Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Vieläkin voisin viilauttaa yhden version silleen, että vasemmalta ja alalaidasta pikkuisen pois, mutta jättää oikeaan laitaan reilummin tilaa

Laitetaan nyt vielä yks kun ei parempaakaan tekemistä ollu ::)

[ attachment removed / expired ]

E:Vitsi toihan on nyt samanlainen kuin eka ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan nyt vielä yks kun ei parempaakaan tekemistä ollu ::)

E:Vitsi toihan on nyt samanlainen kuin eka ;D

:P

Meinasin jotain tähän tyyliin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin jotain tähän tyyliin...

Kannattiko meinata, kun ylempi on parempi  :laugh: No ei vaan, ajatus on hyvä, jos olisi mahkua tehdä se originaalikuvasta, mutta en nyt sitten ihan ole varma kannattiko ilmavasta kuvasta leikata laita pois niin, että wingletti raapii kuvan reunaa tehden otoksesta aika ahdistuneen.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattiko meinata, kun ylempi on parempi  :laugh: No ei vaan, ajatus on hyvä, jos olisi mahkua tehdä se originaalikuvasta, mutta en nyt sitten ihan ole varma kannattiko ilmavasta kuvasta leikata laita pois niin, että wingletti raapii kuvan reunaa tehden otoksesta aika ahdistuneen.

-A-

Sanoo mies, joka ennen itse oli ensimmäisten joukossa vaatimassa vaikka mitä kultaista leikkausta jne. Tuntuu, että mies sanoo nyt noin ihan vaan inttääkseen vastaan juuri minulle ;D

Vaan en tiedä. Mun henk. koht. mielipide on, että tuohon kuvaan sopii mainiosta rajaus, jossa menosuunnan puolelle jää enemmän tilaa. Tuossa kuitenkin runko on se hallitsivin tekijä, ja jos reunat tasataan siten, että molempien siipien ulkopuolelle jää tasan yhtä paljon tilaa, runko jää silloin menosuunnan puolelle painottaen sitä puolta sitten vähän turhan raskaasti. Ja kun originaalia minulla ei ole, niin huono siitäkään on yrittää rajata :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoo mies, joka ennen itse oli ensimmäisten joukossa vaatimassa vaikka mitä kultaista leikkausta jne. Tuntuu, että mies sanoo nyt noin ihan vaan inttääkseen vastaan juuri minulle ;D

Vaan en tiedä. Mun henk. koht. mielipide on, että tuohon kuvaan sopii mainiosta rajaus, jossa menosuunnan puolelle jää enemmän tilaa. Tuossa kuitenkin runko on se hallitsivin tekijä, ja jos reunat tasataan siten, että molempien siipien ulkopuolelle jää tasan yhtä paljon tilaa, runko jää silloin menosuunnan puolelle painottaen sitä puolta sitten vähän turhan raskaasti. Ja kun originaalia minulla ei ole, niin huono siitäkään on yrittää rajata :P

Hö, emmää mitenkään juuri sulle, kun ei mulla noin yleisesti ole ihan kauheesti rahkeita sun kuvataidetta arvostella ;) Sitä paitte sulle voi sanoa, kun kuitenkin ymmärrät, mitä ajan takaa! Totta on, että tuo leikkaus toimii versiossasi paremmin, mutta ihan noin ahtaaksi en olisi tuota vasenta reunaa mielinyt. Ehkä semmoinen kultainen keskitie noiden versioiden välistä voisi olla toimiva. Minusta tuo originaali sommittelu toimii sikäli hyvin, että siinä on huima avaruuden tuntu. Ainakin minusta. Muuthan ovat useinkin eri mieltä kanssani ja valitettavan usein syystä  :laugh:

EDIT: No en tiä. Kokeilinpa huvikseni esittää, mitä tarkoitin, mutta se näytti oitis huonommalta kuin tuo Mikko H:n taannoinen versio, joten jätän kikkailematta. Mä tykkään siitä :)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitti :)

Sen verran voisi tietty napista, että vähennä pikkuisen terävöitystä. Nyt toisella katsontakerralla vaan pisti silmään nuo aika rankat halot koneen ympärillä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuommoinen rankasti kohinapoistettu laajarunko lähti muutama päivä takaperin jonnekin lämpimään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pulu1 m90 22L

Hieno kuva, kieltämättä hyvin hyvin onnistunut ja varmaan ihan tollanen "otampa kuvan OHO" hetki, eikä mikään tuhat kertaa yritetty kuuden vuoden ajan kuva?  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thumbs up :thmbup:

Yksi säväyttävimmistä kuvista pitkiin aikoihin :)

On kyllä hieno tosiaan. Kun nyt päästiin niihin kultaisiin leikkauksiin tuossa taanoin, erinomaisuutta olisi lisännyt, jos kone olisi alempana ja oikeammalla eikä tasan keskellä ruutua. Nuo hienot tiivistyksetkin olisivat päässeet paremmin oikeuksiinsa ja tuoneet vielä lisää perspektiiviä. Mutta hyvä se on noinkin.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä nyt on muutama harjoitus kuva :D Tuli käytyä testaamassa uutta kameraa. ( Pahoittelen heijastukset )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-LEF, Emprear 170-100LR (2.11.08)

VP-BDP, McDonnell Douglas MD11F (20.12.08)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kellään sattunut tarttumaan kortille Oulusta n. 15:17 LT saapunut FIN366 (OH-LVB) tai siinä viiden jälkeen lähtenyt FIN325 (OH-LEE)  :)

Näin sen kyllä mutta en ottanu kuvaa :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita siitä lussustaki kuva niin nähään mitenkä pahasti ne portaan on tiellä..

No tuossa sitten kaikkien haukuttavaksi :-[

OH-LQD ja rajaus kusee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuossa sitten kaikkien haukuttavaksi :-[

OH-LGD ja rajaus kusee

Ei haukuttavaksi, vaan pääasia, että näkee tilanteen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

G-OBYFFI tuli hiukan myöhässä jostain kaukaa. Niinkin kaukaa kuin Tukholma ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla