Jouni Turunen

Msn Messengeristä

33 viestiä aiheessa

Hei! Ihan yllättän kun kotiin tulin ja koitin messengerin pistää päälle niin valittaa internet yhteydestä ja käskee tarkistaa sen mutta kyllä muuten pääsen nettiin ??? Palomuuri on tarkistettu ja Messenger on sallittujen ohjelmien listalla. Mitään uutta en ole koneeseen tuonut Ad-Awarea lukuunottamatta jonka poistin melkein heti. Mistä voisi ottaa kiiinni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen, ja varsinkin tänään on tuo Messengerin yhteydenotto tuntunut pätkivän aika lailla. Näin ainakin täällä Jyväskylän suunnalla. Eli ei todennäköisesti ole omasta laitteistostasi kiinni.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niillä on kuulemma virus jossain serverillä. Messenger voi sulkeutua itsestään ja tommosta. Lupasivat että huomenna alkaa toimimaan.

Pikainen edit: Mulla näyttäis nyt toimivan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niillä on kuulemma virus jossain serverillä.

Moneskohan kerta tämä on kun niillä on kuulemma virus serverillä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksiköhän mä en oo päässyt sinne kirjautumaan moneen kuukauteen...se vaan lakkasi päästämästä sisään. >:( se hajos silloin joskus syksyllä...ei ole tähän päivään asti toiminut... >:( mistäköhän johtuu?? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksiköhän mä en oo päässyt sinne kirjautumaan moneen kuukauteen...se vaan lakkasi päästämästä sisään. >:( se hajos silloin joskus syksyllä...ei ole tähän päivään asti toiminut... >:( mistäköhän johtuu?? ???

Oletko yrittänyt asentaa uudestaan messenger softaa? Entä oletko yrittänyt luoda uuden käyttäjätilin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama juttu kaverilla. Kaikkea mahdollista on kokeillut jopa kysynyt apua msn palvelusta, mutta mikään ei näytä auttavan..

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile toimiiko mirandalla, (tai gaim:lla). Miranda on parempi W32-ympäristöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko yrittänyt asentaa uudestaan messenger softaa? Entä oletko yrittänyt luoda uuden käyttäjätilin?

Olen ja montakin kertaa!

Käyttäjätiliä ei pysty luomaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile toimiiko mirandalla, (tai gaim:lla). Miranda on parempi W32-ympäristöön.

Millä Mirandalla?

Löytyiskö googlella? ;D

aa joo löytyi googlella... :D

Näkyykö siinä muka kaikki ketkä on ollut MSN:ssäkin listalla? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Tänään illalla en ole kertaakaan päässyt loggautumaan tuonne sisään :P

"Sorry, we were unable to sign you in .NET Messenger Service at this time."

Tälläinen viesti sieltä koko ajan pukkaa. Viimeksi pääsin normaalisti sisään iltapäivällä. Olen tässä tunnin sisällä yrittänyt loggautua varmaan 6 kertaa tuloksetta.

Toimiikos MSN:n loggautuminen muilla ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi minullakaan. Joskus kahdeksan maissa alkoi tökkiä.

roger, vika on ilmeisesti siis niitten servussa eikä meitin koneessa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerpele kun ei toimi vieläkään mulla... nyt se on viime kesästä ollut rikki... >:( >:( Kaverit sanoi että laita virus scanni koneelle että se on varmaan joku virus..pitää koittaa vielä laittaa scannaus päälle... p*kl jos sitte ei toimi... >:( >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää olevan sama ongelma aika monella tänään :) Meikä mukaan lukien :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kokeilla testata yhteyttä käymällä täällä: Työkalut->Asetukset->Yhteys ja valitse Testaa yhteys ja korjaa.

Niin mä ainakin onnistuin saamaan Mesen taas toimintakuntoon. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostanpa vähän ylemmäs, kun tuo Messenger näyttää takkuavan taas. Takkuaako muilla? "MSN Messenger -yhteysvirhe... Virhekoodi: 0x81000370"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä toimii täydellisesti. Joskus kun netti on kaatunut ja kone on ollut päällä, niin se heittelee jotain virheitään kun yrittää kirjautua sisään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään