Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Easyjet G-EZEP [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Vanha tuttu, VP-BDH [ attachment removed ] RA-82075 [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Vielähän sitä DC-10 näkee liikenteessä...vai oliko tuo md11? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Vielähän sitä DC-10 näkee liikenteessä...vai oliko tuo md11? Joo, DC-10 on. Vähän meni horisontit vinoiksi tämänhetkisen väsymystilan vuoksi. Suoristin sen Antonovin. Jee koht yötöihin taas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Stefanilta ja Mikolta hyvät kuvat taas MM Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Venäjällä tuo kalustonvaihto ei taida ihan samaan vauhtiin yltää kun esim. Finnairilla...meinaan tuon vahemman kapasiteetin perusteella. Mikäs niissä MD-11 kaikenkaikkiaan oli vika, oliko kovempi kerosiinisyöppö kun nykyiset A340? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Hieman menee ohi aiheen, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko taas tänä talvena joulupukkitarroja Finnairin laajarunkoihin? Ja vieläkö niitä muumitarroja on joissakin koneissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Hieman menee ohi aiheen, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko taas tänä talvena joulupukkitarroja Finnairin laajarunkoihin? Ja vieläkö niitä muumitarroja on joissakin koneissa? Muumit on poistettu jo -LGB:stä ja -LQC:stä. Pukeista ei tietoa, viime vuonna tähän aikaan oli jo tarrat koneissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Onkos niillä joka vuosi aina uudet tarrat vai kierrättäävätkö entisiä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Moro! Tässä minultakin pitkästä aikaa pari kuvaa tältä päivältä. Adrian S5-AAJ [ attachment removed ] Easyjetti G-EZEP [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2008 Mikäs niissä MD-11 kaikenkaikkiaan oli vika, oliko kovempi kerosiinisyöppö kun nykyiset A340? MD11 vie noin tuhat kiloa enemmän kerosiinia tunnissa kuin A343, se on aika hyvä säästo 9tunnin Aasian lennolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2008 Onkos niillä joka vuosi aina uudet tarrat vai kierrättäävätkö entisiä? Eiköhän ne ole aina uudet tarrat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2008 Juu, ne tarrat poistuu säleinä, päreinä ja epämääräisenä mössönä. Ei niistä ole kiertoon. Kalliita ovat kuulemma kuin omakotitalot konsanaan. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2008 Tuommoinen muutaman vuoden takainen räpsy sattui silmään jotain ihan muuta etsiskellessäni. Se oli oikeestaan ihan hauska. [ attachment removed ] -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2008 Tilannekuvat on aina hauskoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2008 Rullatessa ohimennen hallin edessä, onko tuo nyt siis LGC? Otettu 30.10. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2008 Ei ole LGC kun ovien alla on maalamattomat suojat. Oisko LGB. Luopuuko SU Cargo kympeistä kun tuo vieruskaveri on tunnukseton? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2008 Niinhän uutinen kertoo, että DC-10:t ovat tulleet operaatiokustannuksiltaan Aeroflot Cargolle kalliimmaksi kuin odotettiin, muttei ole vielä sanottu, että niistä luovuttaisiin - vaikka MD-11-koneiden käyttöönotossa on byrokraattisia vaikeuksia. En nyt löydä sitä uutista, mutta täällä jos ei muualla sanotaan "is reducing the use of DC-10s": http://www.3plwire.com/2008/03/26/aeroflot-to-litigate-against-the-ministry-of-transport-over-md-11-flap/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2008 Osa syynä voi olla myös tulevat Il-96:t Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2008 Luopuuko SU Cargo kympeistä kun tuo vieruskaveri on tunnukseton? Ainakin yhdestä on jo luopunut ja nyt on kaksi (VP-BDE ja BDF) varastoituina Leko 7:n edessä tekstit ja Venäjän lippu poistettuina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 12, 2008 Ainakin yhdestä on jo luopunut ja nyt on kaksi (VP-BDE ja BDF) varastoituina Leko 7:n edessä tekstit ja Venäjän lippu poistettuina. Mielenkiintoista että Aeroflot varastoi isonveljen otteella romunsa 7-hallin kulmille ? Ehkä Siperiassa olisi enemmän lääniä ? Ei sitten oikeen kelpaa isoveljelle vanhat länsiromut rahtareiksikaan kun pitää Iljusiinia ottaa RCF-laivastoon mukaan ? Nii tai oliskohan sielläkin huomattu että kun nousukulma on liian jyrkkä ei rahtipallettikaan pysy paikoillaan . :'( - - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Päivän iso Anttoni RA-82042 ja per(u)s marraskuinen sää. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Oli aika sumuista [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Tuo on kuvattu lumipyryssä ja aurinkoisessa summer kelissä. Onneksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2008 Päivän EasyJet G-EZBP. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla