Simo Wilhelmsson

Samsung Galaxy S4 Tallennustila täynnä.

3 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Kun Kuukkeli ei enää apua suo, on sitä koitettava täältä! Eli asiaan. Vaimollani on, Samsung Galaxy S4älypuhelin. jota rakkaat tyttäremme pääsivät ”renkkaamaan” kuvaten kaikennäköisiä videoita puhelimella. Tulos oli se, että puhelin alkoi huutamaan tallennustilan loppumisesta, no ei hätää, nokkelana kävin ostamassa 16 gigan muistikortin puhelimeen ja ongelma oli ratkaistu. Nyt kuitenkin ne riivatun ipanat, pääsivät taas kuvaamaan taide videoitaan tai mitä sitten tekivätkään puhelimella, ja tulos oli taas tallennustilan loppuminen.

Tällä kertaa, vaikka olen yrittänyt mitä, tuo Korealaisten keksintö ei suostukaan yhteistyöhön, vaan huutaa jatkuvasti tallennustilan täynnä olemisesta. olen tyhjentänyt puhelimesta kaikki valokuvat ja sovellukset, mitä olen uskaltanut, mutta tuloksetta. Olen myös yrittänyt *#9900# sysdump kikkaa mutta sekään ei auttanut. Puhelimessa ei ole enää mitään poistettavaa, mutta silti tallennustila on muka täysi. Onko vielä jotain kikkakolmosta, vai pitääkö heittää tehdasasetukset päälle ja asentaa sovellukset uudestaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään