Kirjoitettu Toukokuu 11, 2009 OH-LGB:sta sai melkeen parhaimman kuvan näin Asiallinen hönkä tulee tuolta kakkospadasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 12, 2009 Semmosta säätä tällä kertaa. 3 ekaa ja viimeinen ovat aivan julmetun upeita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 12, 2009 Muutama tältä illalta.. veli venäläinen VP-BDQ [ attachment removed / expired ] ..ja toinen venakko VP-BIT [ attachment removed / expired ] QA [ attachment removed / expired ] ATC [ attachment removed / expired ] ..ja viimeisenä BLU [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Semmosta säätä tällä kertaa. Olipas kivat nuo 4 ensimmäistä ja pilvessä lentävä md-11.. Oikein hienoja valokuvia, erottuvat edukseen peruskaurasta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 SE-RFS [ attachment removed / expired ] EDIT: kuva vaihdettu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Hyi juma noita lettejä... Pakkoko niillä on jo 767:kin raiskata... Tuo lettien paintjobikin kusee kun tuo TUIn logo on niin oudossa kohdassa tuolla yläreunassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Miten toi noin pehmeä on toi kuva? ??? Ihme suttukelikin, luulin että täällä paistaa aurinko... Mutta tyylikäs kone! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 NH90 NH-204 ja Mi-8 HS-13 toivat tänään Pohjoismaiden puolustusministerit Kotkasta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Omasta mielestäni nuo rasvaletit sopii hyvin tuohon 767, samalla tapaa kun 757. Motit (pieni koko) jotenki tekee noista liian isot siipiin ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Siellähän tuli sadekuuroja vähän väliä tänään. Ei kuitenkaan kastellut niin että olisi ainakaan kentällä näkynyt. Tässä kuitenkin muutama otos. OH-LTN [ attachment removed / expired ] RA-88188 [ attachment removed / expired ] RA-88188 [ attachment removed / expired ] OH-SAR [ attachment removed / expired ] SE-RFS [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Hyi juma noita lettejä... Pakkoko niillä on jo 767:kin raiskata... Tuo lettien paintjobikin kusee kun tuo TUIn logo on niin oudossa kohdassa tuolla yläreunassa. Täysin samaa mieltä! Perus 757 on jo oudon näköinen noilla kulmapalikoilla, mutta toi vasta kamalan näköinen onkin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Airbusin CFM56-5B -moottoria kuljetetaan Finnairin tekniikassa. [ attachment removed / expired ] Kuljetusteline näytti olevan peräisin Sabenalta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Omasta mielestäni nuo rasvaletit sopii hyvin tuohon 767, samalla tapaa kun 757. Joo, yhtä hyvin ku peräkärry Rolls Royceen. Vähän pienemmät ois ehkä ihan hyvät, mutta että tuollaiset... :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 13, 2009 Siellähän tuli sadekuuroja vähän väliä tänään. Ei kuitenkaan kastellut niin että olisi ainakaan kentällä näkynyt. Tässä kuitenkin muutama otos. OH-LTN [ attachment removed / expired ] Wekkuli kuva LaTiNosta: "Por favor, jos ljuussaan sua öögaan?!" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Hei Jukka. Toisessa kuvissa (Empu) alapuolela Missäpäin lentoasemalla on se mäki? Ja mistä sä ottit sen kuva? Onko sulla hyvää karta siitä paikalta ja miten meikälainen (iman autoa) sinne pääse)? Kiitos. Chris Zürichistä P.S. Kiitos Sami ja Jukka vastauksesta/avusta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Hei Jukka. Toisessa kuvissa (Empu) alapuolela Missäpäin lentoasemalla on se mäki? Ja mistä sä ottit sen kuva? Onko sulla hyvää karta siitä paikalta ja miten meikälainen (iman autoa) sinne pääse)? Kiitos. Chris Zürichistä Nuo jukan kuvat on otettu DHL:n edestä. Tässä aikataulut "DHL1" bussipysäkiltä eli bussilla nro 46 pääset Tikkurilan suunnasta kuvauspaikalle. http://aikataulut.ytv.fi/pysakit/en/4530255.html Vuoro 46 http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/v46.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Näemmä ollut Anttonoovi kovin myöhässa Eikös sen klo05:00 pitäisi lähteä St.Petersburgiin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Täysin samaa mieltä! Perus 757 on jo oudon näköinen noilla kulmapalikoilla, mutta toi vasta kamalan näköinen onkin Minusta myös wingletit sopivat 767-300:n hyvin. Tämä Austrianin versio on varsinkin todella tyylikäs punaisine wingletteineen. http://www.airliners.net/photo/Austrian-Airlines/Boeing-767-3Z9-ER/1521959/L/ Vielä kun pikkubusseihin saisi samankokoiset 11 jalan korkuiset Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Minusta myös wingletit sopivat 767-300:n hyvin. Tämä Austrianin versio on varsinkin todella tyylikäs punaisine wingletteineen. http://www.airliners.net/photo/Austrian-Airlines/Boeing-767-3Z9-ER/1521959/L/ Vielä kun pikkubusseihin saisi samankokoiset 11 jalan korkuiset Jani Onhan nuo ihan siistit Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Minusta myös wingletit sopivat 767-300:n hyvin. Tämä Austrianin versio on varsinkin todella tyylikäs punaisine wingletteineen. http://www.airliners.net/photo/Austrian-Airlines/Boeing-767-3Z9-ER/1521959/L/ Vielä kun pikkubusseihin saisi samankokoiset 11 jalan korkuiset Jani Niinpä - monenlaisia mielipiteitä ja näkökantoja eri koneiden peruswingleteistä sekä jälkikäteen vanhempiin malleihin asennetuista, niiden "sopivuudesta ja esteettisyydestä". Makuasiat aina tietenkin sallittakoon ja "kauneus/sopivuus olkoot edelleenkin näkijän silmissä"... Kiinnostavaa kuitenkin olisi asiantuntijoiden tiedot ja kommentit siitä, miten esim. aerodynamiikka ja sen myötä parhaimmillaan polttoaineen säästö parantuisi, jos mm. Airbus 320 -sarjan nykyisten <- winglettien sijaan asennettaisiin isommat, siiven kärjestä reippaammin yläviistoon rakennellut wingletit, kuten nykyisin suurimmassa osassa koneista on. - Ja miksikähän suurimmassa jumbossa, A380:ssä, on Airbusin perus<-wingletit?... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 A320:ssähän on joskus testattu suurempia winglettejä, mutta niiden ei havaittu tuottavan suurta hyötyä nykyisiin nähden. A.netistä löytyy kuviakin tällaisesta bussukasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 Parit lentävät "Hollantilaiset". [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 TUIfly Nordic B767-300ER SE-RFS [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 TUIfly Nordic B767-300ER SE-RFS Omasta mielestä noi wingletit sopii 767:seiskaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 14, 2009 OH-BLD ready for landing. [ attachment removed / expired ] Kiitos Jukka, että ikuistit paluumme Pariisin kirkolta. Blöö1 tarjosi kupin laihaa kahvia ja kovanpuoleisen laskun 04L:lle. DC-9 on kylläkin sympaattinen kone, klassikko vuosikymmenten takaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla