Jouni Turunen

Msn Messengeristä

33 viestiä aiheessa

Täällä toimii täydellisesti. Joskus kun netti on kaatunut ja kone on ollut päällä, niin se heittelee jotain virheitään kun yrittää kirjautua sisään.

Taisi olla juuri tämä vika, sillä nyt mese toimii normaalisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Osaako kukaan sanoa, toimiiko Messenger jos käyttää Firefoxin selainta, siis onko sillä merkitystä vai onko merkitystä vaan käyttiksellä....Äh, menipä vaikeaksi...siis jos on Windows XP ja selaimena Firefox???

Noihin edellisiin muuten sen verran, että täällä tuo Messenger tipuskelee aina silloin tällöin itekseen pois päältä, eikä millään suostu kirjautumaan uudelleen.....

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Osaako kukaan sanoa, toimiiko Messenger jos käyttää Firefoxin selainta, siis onko sillä merkitystä vai onko merkitystä vaan käyttiksellä....Äh, menipä vaikeaksi...siis jos on Windows XP ja selaimena Firefox???

Noihin edellisiin muuten sen verran, että täällä tuo Messenger tipuskelee aina silloin tällöin itekseen pois päältä, eikä millään suostu kirjautumaan uudelleen.....

Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Mika

Eipä tuolla selaimella tosiaan mitään väliä ole. Ainoa homma on se, että jos painaa siitä "Ei uusia sähköpostiviestejä" tai "x uutta sähköpostiviestiä", niin se avaa Hotmailin Saapuneet-kansion IE:llä. Tuo on aika ärsyttävä ominaisuus, saisikohan sitä selainta jotenkin muutettua Firefoxiksi? En sitten tiedä, mitä tekee jos IE:tä ei ole asennettu(XP:ssä IE:n poistaminen ei käsittääkseni ole mahdollista).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kovasti vastauksista. Mä en tosiaan ymmärrä näistä ohjelmista ja niiden tarpeellisuudesta toisiinsa nähden oikein mitään. Mut oon tosi hyvä käyttämään näitä tietsikoita, ihan just siihen asti ku tulee ensimmäinen ongelma... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Messenger toimii 5-10minuuttia normaalisti, kunnes kaverit eivät voi enää lähettää viestejä minulle ja näyn heidän listoillaan offline tilassa. Itse pystyy lähettämään viestejä jotka kaverit sitten näkevät. Asia korjaantuu uudelleen kirjautumisella, mutta olisikos tähän ongelmaan jotain parempaa ratkaisua?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Messenger toimii 5-10minuuttia normaalisti, kunnes kaverit eivät voi enää lähettää viestejä minulle ja näyn heidän listoillaan offline tilassa. Itse pystyy lähettämään viestejä jotka kaverit sitten näkevät. Asia korjaantuu uudelleen kirjautumisella, mutta olisikos tähän ongelmaan jotain parempaa ratkaisua?  :-\

Kiinteä yhteys vai "mokkula"?

Jos mokkula, niin niissä tuppaa olemaan noita aikakatkaisuja tms. joihin saattaa auttaa keepalive asetus (jos sellainen on ohjelmistossa) tai jokin vastaava "ping" -scripti, joka pitää yhteyden hengissä. Samaa vikaa tuntuu olevan sekä Soneran ("kuka vei rahat?") että Elisan/Saunavihdan liittymissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinteä yhteys vai "mokkula"?

Jos mokkula, niin niissä tuppaa olemaan noita aikakatkaisuja tms. joihin saattaa auttaa keepalive asetus (jos sellainen on ohjelmistossa) tai jokin vastaava "ping" -scripti, joka pitää yhteyden hengissä. Samaa vikaa tuntuu olevan sekä Soneran ("kuka vei rahat?") että Elisan/Saunavihdan liittymissä.

Ihan kiinteä yhteys, ongelma näytti ratkenneen pelkällä uudelleenasennuksella  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään