Hannu Kultalahti

Aina hymyilevä Laukkanen

12 viestiä aiheessa

Vinkkinä vain,sain tänään käsiini , ja mikä parasta,Armaani tuomana- Jyrki Laukkasen kirjan Lentäjä Laukkanen.  Häntä suurempaa ilmailun lähettilästä on vaikea löytää.  Suosittelen lahjaksi kaikille lapsillekin,ja hienoja kertomuksia,kuvia meille muillekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painotan,etten koskaan ole tavannut henkilöä,muualta kuin n.150 metrin etäisyydeltä Kymissä. Sähläsin läpilaskua sinne,matkalla Malmille.Kolme oppilasta 182,kkosessa ja Karjalan Seppo alkaa yhtäkkiä vieressä metelöidä että Hei, Laukkanen on kentällä,purjekoneilla,kattokaa. siinä oli unohtua koko läpilasku...Se  kertoi myös meille oppilaille sen,miten paljon erästä Laukkasta arvostetaan myös omassa ympäristössään.  Oli myös vanhan Alfa-Deltan sivuikkuna hetken kovilla,kun vanhat ystävät näki yllättäen toisensa,edes ohilentävästä koneesta. Heilutuksia jatkui sinnekin asti jossa niitä ei enää nähnyt.... Brotherhood,i guess.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ps,vaikkei nyt asiaan sinänsä kuulu,minusta on ollut aina mukava näyttää läheiselleni jotain kuvia tavallaan omasta maailmastani ja sanoa että katso nyt,se on juuri tällaista. Tämä naama kertonee paljon siitä miltä se tuntuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laukkasta ei ollut minulla kunnia tulla tuntemaan,joten en tiedä mitä menetin.Noita hienoja gentleman-veteraaneja sen sijaan täältä pohjanmaalta kylläkin myös löytyy,jotka ovat pyyteettömästi uhranneet ilmailulle vähintään puolet elämästään( se toinen puoli tietysti työuralle ja perheelle),olivat/ovat miltei aina hymy huulessa,löytäen kaikesta aina sen myönteisen puolen.Kaikki kunnia ja empatia myös heille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laukkasta ei ollut minulla kunnia tulla tuntemaan,joten en tiedä mitä menetin.

No eihän vielä myöhäistä ole. Kyllä Jyrkissä henki pihisee vielä pitkään! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eihän vielä myöhäistä ole. Kyllä Jyrkissä henki pihisee vielä pitkään! ;)

Jotenkin vain syntyi virheellinen mielleyhtymä noista Hannun kommenteista.Itse asiassa sekoitin edesmenneeseen koelentäjä, everstiluutnantti Paavo Janhuseen,samaa ikäluokkaa kuin Laukkanenkin.Pahoitteluni :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sattuu että Mister Laukkanen lukee näitä sivuja,haluan saattaa tiedoksi että Hän on vaikuttavana, paljon laajemmin kuin ehkä itse osaa sitä ajatella.   Minusta on hienoa saada kertoa,että taivaalla on tällaisia ihmisiä. Se selittää ehkä omaakin halua sinne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ps,niin hienoja kuvia,muutama tuttukin mukana,sitä polvea jotka kouluttivat minua. Toivottavasti tällaisia kirjoja saataisiin enemmänkin,niiltä jotka ehkä ajattelevat ettei sen niin väliä... -sillä on,meille nuoremmille paljonkin väliä.    - pps,ennenkuin Hana alkaa virnuilemaan,60 on nykyään vielä koltiainen ja tietämätön kaikesta,edelleen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ref, Janne Kuutti. Minulla meni viiteen asti yöllä,ja vasta kuvia katsellessa. Haluaa säilyttää tekstin ja kertomukset ,hiukan kuin karkkipussina. Vähän kerrallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään