Peter Lord

Toivomus lentäjille Malmilla

4 viestiä aiheessa

Kun seuraavan kerran varastatte bensatesterin, hakekaa se jostakin muusta koneesta kuin minun koneestani. Please.

Tällä kaudella olette varastaneet niitä jo 3 kpl, samoin yhdet Bose X-kuulokkeet. 

Se että koneen ovi ei ole jonakin hetkenä lukossa, ei tarkoita että "täältä saa varastaa kaiken mikä irti lähtee".

Varastetun tavaran saa myös palauttaa tai voitte ottaa rehdisti yhteyttä ja tunnustaa tekonne.

Peter Tähtinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun seuraavan kerran varastatte bensatesterin, hakekaa se jostakin muusta koneesta kuin minun koneestani. Please.

Tällä kaudella olette varastaneet niitä jo 3 kpl, samoin yhdet Bose X-kuulokkeet. 

Se että koneen ovi ei ole jonakin hetkenä lukossa, ei tarkoita että "täältä saa varastaa kaiken mikä irti lähtee".

Varastetun tavaran saa myös palauttaa tai voitte ottaa rehdisti yhteyttä ja tunnustaa tekonne.

Peter Tähtinen

Minulla on ollut tapana laittaa autonkin ovet lukkoon jos pyrähdän ostoksille vaikka vain kymmeneksi minuutiksi. Olisiko kenties aiheellista lukita ne ovet vaikka vain Pyöreässä piipahdat? Eikä kai kannata yllyttää rikokseen usuttamalla käymistä muitten koneiden kimppuun. No, vitsi vitsi. Tai no...  ;)

Minulla on myös tapana ottaa veneestä luotain ja plotteri matkaan kun poistun takavasemmalle. Siis jos en ole näköetäisyydellä.

Ja tämä ei ole se kuuluisa "Se Koira Älähtää Johon Kalikka Kalahtaa". NOT.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moniko kone suomessa on johdotettu Boseille? Eiko TILissa ole se bose liitin kaytossa? Mietin vain etta tuskin lentajapiireista syyllinen loytyy Bosevarkauksiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moniko kone suomessa on johdotettu Boseille? Eiko TILissa ole se bose liitin kaytossa? Mietin vain etta tuskin lentajapiireista syyllinen loytyy Bosevarkauksiin?

Mikko moi, kun kerran kysyit niin kyllä, koneessa on edessä sekä konventionaaliset että LEMO-kuulokeliittimet. Ja koneessa on ollut konventionaalisillakin liittimillä varustettuja Boseja.

Ja kyllä, on hyvä tapa lukita ovet. Kaikki koneella lentäneet eivät ehkä ole muistaneet. Itse lennän sillä koneella tuskin lainkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään