207 viestiä aiheessa

Finskiltä tuli tänään sähköposti MPL-koulutukseen liittyen

Hmm.. Pitäis varmaan saada myös omat tiedot tuonne Finnairin postilistoille. Ei ole tullut aikaisemmin noita viestejä mulle.

Onko tietoa siitä, onko näille aiemmin alkaville MPL-kursseille hakeneille tullut infoa kurssille pääsystä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kysäistä työkkäristä mahdollisuutta omaehtoiseen opiskeluun työttömyystuella.

Eli liitto maksaa ja minä opiskelen. :)

Aivan käsittämätöntä, että tuossakin ikäraja on 25 vuotta.

Hmm.. Pitäis varmaan saada myös omat tiedot tuonne Finnairin postilistoille. Ei ole tullut aikaisemmin noita viestejä mulle.

Onko tietoa siitä, onko näille aiemmin alkaville MPL-kursseille hakeneille tullut infoa kurssille pääsystä?

Käsittääkseni molemmille MPL-kursseille pääseville on ilmoitettu jo. Itse aloitan tammikuussa FIN 2 MPL- kurssilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan käsittämätöntä, että tuossakin ikäraja on 25 vuotta.

Käsittääkseni molemmille MPL-kursseille pääseville on ilmoitettu jo. Itse aloitan tammikuussa FIN 2 MPL- kurssilla.

Oliko SIO kurssi jo tiedossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SIO29 kurssin suunniteltu alkamispäivä on opistolta saadun tiedon mukaan 9.5., toki saattaa tästä vielä muuttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SIO29 kurssin suunniteltu alkamispäivä on opistolta saadun tiedon mukaan 9.5., toki saattaa tästä vielä muuttua.

Kiitos infosta. Nyt ei jokaisen tarvitse olla erikseen sinne yhteydessä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään