Joni Rantala

Media player(äänet ei kuulu)

11 viestiä aiheessa

Niin minulle tuli tälläinen ongelma että Media playeristä ei kuulu äänet,eilen vielä toimi mutta ei tänään.FS9 on hiljaista kun kaasukammiossa.Elikkä apua kaivataan.

Käytössä on Media player 10.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on joskus äänet kadonnu pelatessa. Uudelleen käynnistys on auttanut. Onko johdot paikoilleen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko koneessa useampi äänikortti...? (jos olisi sekoittunut se, että mp pukkaa äänet toiseen korttiin jossa ei ole kaiuttimia tms. ..esim emolle integroituun)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä ole löytänyt sitä millä sen voi poistaa.

Eikös se löydy tuolta Ohjauspaneeli - Lisää/poista sovellus ja sieltä listasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

asensin sen uudestaan ja edelleen on hiljaista.äänikorteista en tiedä onko niitä useampia.Täytyy huomenna palailla asiaan kun joutuu tupareihin lähtee :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, tyypillinen tapaus ;D Minä olen joskus tapellut hävinneiden äänien kanssa aika pitkään, ennen kuin hoksasin kaiutinjohdon olevan irti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, tyypillinen tapaus ;D Minä olen joskus tapellut hävinneiden äänien kanssa aika pitkään, ennen kuin hoksasin kaiutinjohdon olevan irti.

Niin.. Eihän se johto VOI olla irti, koska olen sen itse sinne aikanaan kiinni laittanut. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään