Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Kyllä nuo hiput taitavat enimmäkseen olla kennolla. ' Ei kyllä ne oli linssillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 'Ei kyllä ne oli linssillä. Sullahan kumminkin on 350D ja se on järkkäri, joten en ihan menis takuuseen tuosta linssin likaisuudesta.. Ne ei näy tolleen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Pitihän se sitten käydä heti kuvaamassa. Hieman siinä on vielä rojua edessä, mutta lähteehän sekin sitten jossain vaiheessa. 90-0534 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Jaa, se ois tuossa parkissa.. No, toivottavasti lähtee vasta 22-jälkeen tai muuten täytyy tyytyä UPSiin jos siihen edes kerkee Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Mikko ja Stefan, ette te voi laittaa kuvia jo parkisssa olevasta koneesta kun ei sitä ole Forumilla selvistetty edes laskuun! =) Mutta missä ovat kaikki kuvat saapumisesta? En ollut todellakaan ainoa 15 finaalin tuntumassa! 90-0534 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Kortillahan ne kuvat vielä on, sää suosi mukavasti ja osuvasti oli vielä 15 laskuun, valon kannalta paras mahdollinen baana kamera miehille. Pitänee jossain vaiheessa jaksaa töötätä niitä vähän paremmiksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2009 Mikko ja Stefan, ette te voi laittaa kuvia jo parkisssa olevasta koneesta kun ei sitä ole Forumilla selvistetty edes laskuun! =) Mutta missä ovat kaikki kuvat saapumisesta? En ollut todellakaan ainoa 15 finaalin tuntumassa! Olishan siellä voinut olla, mikäli olisi tiennyt riittävän ajoissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Finnair A340-300 OH-LQA [ attachment removed / expired ] British Airways B757-200 G-BPEI [ attachment removed / expired ] SAS MD-82 LN-ROU [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 On muuten 340 komistunut. Noi maalatut wingletit ehostavat ilmettä kummasti.. Kuka tässä enää rumia MD-11:a tarvitseekaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Varo Osku sanojas, Ilkka käy sun päälle ku lukee ton Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Elämähän olisi vallan helppoa jos 340:sta saisi kauniin pelkillä wingletin maalauksilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Varo Osku sanojas, Ilkka käy sun päälle ku lukee ton Tarkoituksella laitoin ton hymiön tonne perään... Ikäänkuin kuvastamaan vitsiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Ihan niinku en olis tajunnu että vitsinä heitit Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Komean näköinen lentolaite se on, ihan sama oli siinä letit maalattu tahi ei! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Elämähän olisi vallan helppoa jos 340:sta saisi kauniin pelkillä wingletin maalauksilla. On A343 kaunis. Aina. Se on Ranskatar. Hän on Leidi. Ja nyt vielä värjätyillä ripsillä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 On A343 kaunis. Aina. Se on Ranskatar. Hän on Leidi. Ja nyt vielä värjätyillä ripsillä! Kyllä mulla ensimmäinen mielikuva ranskattaresta on isonenäinen tummahipiäinen nainen, jonka kulmakarvat on kasvaneet yhteen ja kainalokarvat rehottaa. Ja hien ja parfyymin yhteisvaikutelma on pökerryttävä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Kyllä mulla ensimmäinen mielikuva ranskattaresta on isonenäinen tummahipiäinen nainen, jonka kulmakarvat on kasvaneet yhteen ja kainalokarvat rehottaa. Ja hien ja parfyymin yhteisvaikutelma on pökerryttävä Nooh voihan sitä mielikuvia olla kaikenlaisia. Mutta tähän Kaunottareen, Ranskattareen se ei päde! Hänhän on mitä Kaunein värkki, mitä hetkeen on tehty. Siro, puskuritkin ovat sopivan pienet, mutta silti selvästi havaittavissa ja kovaa meteliä hän ei itsestään pidä. Hän poistuu paikalta arvokkaasti sekä nousee taivaalle hyvin, HYVIN arvokkaasti lipuen, liitäen, näyttäen mallia muille, miten homma tehdään tyylikkään arvokkaasti. MD-11 mielikuvasta tulee kyllä mieleen deororantin ja hien sekamelskalle haiseva sonni. Charmikas, Uhmakas, Maskuliininen, Rankka meteliä pitävä möhkäle, joka ei pahemmin kaunistele tekemisiään. Hommat tehdään kerralla kunnolla, eikä jäädä söheltämään mitään piiperrystä. Lentoonlähdötkin tapahtuvat sonninlailla, kertalaakista taivaalle, kuten myös laskeutumiset. Lujaa ja ulisten hyvä tulee! A343 on siis 50's mekkoinen Ranskatar Leidi, kun taas MD-11 edustaa karvaista, parrakasta, öljysormi Harley Davidson mieslajia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Kyllä mulla ensimmäinen mielikuva ranskattaresta on isonenäinen tummahipiäinen nainen, jonka kulmakarvat on kasvaneet yhteen ja kainalokarvat rehottaa. Ja hien ja parfyymin yhteisvaikutelma on pökerryttävä Taisit kylläkin kuvailla enemmänkin jonkin korsikalaisen kotirouvan siinä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Nooh voihan sitä mielikuvia olla kaikenlaisia. Mutta tähän Kaunottareen, Ranskattareen se ei päde! Hänhän on mitä Kaunein värkki, mitä hetkeen on tehty. Siro, puskuritkin ovat sopivan pienet, mutta silti selvästi havaittavissa ja kovaa meteliä hän ei itsestään pidä. Hän poistuu paikalta arvokkaasti sekä nousee taivaalle hyvin, HYVIN arvokkaasti lipuen, liitäen, näyttäen mallia muille, miten homma tehdään tyylikkään arvokkaasti. MD-11 mielikuvasta tulee kyllä mieleen deororantin ja hien sekamelskalle haiseva sonni. Charmikas, Uhmakas, Maskuliininen, Rankka meteliä pitävä möhkäle, joka ei pahemmin kaunistele tekemisiään. Hommat tehdään kerralla kunnolla, eikä jäädä söheltämään mitään piiperrystä. Lentoonlähdötkin tapahtuvat sonninlailla, kertalaakista taivaalle, kuten myös laskeutumiset. Lujaa ja ulisten hyvä tulee! A343 on siis 50's mekkoinen Ranskatar Leidi, kun taas MD-11 edustaa karvaista, parrakasta, öljysormi Harley Davidson mieslajia. Ensimmäisenä minulla md-11 tulee mieleen rehvakas kehuskelija."Mul on kolme isoo moottorii josta lähtee enemmän tehoa,kuin kaikista ranskatarista yhteensä." Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2009 Voi olla jo tässä ketjussa mainittukin, mutta mistä tuo Vantaan paras bongailupaikka löytyy? Olisin kiitollinen ajo-ohjeista. Voisi mennä sinne fiilistelemään 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2009 Voi olla jo tässä ketjussa mainittukin, mutta mistä tuo Vantaan paras bongailupaikka löytyy? Olisin kiitollinen ajo-ohjeista. Voisi mennä sinne fiilistelemään 8) Mikä on "Vantaan paras bongailupaikka"? No, oli mikä oli, tuolta kuvausaiheen toiselta osiolta löytyy tietoa EFHK:n ja muidenkin kenttien kuvauspaikoista: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/board,76.0.html ja http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/board,78.0.html EFHK: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,55804.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2009 Ensimmäisenä minulla md-11 tulee mieleen rehvakas kehuskelija."Mul on kolme isoo moottorii josta lähtee enemmän tehoa,kuin kaikista ranskatarista yhteensä." Aika paha. No kyllähän se vähän näinkin on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2009 Ranskatar viime sunnuntailta. Hän ei mutkia vedä suoriksi kuten m11, vaan aina yhtä näyttävästi kaartaa samoista koordinaatti pisteistä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla