Jani Salo

Zone Alarmin hidas latautuminen

3 viestiä aiheessa

moi

Tässä olen huomannut että kun käynnistän koneen niin Zone Alarmin latautuminen kestää kauemmin kuin muitten ohjelmien.

Esimerkkinä Windows XP:n oikeassa alakulmassa oleva valikko: Volume nappi, USDM kuvake ja AVG Free kuvake latautuvat nopeasti, mutta Zone Alarm kuvake kestää latautua kauemmin.

Laskin että siinä menee noin 40 sek ennen kuin ZA on latautunut taustalle kun jo muut ohjelmat ovat käytössä.

ADSL yhteys on jo normaalisti valmis ennen kuin ZA niin mietinkin että ehtiikö siinä välissä kun netti yhteys on päällä ja Zone Alarm latautuu joku haitallinen ohjelma lähettää tietojaan ulos ?

Zone Alarmin latautumista ei varmaan voi mitenkään nopeuttaa tai niin että se latautuu ensimmäisenä ?

Tuossa ajassahan kone ehtii olla haavoittuvainen kaikenmaailman hyökkäyksille yms. :P Uusin ZA päivitys on asennettu. Latautuukos tuo ZA muillakin hitaasti ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse mietin juuri samaa asiaa vähän aikaa sitten ja tulin siihen tulokseen että se Zone Alarm on päällä jo ennenkuin se kuvake ilmestyy sinne alapalkkiin, koska Task Managerissa näkyy muistaakseni ZlClient tms. jo, ennen kuin alapalkkiin on tullut se kuvake. ja näin ollen vaaraa ei pääse syntymään, mutta gurut korjatkoon asiaa jos aivan metsään meni.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hyvä näin

Eli ilmeisesti se kuvake on vain hidas latautumaan ?

Olen joskus ehtinyt jo surffailla muutaman sivun verran enenkuin tuo kuvake tulee näkyviin oikeassa alakulmassa. Onneksi se ohjelma on kuitenkin jo latautunut.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään