Matti Patronen

X-plane 10 ja imac

4 viestiä aiheessa

Minulla on loppuvuoden 2009 21" imac, jossa näytönohjaimena NVidian Geforce 9400 256mb ja keskusmuistia 8G.

Asensin X-plane 10:n ja aika nolla-asetuksille sai laittaa että jotenkin pyörii. Näytönohjainta tai prossua ei ilmeisestikään pysty macciin vaihtamaan. Minkälaisia muistimääriä muilla os käyttäjillä on ja mahtaiskohan tuo muistin tuplaaminen vaikuttaa merkittävästi?

Kiitos!

TMatti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on loppuvuoden 2009 21" imac, jossa näytönohjaimena NVidian Geforce 9400 256mb ja keskusmuistia 8G.

Asensin X-plane 10:n ja aika nolla-asetuksille sai laittaa että jotenkin pyörii. Näytönohjainta tai prossua ei ilmeisestikään pysty macciin vaihtamaan. Minkälaisia muistimääriä muilla os käyttäjillä on ja mahtaiskohan tuo muistin tuplaaminen vaikuttaa merkittävästi?

Näytönohjaimen muistimäärä lienee tässä kohdin ongelma. Nykykoneissa näytönohjaimessa on perustasollakin 2Gb muistia. En usko keskusmuistin lisäämisen merkittävästi nopeuttavan peliä.

Viiteajatuksia löytyi vaikkapa täältä:

http://www.techspot.com/article/1043-8gb-vs-16gb-ram/page3.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Pietu,

Tuo selvensi asiaa. Olen näköjään tipahtanut vähän kelkasta. Tosin vähän ounastelinkin ettei pelkkä muistin lisääminen välttämättä auttaisi. Eli ei muuta kuin sumussa sitten vaan mittarilentoa lentämään :) ei viitti tähän hätään uutta konettakaan hommata.  :-\

TMatti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään