkun "hyvät teot" as in lain mukaisen miniminen täyttäminen oikeuttaa tekemään vähän rikoksia omaksi eduksi?

Minä en vielä osaa yksilöidä mitä vahinkoa herra Keskinen seuraavaksi yhteiskunnalle aiheuttaa, mutta tulee sitä varmasti aiheuttamaan.

Jos olen oikein ymmärtänyt, tämä Keskisen firma oli yrityssaneerauksessa, mutta haettiin verottajan toimesta konkurssiin jonkinverran yli 100.000 euron verosaamisten vuoksi. Meillä ei taida olla tahoa, jolle verottaja joutuisi tekemään selkoa kyseisen liikkeen järkevyydestä. Siis velkojat olivat hyväksyneet yrityssaneerauksen ja verottajan toimien seurauksena heille todennäköisesti tuli suuremmat tappiot konkurssissa. Konkurssitilanteessa entisillä omistajilla ei enää ole mahdollisuutta vaikuttaa asioihin.

Tämänhetkisen tiedon valossa näyttää siltä, että verottajan päätös oli typerä. Keskisen liiketoimien koko verrattuna konkurssiin johtaneeseen verovelkaan on huomattavan suuri. Verotoimiston kavereilla lienee paineita esittää asioita muussa valossa, ihmisiä sielläkin vaan ollaan.

Ymmärsinkö oikein, että väität täällä Kalle Keskisen syyllistyneen peiteltyyn osingonjakoon? Raskas syytös, sinulla lienee sen esittämiseen hyvät perusteet. Muistathan, että aika iso osa verottajan kanteista kaatuu oikeudessa perusteettomina. Verottajan vaikuttimet ajojahtiin ymmärrän, Tatun vaikuttimia voi vain arvailla.

Verotuksesta vielä tämmöinen pieni detalji: Suomen valtio kerää tuloveroja yhteensä noin 6 miljardia euroa. Arvonlisäveron ja muiden vähäisempien välillisten verojen tuotto on miltei nelinkertainen. Meidän pullea julkinen sektori elää siis arvonlisäverosta. Veroeuro tarttuu verokarhun verkkoon kun rahaa kulutetaan, ja siksi tällaiset yrittäjät, jotka luovat pöhinää ja tapahtumia joissa raha liikkuu, ovat meille elintärkeitä. Siis meille elintärkeitä.

Niin, ja sellaisenkin näkökulman voisi ottaa, että otamme joka vuosi velkaa lisää suunnilleen tuon tuloverokertymän verran. Eli kun kaksinkertaistamme valtion tuloveron, niin velkaantuminen loppuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä lentoyhtiön omistaja Kalle Keskinen on tai on ollut?

Onko meillä ollut enempää kuin yksi hyvin johdettu, kasvava ja menestyksekäs yksityinen lentöyhtiö, jolla oli merkittävän kokoinen lentolaivue ja runsaasti reittejä? Ja joka myytiin pari vuotta sitten ilmeisen hyvään hintaan. Täältä palstalta tuo omistajatieto on (joten sen täytyy pitää paikkansa, eikö vaan... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopsataanpa tänne FlightForum.fi palstalta vanha Kalervo Lukkarin kirjoitus.

Re: Lentoyhtiöuutisia - Finncomm Airlines

« Vastaus #287 : 20.05.09, 08:13 »

Lentoyhtiön tulos sakkasi kovassa vauhdissa

Kotimaan maakuntakentille Helsinki-Vantaalta operoiva Finncomm on kovassa vauhdissa. Jatkuvasti lentoja lisäävä yhtiö kasvatti liikevaihtoaan 95 miljoonaan euroon viime vuonna.

Liikevaihto kasvoi lähes 29 prosenttia.

Se on paljon taantuman aikana, kun muut lentoyhtiöt vähentävät reittejään. Viimeksi Finncomm ilmoitti lisävuoroista Kemi-Tornioon ja Joensuuhun.

Lisäksi Finncomm onnistui lentämään voitollisesti, vaikka yhtiön tulos laskikin edellisvuoden 5,6 miljoonasta kahteen miljoonaan euroon.

Finncommin henkinen koti on Pohjanmaalla. Yhtiön pääomistajina ovat Juhani Pakari ja hänen isänsä Heikki, Jukka Peltola ja Taisto Saikkonen, Jarkko Haukkala perheineen sekä Jaakko Keskinen ja hänen poikansa Ville ja Kalle.

- Vuodesta 2005 lähtien olemme pystyneet painamaan lentolippujen hintaa alaspäin viisi prosenttia vuodessa. Se mahdollistaa suomalaisille matkustamisen, sanoi toimitusjohtaja Juhani Pakari taannoin Kauppalehti Optiossa.

Nykyään Finncommilla on kymmenen konetta ja kuusi uutta on vielä tulossa.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/?oid=2009/05/22358

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko meillä ollut enempää kuin yksi hyvin johdettu, kasvava ja menestyksekäs yksityinen lentöyhtiö, jolla oli merkittävän kokoinen lentolaivue ja runsaasti reittejä? )

Nyt alkoi kiinnostamaan että mikäs oli tämä menestyksekäs yksityinen lentoyhtiö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään