Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

PAH! Saihan tosta LQD:deestä kuvia ilman portaita jahka vaan meni sinne mistä niitä kuvia saa!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PAH! Saihan tosta LQD:deestä kuvia ilman portaita jahka vaan meni sinne mistä niitä kuvia saa!  8)

Ai tänne?

Ei hjyvä kuvakulma, eikä itse kuvakaan :P

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pah, tuo paikka on rivikansalaisten paikka! Tosi miehet kuvaa kaukaa ja vakaasti!  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pah, tuo paikka on rivikansalaisten paikka! Tosi miehet kuvaa kaukaa ja vakaasti!  :santa:

Aijaaa. Meinaat, että siitä tulis Pasilan tornista 400mm:llä parempi ??? Niin se lähti tänään, tiedetään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijaaa. Meinaat, että siitä tulis Pasilan tornista 400mm:llä parempi ??? Niin se lähti tänään, tiedetään...

No ei sitä nyt Pasilaan tartte mennä sentäs.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä yks vähäsen eri sävyillä...

Kivat noi valosöheröt tossa kyljessä 8) Kiitokset valomiehelle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaiken uhallakin laitan vielä neljännen kuvan päivän yllätysvieraasta.

Joo ihan hyvä kuva :)

Tuostakin yksilöstä rupee nököjään kattomaali repeilemään :P Silloin joskus kesäkuussa käyneestä QJ:sta oli jo liiankin paljon repeilly. Kuvia löytyy sen maalipinnasta A.netistä jos kiinnostaa katella... Tai no tos on ihan hyvä kuva:http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6399618&nseq=2

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisella puolella oli Air Finlandin 757 ja TNT:n Avro blokkaamassa. Eikä nuo portaat mua hirveesti haittaa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yks puskashootti vielä.  :-[

Tällänen viel.

Sahaa..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upea kone! Loistavaa! GE-90:set vielä kiinni siivissä!!!!!  :P

Itse sain tuosta tiedon Lahden Shellin servettilistaa lukeneelta henkilöltä hieman ennen tuon koneen laskua. Olin Espoossa Kauppakeskus Sellossa täysin jumissa hampurilainen kädessä kun olisi pitänyt ajaa miljoonaa kohti 22L finaalia.  :'( Aina ei voi voittaa.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmittaa kyllä todenteolla, kun oli niin perkleen hieno karkkitaivas ja valo just silloin, kun tuo upea vehje tänne medikaalin teki :'(

Ääh koneita tulee ja menee! Ota se asenne mitä on mulle vuosi kausia selitetty. Kaikkea ei voi saada kuvatuksi ja nähdyksi. Ei ole vakavaa. Jos sattuu kohdalle niin hyvä, jos ei niin ei.  8) Tosin jos työt häiritsee, niin sillon voi asiasta kunnialla mainita.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Tietääkö kukaan mikä oli laskeutumisen syynä? Ilmeisesti oli matkustaja saanut sairauskohtauksen tjs?

Ilkka

Kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upea kone! Loistavaa! GE-90:set vielä kiinni siivissä!!!!!  :P

Itse sain tuosta tiedon Lahden Shellin servettilistaa lukeneelta henkilöltä hieman ennen tuon koneen laskua. Olin Espoossa Kauppakeskus Sellossa täysin jumissa hampurilainen kädessä kun olisi pitänyt ajaa miljoonaa kohti 22L finaalia.  :'( Aina ei voi voittaa.  :'(

Ettei vain olis tullut 04R:lle laskuun :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upea kone! Loistavaa! GE-90:set vielä kiinni siivissä!!!!!

Noissa on tullut vietettya paljon aikaa. AF vaan on tata nykya lisannyt noihin economiin yhden lisapenkin, eika 10 rinnakkain sallisi kovin tukevaa kaveria vierelle. Mutta kuten on tullut mainittua, niin GE90:n aanimaailma on aika erikoisella tavalla hieno (etenkin kaynnistys!), joten istuinpaikka moottorin lahella kelpaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, eipä noita Tappeja tarvitsekaan säännöllisemmin nähdyiksi ensi vuodelle odotella (aloittavat tulevana ajast'aikana reittilennot EFHK:lle)... - Johan noita täällä - huolloissako, vai minkä takia? - näemmä täällä vierailee.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla