Carl Irjala

Ilmatilauudistus 2014

4 viestiä aiheessa

Lentäjät!!!

Olen aloittanut uuden lehtiartikkelin valmistelut, joka käsittele ilmatilauudistusta.

Koska itse olen hyvin kokematon purjelentäjä, tarjoan teille kokeneille mahdollisuuden vaikuttaa jutun sisältöön.

-  Millainen vaikutus uudistuksella on ollut sinun harrastuslentoihin?

-  Olisiko jotain tässä uudistuksessa, joka olisi voitu toteuttaa toisin?

-  Millaiset seuraukset ilmatilauudistus tulee aiheuttamaan harrasteilmailulle, yleisesti ottaen? Kielteinen vai myönteinen vaikutus lentoturvallisuuteen (esim.)?

-  Miltä sinusta tuntuu?

Kaikki vastaukset huomioidaan ja toivon myös, että kerrot miten monta vuotta olet ollut harrasteilmailija ja ikäsi.

Tärkeää: Jos jotain on mennyt mielestäsi pieleen tässä ilmatilauudistuksessa, kerro oma ratkaisusi saadaksesi epäkohdan korjattua.

Voit myös vastata sähköpostiin carl.irjala(at)gmail.com

Hyvää temiikkikesää toivoo

Kalle

Nähdään Selänpäässä  :thmbup: :thmbup: :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tavoittanut ilmatilamuutoskysymyksilläni tähän mennessä 1463 lentäjää ja toistaiseksi on kaksi aktiivilentäjää vastannut.

Paljon kiitoksia näistä vastauksista mutta kaipaan edelleen teidän näkemyksiänne muutoksista ja niiden vaikutuksista juuri sinun ilmailuharrastukseesi.

Voit myös vastata sähköpostiini anonyymisti.

Nähdään Selänpäässä

Ilmailuterveisin

Kalle

PS. Selänpään ilmailusääkuvani on eilen julkaistu YLE:n sääpalvelussa: http://yle.fi/saa/suomi/helsinki/pasila/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juttu alkaa nyt olla valmis ja olen saanut paljon kommenttejä ja mielipiteitä sekä muutosehdotuksia.

Paljon kiitoksia teille kaikille!!!

Erään lentäjän sanat ovat käyneet toteen: "Pilots always help each other"  :thmbup: :thmbup: :thmbup:

Ilmailuterveisin

Kalle

PS. Olen kirjoittanut pienen jutun purjelennosta Rantapallo-nimisessä matkablogissa: http://www.rantapallo.fi/dismason/2015/05/27/lennokkaat-elakepaivat/ 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään