Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Muutama tältä illalta..

 

veli venäläinen VP-BDQ

[ attachment removed / expired ]

 

..ja toinen venakko VP-BIT

[ attachment removed / expired ]

 

QA

[ attachment removed / expired ]

 

ATC

[ attachment removed / expired ]

 

..ja viimeisenä BLU

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Semmosta säätä tällä kertaa.

 

Olipas kivat nuo 4 ensimmäistä ja pilvessä lentävä md-11.. Oikein hienoja valokuvia, erottuvat edukseen peruskaurasta!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyi juma noita lettejä... Pakkoko niillä on jo 767:kin raiskata...  :thmbdn: Tuo lettien paintjobikin kusee kun tuo TUIn logo on niin oudossa kohdassa tuolla yläreunassa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni nuo rasvaletit sopii hyvin tuohon 767, samalla tapaa kun 757.

Motit (pieni koko) jotenki tekee noista liian isot siipiin ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siellähän tuli sadekuuroja vähän väliä tänään. Ei kuitenkaan kastellut niin että olisi ainakaan kentällä näkynyt.

Tässä kuitenkin muutama otos.

 

OH-LTN

[ attachment removed / expired ]

 

RA-88188

[ attachment removed / expired ]

 

RA-88188

[ attachment removed / expired ]

 

OH-SAR

[ attachment removed / expired ]

 

SE-RFS

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyi juma noita lettejä... Pakkoko niillä on jo 767:kin raiskata...  :thmbdn: Tuo lettien paintjobikin kusee kun tuo TUIn logo on niin oudossa kohdassa tuolla yläreunassa.

Täysin samaa mieltä! Perus 757 on jo oudon näköinen noilla kulmapalikoilla, mutta toi vasta kamalan näköinen onkin :thmbdn:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Airbusin CFM56-5B -moottoria kuljetetaan Finnairin tekniikassa.

[ attachment removed / expired ]

Kuljetusteline näytti olevan peräisin Sabenalta.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni nuo rasvaletit sopii hyvin tuohon 767, samalla tapaa kun 757.

 

Joo, yhtä hyvin ku peräkärry Rolls Royceen.  ;D Vähän pienemmät ois ehkä ihan hyvät, mutta että tuollaiset...  :'(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siellähän tuli sadekuuroja vähän väliä tänään. Ei kuitenkaan kastellut niin että olisi ainakaan kentällä näkynyt.

Tässä kuitenkin muutama otos.

 

OH-LTN

[ attachment removed / expired ]

 

Wekkuli kuva LaTiNosta:

"Por favor, jos ljuussaan sua öögaan?!"  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hei Jukka.

Toisessa kuvissa (Empu) alapuolela

Missäpäin lentoasemalla on se mäki?

Ja mistä sä ottit sen kuva?

Onko sulla hyvää karta siitä paikalta ja miten meikälainen (iman autoa) sinne pääse)?

Kiitos.

Chris Zürichistä

 

 

P.S.

 

Kiitos Sami ja Jukka vastauksesta/avusta! :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hei Jukka.

Toisessa kuvissa (Empu) alapuolela

Missäpäin lentoasemalla on se mäki?

Ja mistä sä ottit sen kuva?

Onko sulla hyvää karta siitä paikalta ja miten meikälainen (iman autoa) sinne pääse)?

Kiitos.

Chris Zürichistä

 

Nuo jukan kuvat on otettu DHL:n edestä. Tässä aikataulut "DHL1" bussipysäkiltä eli bussilla nro 46 pääset Tikkurilan suunnasta kuvauspaikalle.

 

http://aikataulut.ytv.fi/pysakit/en/4530255.html

 

Vuoro 46

http://aikataulut.ytv.fi/linjat/en/v46.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näemmä ollut Anttonoovi kovin myöhässa :P Eikös sen klo05:00 pitäisi lähteä St.Petersburgiin?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Täysin samaa mieltä! Perus 757 on jo oudon näköinen noilla kulmapalikoilla, mutta toi vasta kamalan näköinen onkin :thmbdn:

 

Minusta myös wingletit sopivat 767-300:n hyvin. Tämä Austrianin versio on varsinkin todella tyylikäs punaisine wingletteineen.

 

http://www.airliners.net/photo/Austrian-Airlines/Boeing-767-3Z9-ER/1521959/L/

 

Vielä kun pikkubusseihin saisi samankokoiset 11 jalan korkuiset ;D

 

Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Minusta myös wingletit sopivat 767-300:n hyvin. Tämä Austrianin versio on varsinkin todella tyylikäs punaisine wingletteineen.

 

http://www.airliners.net/photo/Austrian-Airlines/Boeing-767-3Z9-ER/1521959/L/

 

Vielä kun pikkubusseihin saisi samankokoiset 11 jalan korkuiset ;D

 

Jani

 

Niinpä - monenlaisia mielipiteitä ja näkökantoja eri koneiden peruswingleteistä sekä jälkikäteen vanhempiin malleihin asennetuista, niiden "sopivuudesta ja esteettisyydestä". Makuasiat aina tietenkin sallittakoon ja "kauneus/sopivuus olkoot edelleenkin näkijän silmissä"...

Kiinnostavaa kuitenkin olisi asiantuntijoiden tiedot ja kommentit siitä, miten esim. aerodynamiikka ja sen myötä parhaimmillaan polttoaineen säästö parantuisi, jos mm. Airbus 320 -sarjan nykyisten <- winglettien sijaan asennettaisiin isommat, siiven kärjestä reippaammin yläviistoon rakennellut wingletit, kuten nykyisin suurimmassa osassa koneista on. - Ja miksikähän suurimmassa jumbossa, A380:ssä, on Airbusin perus<-wingletit?...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

A320:ssähän on joskus testattu suurempia winglettejä, mutta niiden ei havaittu tuottavan suurta hyötyä nykyisiin nähden. A.netistä löytyy kuviakin tällaisesta bussukasta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OH-BLD ready for landing.

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

Kiitos Jukka, että ikuistit paluumme Pariisin kirkolta. Blöö1 tarjosi kupin laihaa kahvia ja kovanpuoleisen laskun 04L:lle. DC-9 on kylläkin sympaattinen kone, klassikko vuosikymmenten takaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla