Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 VP-BDR: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Sain myös kuvattua tuon Aeroflotin ja tietääkö kukaan syytä miksi oli tuossa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Sain myös kuvattua tuon Aeroflotin ja tietääkö kukaan syytä miksi oli tuossa? Huoltoon? Laskeutu klo 05:30, 22L:lle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Matilla hienot ja pirteän näköiset laskukuvat! Estonian airilla matkustajat tarkkoina.. _Tuomas Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Naapurin hyökkäysvoimatkin näemmä kävivät kääntymässä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Aeroflotti esitteli nousukulmaa.. [ attachment removed / expired ] Ei kai tuo nousukulma voi olla TOTTA!???... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 No ei varmasti ole, mutta voihan toisin aina väittää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Ei kai tuo nousukulma voi olla TOTTA!???... Tottakai on. Taisivat pyytää vielä Tampereen tutkalta selvityksen suoraan kiertoradalle Ammattilaiset vastatkaa: onko M11lle jotain rajoitusta nousukulman suhteen? Yleinen rajoitus matkustajakoneissa taitaa matkustusmukavuuden kannalta olla 20 asteen kulma, mutta muuten? Kuinka suureen kulmaan M11 pystyy ilman nopeuden tippumista, vaikkapa laskukierroskeroilla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Kuvattu DHL:n kalliolta tänään. Peruskauraa mutta jotenkin vaan tykkään tästä kuvasta, pilvet, valo OH-LKL [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Kyllä tuo md-11 nousi reippaasti yli 20 asteen kulmassa heti kun renkaat oli otettu sisälle. Selkeästi jyrkin nousu tähän asti mitä olen koskaan efhk:lla nähnyt! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Kyllä tuo md-11 nousi reippaasti yli 20 asteen kulmassa heti kun renkaat oli otettu sisälle. Selkeästi jyrkin nousu tähän asti mitä olen koskaan efhk:lla nähnyt! No jopas!... Minkähänlaisia sinisiä pillereitä tuohon tarvitaankaan!... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Vielä kertaalleen tuo vöörldi 8) [ attachment removed / expired ] B727n "pannupuolta" [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Ammattilaiset vastatkaa: onko M11lle jotain rajoitusta nousukulman suhteen? Yleinen rajoitus matkustajakoneissa taitaa matkustusmukavuuden kannalta olla 20 asteen kulma, mutta muuten? Kuinka suureen kulmaan M11 pystyy ilman nopeuden tippumista, vaikkapa laskukierroskeroilla? Ei ole epäilystäkään, etteikö MD-11 nousisi vaikka pystysuoraan, kun Bojo näyttää painelevan sutjakkaasti yli 45 asteen kulmilla : http://www.youtube.com/watch?v=mVUDMkBfds4 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Laitetaan nyt vielä yksi LH-LTO 22 Leftin finaalissa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 No jopas!... Minkähänlaisia sinisiä pillereitä tuohon tarvitaankaan!... Aika monta Wiskiä ja pari Kaljaa, että saa MD-11 nousukulman näyttämään tolta......- 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Aika monta Wiskiä ja pari Kaljaa, että saa MD-11 nousukulman näyttämään tolta......- 8) Käy siihen fotosoppikin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Ei kai tuo nousukulma voi olla TOTTA!???... On on. Heti tuon jälkeen se käänsi selälleen ja lähti pinnoissa kohti Moskovaa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Ei kai tuo nousukulma voi olla TOTTA!???... MD11 nousee tosiaankin millä tahansa kulmalla, siinä on katsokaas kolme moottoria ja kauhiasti tehoja. MD11 on jumala! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Selvästi kansa katsellut liikaa Ranskan löysiä ja onnettoman laiskoja rimpuloita kun kunnon lähtökulma alkaa ihmetyttämään. Varokaa vaan ettei omakin kulmakerroin ala herroilla muistuttamaan 343:n nousua kun niitä liikaa kyyläilee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Tällä tai "luutnantilla" varmaan pääsee lentelemään rapakon taakse heinäkuussa. Kenties LTO:llakin ? Itselleni ensimmäinen pidempi lento Finnairilla, mielenkiinnolla odotan. Ja kuva on siis tältä päivältä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Ammattilaiset vastatkaa: onko M11lle jotain rajoitusta nousukulman suhteen? Yleinen rajoitus matkustajakoneissa taitaa matkustusmukavuuden kannalta olla 20 asteen kulma, mutta muuten? Kuinka suureen kulmaan M11 pystyy ilman nopeuden tippumista, vaikkapa laskukierroskeroilla? Varmaan yli 30 asteen vetäminen ei kamalan suotavaa ole kun sen ulkopuolella ei enää toimi LSASin kivat pitch holdit yms. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Noniin kun ei aamulla ei jaksanut nousta kuvaamaan, niin kyllähän se lähtökin kelpaa vallan mainiosti. S5-ADD [ attachment removed / expired ] N304WL [ attachment removed / expired ] N304WL [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2009 Centralwings SP-LLE [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2009 On on. Heti tuon jälkeen se käänsi selälleen ja lähti pinnoissa kohti Moskovaa Ei hemmetti, ei kai toi voinu OIKEESTI tehdä noin?!??! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2009 Ei hemmetti, ei kai toi voinu OIKEESTI tehdä noin?!??! Joo joo. Minä vielä ihastelin, että onpa makeat näytössavut, mutta joku viisaampi tiesi kertoa, että se musta savu on ihan normaalia tuollaiselle hesuksen antiikkirohjolle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla