Mikko Maliniemi

Sekalaista keskustelua EFHK:n liikenteestä

4 028 viestiä aiheessa

Koska tuo EFHK:n lähtevien ja saapuvien ketju ei kirveelläkään tahdo pysyä sovitussa aihepiirissä, eli yksinkertaisessa lentojen tietojen ilmoittamisessa, perustetaan yleisön pyynnöstä tämä ketju. Tämä on tarkoitettu kaiken maailman höpinöille myöhästymisten syistä jne. vastaavista asioista, jotka tuolla saapuvien ja lähtevien ketjussa hukuttavat spottaajille tärkeät lentojen tiedot alleen...

 

Jatkakaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jatkakaa...

 

Omasta puolestani toivon, että kaikki lussubussipuheet ja orgastiset vuodatukset kolmireikäisten etevyydestä nelireikäisiin nähden keskitettäisiin nimenomaan tähän ketjuun, koska ne vastaavat tarkoin Mikon kehittelemää osuvaa  otsikkoa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikä OH-LXB:tä vaivaa, kun tulee vain FL100 AY8921:nä Heathrowilta? Perjantai aamun AY836 peruutettu, jonka LXB:n piti lentää.

Lentokorkeus aika voimakkaasti viittaisi siihen että konetta ei voida paineistaa syystä tai toisesta.

 

Pari vuotta sitten ainakin yksi bussi sai vähän osumaa rahtikontista(tmv. objektista) Amsterdamissa ja sen kanssa lensivät FL100 takaisin Helsinkiin, paineistamattomana.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aeroflot Cargo ei ole ollut Finavian listoilla rekisteritunnuksella eli kyseessä lienee joku bisneskone.

 

Eikös UTair ole käyttänyt näitä VPB tunnuksia?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sänky tulossa idästä ja tiputtelee korkeutta eli oisko tämä VPB VP-BED?

 

jep, tankkasi ja rullaa just kohti 04R line-up:a.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo VP tunnus on Bermudin rekisteröintiä, joka on Venäjällä yleisesti käytössä kun kone on liisingissä.

 

Nuo Bermudan yms. veroparatiisi rekkarit on ihan maailmanlaajuisesti käytössä ei pelkästään venäjällä esim. tuon kyseisen koneen omista SonAir joka on ihan puhdasverinen bisneslentoyhtiö.

 

Tässä ketjussa hieman enemmän taustaa VP asiaan http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,62933.0.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuohan olisi aivan loistava idea! Eli se pulina ketju toimisi siis periaatteessa EFHK:n pääkeskusteluna ja kun joku asia on varma, sitten asia merkitään tähän ketjuun!  :thmbup:

 

Eiks tämmöinen löpinä sitä sun tätä paska just käsketty kirjoittamaan tänne ??? eikä sinne EFHK:n saapuvat/lähtevät

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Bermudan lisäksi Venäjällä esimerkiksi on käytössä EI tunnus, joka on tietääkseni Irlanti, esimerkkinä Russia Airlinesin EI-CDG (ex. Air Lingusin kone), joka aika usein lentää iltavuoroa Pietarista Helsinkiin (tunnus Russia 229)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eiks tämmöinen löpinä sitä sun tätä paska just käsketty kirjoittamaan tänne ??? eikä sinne EFHK:n saapuvat/lähtevät

 

 

Et sitten kuitenkaan Mikon tekstiä kommentoinut millään tavalla!  ;)

Siihenhän se vastaus oli, ja mun mielestä ihan oikeutettua siihen topiciin se vastaus oli laittaa! :)

Kyllä mun mielestä oma viestini oli ihan sen EFHK saapuvat/lähtevät ohjeistusta eikä mitään löpinää samoin kuin Mikon viesti.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän on, kun tältä päivältä on ainakin 5 FC:n lentoa peruttu, joku atikka sanonu sopimuksensa irti?  ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän on, kun tältä päivältä on ainakin 5 FC:n lentoa peruttu, joku atikka sanonu sopimuksensa irti?  ???

Suurin osa noista peruutetuistakin kuitenkin lennetty, yhdistetty vaan kaksi kaupunkia samaan lentoon.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pyydän anteeksi jo etukäteen, sillä tiedän, että tästä on ollut keskustelua aikaisemminkin, mutta en millään löydä kyseistä ketjua.  :-[ Eli siis tänä aamuna lensin lennolla SK713 HEL-CPH ja koneena MD81 ja en nähnyt koneen rekkaria, koska ulkona oli liian pimeää. Joten onko mitään mahdollisuutta kaivaa tuota rekkaria jostain?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pyydän anteeksi jo etukäteen, sillä tiedän, että tästä on ollut keskustelua aikaisemminkin, mutta en millään löydä kyseistä ketjua.  :-[ Eli siis tänä aamuna lensin lennolla SK713 HEL-CPH ja koneena MD81 ja en nähnyt koneen rekkaria, koska ulkona oli liian pimeää. Joten onko mitään mahdollisuutta kaivaa tuota rekkaria jostain?

 

Acars:sta löytyy reg. SE-DIR

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Acars:sta löytyy reg. SE-DIR

 

Kiitos, onko sulla antaa jotain linkkiä sivulle josta noita acarsseja voi selata?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

MD-11 olis aamulla lähdössä Faroon AY2357:na. Onko joku 757 rikkipoikkisärki vai myykö Algarve vaan hyvin?

 

OH-LBV on ollut kauan jo hiljaa.

 

Oliko kukaan todistamassa lähtikö AY2357 OH-LGF RWY1-5 klo 07:08?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

lentänyt viimeksi 18.10.

 

Ylihuomenna AY2357 FAO taas M11 ? Toisaalta -LBV ei lennä ? Jotain vikaa jossain ?  :-\

 

Pääseeköhän MD11:lla huomennakin jonnekin turistimatkalle ?

 

Paljonkohan yhtiö ottaa takkiin per keikka kun 227 tai alle turistia kuskaa isolla koneella. Toisaalta ovathan nuo kevyitä lentoja ilman rahtia ?

 

Johtajat kai "arvioivat" toimistossaan -LBV:n liian kalliita osia mutta eivät näe ulos mitä tapahtuu kun on ikkunan peililasi asennettu , niin toki pyynnöstä , väärinpäin ?

 

Harmi ettei Biltema myy vielä osia 757:aan .

 

;) -

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pääseeköhän MD11:lla huomennakin jonnekin turistimatkalle ?

 

Paljonkohan yhtiö ottaa takkiin per keikka kun 227 tai alle turistia kuskaa isolla koneella.

 

PR-toiminnalle ei aina voi laskea hintaa, mikään ei voisi olla parempaa huolenpitoa kun naudankuljetusvaunu vaihtuu yhteen maailman hiennoimmista koneista jossa vielä on tilaa matkata lomalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

PR-toiminnalle ei aina voi laskea hintaa, mikään ei voisi olla parempaa huolenpitoa kun naudankuljetusvaunu vaihtuu yhteen maailman hiennoimmista koneista jossa vielä on tilaa matkata lomalle.

 

Nonnii , tulihan se totuuskin julki ! UGH.

 

;D :-P  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

PR-toiminnalle ei aina voi laskea hintaa, mikään ei voisi olla parempaa huolenpitoa kun naudankuljetusvaunu vaihtuu yhteen maailman hiennoimmista koneista jossa vielä on tilaa matkata lomalle.

Olettaen että kys. peltikasa nousee ilmaan ajoissa... ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään