Lauri Fontell

Stuertit harrastivat seksiä koneen WC:ssä?

9 viestiä aiheessa

Eilen lensin Iberialla Madridista Roomaan ja olin jonottamassa toilettiin ja ennen minua WC:stä tuli ulos yksi koneen neljästä stuertista. Olin juuri avaamassa WC:n ovea, kun yhtäkkiä ovi avautui ja sieltä tuli toinenkin stuertti ulos.

Mitäköhän siellä vessassa oli mahtanut tapahtua? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä heillä on parempia tilaisuuksia seksiin. Ehkäpä he vain kohensivat ulkoasuaan ja kannustivat toisiaan hyvään asiakaspalveluun.

:-)  Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kävi kerran niin, että stuertti tuli iskemään silmää ja kallisti päätään vihjailevasti kohti koneen etuosaa. Veti vielä verhot perässään kiinni kun sille puolelle pääsin. Tulin vasta laskun jälkeen takaisin matkustamon puolelle, oli hitonmoista kyytiä!  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaapa pitää turvautua meikäläisenkin Kyytipoikaan tänä ehtoona,ihan sopivasti vaan.Luhurikas on avajaiset ja Taipaleen Reiska johdattelee porukat satumaahan...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen lensin Iberialla Madridista Roomaan ja olin jonottamassa toilettiin ja ennen minua WC:stä tuli ulos yksi koneen neljästä stuertista. Olin juuri avaamassa WC:n ovea, kun yhtäkkiä ovi avautui ja sieltä tuli toinenkin stuertti ulos.

Mitäköhän siellä vessassa oli mahtanut tapahtua? :-[

Tupakalla? WC:n savuhälytin, jos sellaisia Iberian koneissa ylipäätään on, jotenkin taidokkaasti 'deactivoitu'?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään