Christian Rethmann

Tabletista 'lisänäppis/-ohjain'

1 viesti aiheessa

Onkos kukaan törmänny sellaiseen tablettisoftaan (Mun tapauksessa kernaasti Androidille) mistä voisi ohjelmoida ikäänkuin virtuaalisen kytkinpanelin näihin simulaattorihommiin?

Mulla on kyllä 'työpöytäohjaamossa' jo yksi Bodnariin perustuva kytkinpaneli jossa on suurin osa toiminnoista joita käytetään aktiivisesti, mutta harvemmin tarvittaviin hommiin (käynnistystoimet, valot, sisävalaistuksen säätö ym ym) kelpaisi tuollainen tabletin ruudullakin oleva.

Paljon olen etsinyt, mutta en oikein keksi kuin remotetyylisiä hakusanoja ja niillä tulee aina tusinatolkulla kaukosäätöohjelmia jotka on suunniteltu esim playereiden kontrolointiin ja mikä nyt mihinkin. Sellasen löysin kuin Max Remote joka on jo aika hyvä, noiden esiohjelmoitujen toimintojen lisäksi siihen pystyy asettelemaan peliohjaimen nappeja ruudulle ja se sinänsä pelaa, mutta niissä on sitten tyytyminen nappeihin A, B, C, START ym, eikä niiden tekstejä pysty mitenkään muuttelemaan.

Tässä vielä kuva kuva tosta Max Remotesta pikaseen sutatustuilla nappuloilla joissa ei ole oikein muuta vikaa kuin nuo A:t, B:t, C:t ja muut tekstit.

EDIT: Niin, onhan tossa mainitussa softassa tietysti se vikakin että A nappia kun painaa niin se sama kuin painaisi näppäimistöltä A:ta, eli ei varsinaisest näy joystickinä koneella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään