Kristian Viinikainen

Ultra vaurioitui laskussa Tampereelle

14 viestiä aiheessa

Pirkkala 29.07.2015 12:52:30  ilmaliikenneonnettomuus, pieni

Tilannehuone.fi

Jotain happeningia menossa, kun Atikka hesasta holdaa/kiersi Ruutanan päällä@FL140.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194991904511/artikkeli/tampere-pirkkalan+kiitotie+suljettu+20+minuuttia+onnettomuusriskin+vuoksi.html

Finaviasta kerrotaan, että kyseessä oli ultrakevyen koneen laskeutumisongelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirkkala 29.07.2015 12:52:30  ilmaliikenneonnettomuus, pieni

Tilannehuone.fi

Flightradarin mukaan holdaa vieläkin, finavian sivuilla lukee, että laskeutunut 13:13  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://yle.fi/uutiset/ultrakevyt_lentokone_maahan_tampere-pirkkalan_lentokentalla/8189332

Tampere-Pirkkalan lentokentällä tapahtui pieni ilmaliikenneonnettomuus keskiviikkona puolen päivän aikaan. Ultrakevyt kone vaurioitui, mutta kukaan ei loukkaantunut vakavasti.

Onnettomuus tapahtui, kun kone oli laskeutumassa, mutta sen laskutelineet olivat sisällä.

Kiitotie saatiin siivottua puhtaaksi pian onnettomuuden jälkeen, eikä onnettomuudella ole vaikutusta muuhun lentokentän liikenteeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sisäänunohdettavat. Minä en ole ikinä unohtanut niitä sisään. Siis vielä.

Tää nyt on ihan selkeesti se "on vain kahdenlaisia ""vesi/sisäänvedettäviä/ultra"" pilotteja jotka ovat jo unohtaneet tai eivät vielä unohtaneet"  ;D

S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää nyt on ihan selkeesti se "on vain kahdenlaisia ""vesi/sisäänvedettäviä/ultra"" pilotteja jotka ovat jo unohtaneet tai eivät vielä unohtaneet"  ;D

S

Kun katselee ylipäätään meidän lentäjien keski-ikää, niin eiköhän tuon voisi jo huoletta yleistää, että "on vain kahdenlaisia pilotteja. Jotka ovat unohtaneet, ja jotka eivät vielä ole unohtaneet..."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"On kolmenlaisia pilotteja: niitä jotka jo ovat laskeutuneet telineet sisällä, niitä jotka eivät vielä ole ja niitä, jotka eivät voi, koska heidän koneissaan telineet on hitsattu kiinteästi ala-asentoon" ;D. Vesikoneiden osalta pitää hiukan täsmentää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun katselee ylipäätään meidän lentäjien keski-ikää, niin eiköhän tuon voisi jo huoletta yleistää, että "on vain kahdenlaisia pilotteja. Jotka ovat unohtaneet, ja jotka eivät vielä ole unohtaneet..."

Itse asiassa tämä pitäisi vieläklin yksinkertaistaa muotoon "On vain kahdenlaisia pilotteja. On niitä, jotka ovat, ja niitä, jotka eivät vielä ole..."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa tämä pitäisi vieläklin yksinkertaistaa muotoon "On vain kahdenlaisia pilotteja. On niitä, jotka ovat, ja niitä, jotka eivät vielä ole..."

Tarkkaan ottaen kai kolmenlaisia: niitä jotka ovat jo unohtaneet, niitä jotka eivät vielä ole unohtaneet ja niitä, jotka eivät ehtineet unohtaa :P

Viimeiseen kategoriaan saattaa päästä, jos lentäjän ura lakkaa ennen ko tapahtumaa

hannu (ärsyttävän täsmällinen matemaatikko)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis sellanen miälikuva, ettei toi Italian rekkarinen Seamax oliskaan ultra. Varmahan en ole.

Ja sitten mulla olis myäs miälikuva,  että täs olis jotain yhtäläisyyttä parin vuoden takasen Nässyllä kaadetun olikohanse Maulen kanssa. Tästäkään en ole siis varma.

Nää on vaan miälikuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään