Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Mä en yhtään ymmärrä miksi teidän (kahden Samin) pitää kysellä aina uusista kuvauspaikoista, vaikka joku haju oliski? Menkää itte ettimään parempia jos uskallatte, mutta älkää iniskö! Tymää tollanen asioiden tuonti esille uudestaan ja uudestaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 saiko kukaan tänään otettua semmoisesta lentokoneesta jonka malli taisi olla airbus ja ihan valkoinen kokonaan? ??? Sai, LZ-FBD, stanu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 No mitä sitten? Ei mulla ole velvollisuutta kertoa julkisesti mistä kuvat otetaan. Mä en yhtään ymmärrä miksi teidän (kahden Samin) pitää kysellä aina uusista kuvauspaikoista, vaikka joku haju oliski? Menkää itte ettimään parempia jos uskallatte, mutta älkää iniskö! Tymää tollanen asioiden tuonti esille uudestaan ja uudestaan Mulle on ihan sama mistä kukin kuvaa, kuvatkoot vaikka kiitotieltä. Pisti vaan silmään tuollainen läpiäpään puhuminen niin ajattelin hieman sohaista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Mä en yhtään ymmärrä miksi teidän (kahden Samin) pitää kysellä aina uusista kuvauspaikoista, vaikka joku haju oliski? Menkää itte ettimään parempia jos uskallatte, mutta älkää iniskö! Tymää tollanen asioiden tuonti esille uudestaan ja uudestaan Mulla on motiivi vain se, että jos jotkut sielä kielletyillä alueilla konttaa parempien kuvien saamiseksi ja näyttämiseksi muille; se on pois meiltä kaikilta enemmin tai myöhemmin. Kyllä minä tiedän sen tunteen, kun saa näytettyä jotain mitä muilla ei ole, ja saa arvostusta ja kunniaa ja mainintaa ja rispektiä. Mutta sen väärti se ei ole, että pitää mennä riskillä jonnekin skutsiin konttamaan harmaille alueille sen takia, että voi täällä sitten hehkuttaa kuvillaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Mulla on motiivi vain se, että jos jotkut sielä kielletyillä alueilla konttaa parempien kuvien saamiseksi ja näyttämiseksi muille; se on pois meiltä kaikilta enemmin tai myöhemmin. Ei ole otettu kielletyltä alueelta joten nou hätä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Ei ole otettu kielletyltä alueelta joten nou hätä Niin mitään muuta minä en näissä "uusissa mestoissa" katso kun sen, että jos on menty sinne minne ei saa, siitä nousee enemmin tai myöhemmin meteliä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Niin mitään muuta minä en näissä "uusissa mestoissa" katso kun sen, että jos on menty sinne minne ei saa, siitä nousee enemmin tai myöhemmin meteliä. Mun mielestä viranomaisten vois antaa hoitaa sen puolen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Mun mielestä viranomaisten vois antaa hoitaa sen puolen. Tottakai hoitavat ja saavat hoitaa. Mutta arvaa miltä se tuntuu kun kuulee näistä tarinoitsa tosinaan, mistä noita kuvia on oikeasti menty ottamaan..... Kun tietää, että se paikka, mistä itse on joskus saanut kuvia saattaa nyt sitten mennä nurin sen takia, että joku on töötännyt ties minne ja vielä julkaisee ne kuvat siinä uskossa, ettei kukaan tajua tai ymmärrä tai nää, mistä ne on oikeasti otettu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Tottakai hoitavat ja saavat hoitaa. Mutta arvaa miltä se tuntuu kun kuulee näistä tarinoitsa tosinaan, mistä noita kuvia on oikeasti menty ottamaan..... Kun tietää, että se paikka, mistä itse on joskus saanut kuvia saattaa nyt sitten mennä nurin sen takia, että joku on töötännyt ties minne ja vielä julkaisee ne kuvat siinä uskossa, ettei kukaan tajua tai ymmärrä tai nää, mistä ne on oikeasti otettu. Ilman muuta tuomitsen kaikki katoille kiipeämiset yms. Mutta näitä paikkoja on jo poistunut monta aivain muista syistä ja varmasti tulee vielä poistumaankin. Kuitenkin uusia paikkoja tulee/löytyy jatkossakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Pari suttua tältäpäivältä VP-BDR nyt onkin koko cargon tämänhetkinen md11 laivasto kasassa [ attachment removed / expired ] ja lussukka OH-LQC [ attachment removed / expired ] Kohinaa on pirusti kun joutuu kitillä sohimaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Kohinaa on pirusti kun joutuu kitillä sohimaan Öööh? miten sinun mielestä kittilasi tuottaa ylimääräistä kohinaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Öööh? miten sinun mielestä kittilasi tuottaa ylimääräistä kohinaa? Ilmaisin itseäni vähän huonosti, eli siis tarkoitin tuolla kohina jutulla sitä, kun tuossa mun kitissä ei oikein riitä millit koneisiin, ja kun kuvaa joutuu croppaamaan pirusti, sekä terävöittämään, niin kohina lisääntyy. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Pitihän sitä uutta lasia ulkoiluttaa. Tällä kertaa fillaroiden Pasilasta ja uusintaa odotellessa, jospa joku lähtisi kuskiksi OH-LVH [ attachment removed / expired ] OH-LQA [ attachment removed / expired ] OH-LTO [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 Ilman muuta tuomitsen kaikki katoille kiipeämiset yms. Mutta näitä paikkoja on jo poistunut monta aivain muista syistä ja varmasti tulee vielä poistumaankin. Kuitenkin uusia paikkoja tulee/löytyy jatkossakin. Nimenomaan ja tarkoitin tuossa ylempänä, että ne paikat mistä olen itse ottanut laillisilta paikoilta, joilta mahdollisesti pääsee harmaille paikolle; nämä lailliset mestat menee kiinni ton hörheltämisen takia, jos pahasti käy. Ja se ottaa pannuun. Ne tikkailla roikkumiset sun muut katoille kiipeemiset. Jos ne paikat suljetaan, niin siitä saa sitten kyseiset henkilöt katsoa ihan suoraan omaa peilikuvaansa, eikä valittaa sitten yhtään sekunttiakaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 Parasta Sami nyt vaan tyytyä tämänhetkiseen tilanteeseen ja olla tarttumatta jokaiseen vähänkään erilaisesta kuvakulmasta otettuun kuvaan. Ja jos tässä haet sitä, että kuvat olis otettu laittomilta paikoilta, niin olet väärässä. Eivät ole. Ja sitäpaitsi ihmetyttää, että mies joka pelkää kuollakseen hyvien " sinun mukaan laillisten" paikkojen sulkemista kirjoittelee tuonkaltaisia tekstejä! Tässähän on kohta toista sivua keskustelua. Jätkä kusee omaan nilkkaan perättämillä epäilyillä, ja kohta ne sun laillisetkin paikkas suljetaan. Kuullu ikinä sellasta, että tätä palstaa voi lukea joku muukin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 DHL pitkästä aikaa A300:lla liikenteessä OO-DLU [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 Parasta Sami nyt vaan tyytyä tämänhetkiseen tilanteeseen ja olla tarttumatta jokaiseen vähänkään erilaisesta kuvakulmasta otettuun kuvaan. Ja jos tässä haet sitä, että kuvat olis otettu laittomilta paikoilta, niin olet väärässä. Eivät ole. Ja sitäpaitsi ihmetyttää, että mies joka pelkää kuollakseen hyvien " sinun mukaan laillisten" paikkojen sulkemista kirjoittelee tuonkaltaisia tekstejä! Tässähän on kohta toista sivua keskustelua. Jätkä kusee omaan nilkkaan perättämillä epäilyillä, ja kohta ne sun laillisetkin paikkas suljetaan. Kuullu ikinä sellasta, että tätä palstaa voi lukea joku muukin.. Olen kuullut, että lukee moni muukin. En minä sitä hakenut, mutta ääneen pohdin niitä asioita, joita pohditaan hiljaa. Asia näköjään tuli selväksi ja hyvä niin kun toisinaan muistutetaan täällä näistä rajoista. Kerroppas muuten sitten mistä se Antonoovi on tempastu kortille? Itse en ihan heti meinaa keksi mistä se on otettu, jos se 22R:ltä oli lähdössä.................. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 Sen enempää en kantaa ota taistoonne, mutta paikka erään päivällä samasta paikasta otetun kuvan perusteella on 22L:n alkupäässä.. Kait noita paikkoja löytää, kun ajan kanssa metiköissä pyörii.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2009 Pari kuvaa eiliseltä päivältä. 1. Kakuja lähdettiin hakemaan, mutta useimmiten osa koneesta oli pilvessä ja aurinko muutenkin liian korkealla (OH-LQD) [ attachment removed / expired ] 2. Myöhemmin onnisti hieman paremmin. Muutama viikko vielä, niin päivä on lyhentynyt tarpeeksi ja ilta-aurinko paistaa oikein mukavasta suunnasta.. (OH-LQB) [ attachment removed / expired ] Mutta kennolle tarttui jotain hieman erilaistakin.. 3. Lentokone suomalaisessa maalaismaisemassa, part I (OH-LQD) (ainakin kuusi tolppaa koneen edessä, epäonnistunut?) [ attachment removed / expired ] 4. Lentokone suomalaisessa maalaismaisemassa, part II (OH-Lxx) [ attachment removed / expired ] 5. Tämä oli kuitenkin päivän "onnistunein" tai ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisin kuva (OH-LTP) [ attachment removed / expired ] Toivottavasti kelpasivat. Ja jos ei muuta, niin nämä kuvat on ainakin otettu selvästi aitojen ja lentokenttäalueen ulkopuolelta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Pari kuvaa eiliseltä päivältä. Mutta kennolle tarttui jotain hieman erilaistakin.. 3. Lentokone suomalaisessa maalaismaisemassa, part I (OH-LQD) (ainakin kuusi tolppaa koneen edessä, epäonnistunut?) Toivottavasti kelpasivat. Ja jos ei muuta, niin nämä kuvat on ainakin otettu selvästi aitojen ja lentokenttäalueen ulkopuolelta. Jaha jaha, sitä on oltu Ruusumäentiellä Åbyn nurkilla ihmettelemässä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Mitä ihmettä, Jukka, horiset jostain "täydestä logosta" ja "jakareista"...? ??? Selventäisitkö...? Kaikki noi minusta näyttää samalta...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Mitä ihmettä, Jukka, horiset jostain "täydestä logosta" ja "jakareista"...? ??? Selventäisitkö...? Kaikki noi minusta näyttää samalta...? Taetaa olla jotain slangia, josta olen itsekin pihalla kuin käpylintu kuusessa. Liekö syystä kuvaamattomuuden puute viime aikoina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Kaikki noi minusta näyttää samalta...? Joissakin kuvissa rungon Finnair-teksti näkyy kokonaan, joissakin ei... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Jaha jaha, sitä on oltu Ruusumäentiellä Åbyn nurkilla ihmettelemässä. Ei ihan. Piispankyläntien varressa tuli seisoskeltua. Harkitsin jopa Riipiläntietä.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2009 Ei ihan. Piispankyläntien varressa tuli seisoskeltua. Harkitsin jopa Riipiläntietä.. No joo Åbysta sinne pääsee ja Vantaan 45:nen menee koko tien läpi Piispankylän nurkille asti ja Koivupääkin vielä ohitetaan. Ruusumäentien nurkalta saa tollasia kaartokuvia, n.100m vasemmalle talonpihalle menevän risteyksen nurkalle; saa noita nousukuvia niin, että Katriinantie näkyy ja nousevat koneet sopivasti puittenvälistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla