Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Vielähän sitä DC-10 näkee liikenteessä...vai oliko tuo md11?

Joo, DC-10 on. Vähän meni horisontit vinoiksi tämänhetkisen väsymystilan vuoksi. Suoristin sen Antonovin. Jee koht yötöihin taas >:(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Venäjällä tuo kalustonvaihto ei taida ihan samaan vauhtiin yltää kun esim. Finnairilla...meinaan tuon vahemman kapasiteetin perusteella.

Mikäs niissä MD-11 kaikenkaikkiaan oli vika, oliko kovempi kerosiinisyöppö kun nykyiset A340?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieman menee ohi aiheen, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko taas tänä talvena joulupukkitarroja Finnairin laajarunkoihin? Ja vieläkö niitä muumitarroja on joissakin koneissa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieman menee ohi aiheen, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko taas tänä talvena joulupukkitarroja Finnairin laajarunkoihin? Ja vieläkö niitä muumitarroja on joissakin koneissa?

Muumit on poistettu jo -LGB:stä ja -LQC:stä. Pukeista ei tietoa, viime vuonna tähän aikaan oli jo tarrat koneissa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro! Tässä minultakin pitkästä aikaa pari kuvaa tältä päivältä.

 

Adrian S5-AAJ

[ attachment removed ]

 

Easyjetti G-EZEP

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikäs niissä MD-11 kaikenkaikkiaan oli vika, oliko kovempi kerosiinisyöppö kun nykyiset A340?

 

MD11 vie noin tuhat kiloa enemmän kerosiinia tunnissa kuin A343, se on aika hyvä säästo 9tunnin Aasian lennolla. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu, ne tarrat poistuu säleinä, päreinä ja epämääräisenä mössönä. Ei niistä ole kiertoon. Kalliita ovat kuulemma kuin omakotitalot konsanaan.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuommoinen muutaman vuoden takainen räpsy sattui silmään jotain ihan muuta etsiskellessäni. Se oli oikeestaan ihan hauska.

 

[ attachment removed ]

 

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niinhän uutinen kertoo, että DC-10:t ovat tulleet operaatiokustannuksiltaan Aeroflot Cargolle kalliimmaksi kuin odotettiin, muttei ole vielä sanottu, että niistä luovuttaisiin - vaikka MD-11-koneiden käyttöönotossa on byrokraattisia vaikeuksia. En nyt löydä sitä uutista, mutta täällä jos ei muualla sanotaan "is reducing the use of DC-10s":

 

http://www.3plwire.com/2008/03/26/aeroflot-to-litigate-against-the-ministry-of-transport-over-md-11-flap/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luopuuko SU Cargo kympeistä kun tuo vieruskaveri on tunnukseton?

 

Ainakin yhdestä on jo luopunut ja nyt on kaksi (VP-BDE ja BDF) varastoituina Leko 7:n edessä tekstit ja Venäjän lippu poistettuina.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin yhdestä on jo luopunut ja nyt on kaksi (VP-BDE ja BDF) varastoituina Leko 7:n edessä tekstit ja Venäjän lippu poistettuina.

 

Mielenkiintoista että Aeroflot varastoi isonveljen otteella romunsa 7-hallin kulmille ? Ehkä Siperiassa olisi enemmän lääniä ?

 

Ei sitten oikeen kelpaa isoveljelle vanhat länsiromut rahtareiksikaan kun pitää Iljusiinia ottaa RCF-laivastoon mukaan ?

 

Nii tai oliskohan sielläkin huomattu että kun nousukulma on liian jyrkkä ei rahtipallettikaan pysy paikoillaan .  :'(

 

:laugh:  ;D  :laugh: -

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla