Matti Averio

A350 myöhästymiset

632 viestiä aiheessa

Työnantajan tärkein velvoite on palkanmaksu. Palkkaraha tulee yhtiön kassasta. Työntekijällä ei kapitalistisessa yhteiskunnassa ole yrittäjyyteen liittyviä riskejä.

On monta asiaa mitä Ilkka et työelämästä ymmärrä, mutta enemmistöomistajan rooli (näin suljetulla alalla) pitäisi kyllä pystyä hahmottamaan hankkimasi koulutuspohjan avulla (vaikka neuvottelut käytäisiinkin työmarkkinajärjestöjen välillä).

Nyt nopeasti analysoituna taida itse olla vähän sivussa työelämästä. Ja mun koulutuspohjasta ei varmaan olla sun kanssa koskaan keskusteltu joten et siitä tiedä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentoliikenne on täysin avoin ala, jossa kansainvälinen kilpailu on mitä kovinta. Kotimaankin liikenne on aivan vapaata kaikille EU -toimijoille. Ja niin kauan kuin Finnair on pörssiyhtiö, niin enemmistöomistaja ei voi ottaa mitään erityistä omaa (valtio)rooliaan.

Jaa, oletko sitä mieltä, ettei enemmistöomistaja voi vaikuttaa minkälainen työehtosopimus solmitaan työntekijöiden kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt nopeasti analysoituna taida itse olla vähän sivussa työelämästä. Ja mun koulutuspohjasta ei varmaan olla sun kanssa koskaan keskusteltu joten et siitä tiedä mitään.

Olen kyllä vankasti kiinni työelämässä. Vähintään kansakoulu on keskustelemattakin koulutuspohjana kaikilla 16 vuotta täyttäneillä keskustelijoilla, ja jo sen pitäisi riittää erottamaan työnantajan velvollisuudet työntekijän vastaavista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LWF teki myös oharit viime yönä eikä pystynyt lähtemään Singaporeen.

Montahan peruttua kaukolentoa jo viikon sisään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

G-kone 5. ja 6. päivä Bangkokin keikka parisen tuntia myöhässä, sitten tänään (sunnuntaina 8. päivä) aamulla Hong Kongista jo 3 tuntia myöhässä, joten Lontoon keikkakin sujui EDIT: 2 tuntia myöhässä Lontooseen päin ja kolmisen tuntia myöhässä takaisin päin EDIT END; ja nyt menossa Bangkokiin n. 2,5 tuntia myöhässä. Ei ehkä haittaa niin paljon lomalennoissa, mutta jatkoyhteydet hankaloituvat varmasti jo näistäkin myöhästymisistä. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LWE AY90 tekee välilaskun Moskovassa.

"Terveydellisistä syistä", raportoi lennolla ollut pikkulintu. Myöhästyminen EFHK 14:55 -> 16:57.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

81 räpsähti tosta noin vaan 13h tuntia myöhäisemmäksi:

AY081 23:55 HELSINKI-VANTAA SINGAPORE CHANGI APT 13:00(Arvioitu)

Missä lienee vika, onko kone särki vai puuttuuko miehistöä? Niin ja mikä kone nyt kyseessä? :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas AY89 ottaa delayta. Pari kaveria koneessa kellään tietoa koneesta? Mulla on kolme vaihtoehtoa. WB, WC ja WG...

Vessa lähti n. 1,5 tuntia myöhässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AY58 Shanghaista lähtenyt kolme tuntia myöhässä, saapuu reilu kaksi tuntia aikataulua jäljessä. Saa nähdä kuinka hyvin AY57 saa kirittyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AY58 Shanghaista lähtenyt kolme tuntia myöhässä, saapuu reilu kaksi tuntia aikataulua jäljessä. Saa nähdä kuinka hyvin AY57 saa kirittyä.

Myöhästyminen näköjään johtuu siitä että 57 on aamulla mennyt toiselle Shanghain kentälle (SHA) josta siirtynyt myöhemmin Pudongille.

Mutta 58:n myöhstymisellä ei ole tekoa tämänpäiväisen 57:n kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään eri kone lähti matkaan joo. Shanghaissa ollut hyvin sumuista viime päivinä, mikä on F1-lähetyksistä tosiaan näkynyt. Tottunut vaan noita Bangkokin lentoja seuratessa, että aikataulun kirimiseen menee joskus päiviä. Ei niillä Thaimaahan lentäjillä niin kait väliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiistain nykkiläinen jäänyt JFKlle. Kaveri joka oli koneessa kertoi sähköjen kadonneen koneesta

Väärään ketjuun lipsahteli. Kulkine on toki A333 (LTR) ja punaiselle meni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään