Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Ei luulis pikarahtiyhtiöllä olevan tollasta rekkaria Eikä tuota konetyyppiä (jos nyt siis PIKArahdista puhutaan). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Ompas Gustafssonilla upea yökuva Antonovista. Mistähän lie otettu.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Mistähän lie otettu.... Varmaan taas joku uus spottauspaikka. Näyttäis lähtevän 22L:ltä ??? Vai onkohan otettu pitkällä putkella jostain seiskahallin kulmilta jos 22R.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Mistähän lie otettu.... Aitojen ulkopuolelta.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Aitojen ulkopuolelta.. Minkä niistä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Mikäs harjottelu tai rakennustyömaa sielä kiitoratojen 4R ja 4L suunnalla oli, tuttava kertoi jostain harjoittelu paikasta yms. Ei taida sitä Spottareiden paikkaa rakentua sinne 4L ja 22R vierelle?? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Huh, mikä väripommi Samilta. Tietyllä tapaa mun mieleen ku on niin hyvät sävyt Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Huh, mikä väripommi Samilta. Tietyllä tapaa mun mieleen ku on niin hyvät sävyt Hieno on kyllä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Jokapäiväinen vierailija, An-26B SP-FDP [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2009 Simukuva! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2009 Kovin on tutun näköinen tuo kuvasi Sami Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2009 Kovin on tutun näköinen tuo kuvasi Sami Ai se olit sinä, ihmettelinkin että mikäs jätkä siellä heiluu kahden rungon kanssa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2009 Ai se olit sinä, ihmettelinkin että mikäs jätkä siellä heiluu kahden rungon kanssa Jep, toista tarvii kuvaamiseen ja toista egon kasvattamiseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2009 Kovin on tutun näköinen tuo kuvasi Sami Hyvä on kyllä kuvakin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 15, 2009 Clic clic [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2009 Sirkus saapui kaupunkiin. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2009 Sirkus saapui kaupunkiin. ei vilauttanut Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 16, 2009 OS9753 tuli puoli tuntia etuajassa , joten oli tyydyttävä pihalta otettuun kuvatukseen: OE-LNK [ attachment removed / expired ] tomppa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2009 viime kesältä parit erikoisuudet: [ attachment removed / expired ] aika huono laatu ku säälittävällä pikkukameralla otettu ja epätoivosesti yritin muokata [ attachment removed / expired ] atlasjetin hybridikin kävi, just tuli portit eteen niin en saanu parempaa voi minua :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 17, 2009 Tervehdys Gurut sekä myös muut noviisit ! Ohessa pari alkavan asianharrastajan räpsyä viime maanantailta. Tuo oli mulla laskujeni mukaan 8. kerta kentällä, joten otattehan sen kritiikissänne huomioon. ( btw: C&C welcome!) Foorumia olen seuraillut kuukauden päivät, ja nyt jo arvasin kirjautua mukaan. YT,Jukka [ attachment removed / expired ] OH-LTO [ attachment removed / expired ] OH-LVG Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2009 Toinen kuva on kyllä yksi hienoimmista mitä olen vähään aikaan nähnyt Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2009 Tervetuloa Forumille Jukka! Kuvat ovat muuten hyvinkin asiallisia, mutta mitä ihmettä taivaalle on tapahtunut? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2009 Tervetuloa Forumille Jukka! Kuvat ovat muuten hyvinkin asiallisia, mutta mitä ihmettä taivaalle on tapahtunut? Terve, kiitos kommenteista, arvasinkin, että joku tuota kysyy... Nimittäin, siinäpä se, taivaalle ei ole tapahtunut muuta kuin matala ilta-aurinko joka on värjännyt muhkean ukkosrintaman kentänä takana. (ei ole siis photaria käytetty!) Sen saman rintaman olin "tilannut" kastelemaan 22R:n jotta saisin nousukiitokuviin potkua. Katselin kotoa lähtiessä http://testbed.fmi.fi/, että läheltä menee, ja ei heittänyt montaa kilometriä... Joten noihin ruutuiihin oli tyytyminen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla