Kirjoitettu Elokuu 30, 2009 LBR [ attachment removed / expired ] LTP [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 30, 2009 OH-LQC [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 30, 2009 LBR LTP Hyvät rajaukset! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 30, 2009 toi OH-LQC jotenkin iski meikäläiseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 30, 2009 On noi A330 koneet vaan niin hienoja en ymmärrä miksi mutta simussakin lentelen vaan niillä Hienot kuvat Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2009 Laitetaas ny pitkästä aikaan HKlta kuva, eilisestä OH-LTN AXXX [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 5, 2009 Parit tältä päivältä. OH-LTN [ attachment removed / expired ] VP-BDQ [ attachment removed / expired ] OH-LVA [ attachment removed / expired ] EC-KSM [ attachment removed / expired ] SP-LGD [ attachment removed / expired ] EC-KQC [ attachment removed / expired ] OH-BLF [ attachment removed / expired ] EC-KSM [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 5, 2009 Pari menneeltä viikolta, Malev kävi pitkästä aikaa fukkerilla, HA-LME [ attachment removed / expired ] OH-BLx [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 VP-BDQ [ attachment removed / expired ] Wau, on muuten mahtavat pilvet taustalle sattunut! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 Mahtava tuo Mikon Aeroflot Cargon kuva. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 Laitanpa minäkin pari pitkästä aikaa. 3.9.2009 Jetairfly B767-300ER OO-JAP 6.9.2009 KLM MD11 PH-KCI Äiti Teresa 6.9.2009 Aeroflot Cargo MD11F VP-BDQ tomppa EDIT: Linkit isompiin kuviin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 Sattu kyllä tohon laskeutuvaan Aeroflotiin kivat pilvet taustalle. 8) KLM:n MD-11 jäi kivasti esille kuvattavaksi. PH-KCI [ attachment removed / expired ] Laitetaan vielä iltakuvakin [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 tämmöistä kökköä tällä kertaa... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2009 EC-KSM Hienosti pilvien päällä. Muutkin ovat hienoja, kyllä ne jotkut osaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Sattu kyllä tohon laskeutuvaan Aeroflotiin kivat pilvet taustalle. 8) KLM:n MD-11 jäi kivasti esille kuvattavaksi. PH-KCI Laitetaan vielä iltakuvakin Moi, Tämä menee nyt ehkä vähän aiheen ohi mutta mistä nämä kuvat on otettu? EFHK:lla kuvaaminen on mulle uusi innostus ja olen kiertänyt kenttää FAP:in spottauskartan ja ohjeiden kanssa. Muut etsimäni paikat olen löytänyt, mutta tekniikan parkkikselta en mitään mistä näkis jotain kunnolla. Tai sitten siellä ei ole ollut koneita hollilla kun olen käynyt niin että olisin huomannut mestat. Toinen kysymys on että näkyivätkö nämä KLM:n ja Aerofoltin MD-11 ja Pullmanturin jumbo saapuvien lentotiedoissa? Vai onko nää sattumankauppaa, että pitää olla kentänlaidalla oikeaan aikaan? Olen katsonut saapuvia ja lähteviä täältä http://hannula.freehostia.com/lennot.html. Finavian sivuilla ei mun mielestä näy rahtiliikenne. Tota KLM:n tulemista oli kommentoitu saapuvien ja lähtevien threadissa mutta Aerofoltista ja Pullmanturista en nähnyt mitään. Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta. Ja onko mitään tietoa koska ne lähtee paluumatkalle? Jontte Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Moi, Tämä menee nyt ehkä vähän aiheen ohi mutta mistä nämä kuvat on otettu? EFHK:lla kuvaaminen on mulle uusi innostus ja olen kiertänyt kenttää FAP:in spottauskartan ja ohjeiden kanssa. Muut etsimäni paikat olen löytänyt, mutta tekniikan parkkikselta en mitään mistä näkis jotain kunnolla. Tai sitten siellä ei ole ollut koneita hollilla kun olen käynyt niin että olisin huomannut mestat. Tekniikan parkkiksella tarvii olla oikeaan aikaan että sieltä saa jotain kuvattua koska tuo rullaustie on harvemmin käytössä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Pullmanturista en nähnyt mitään. Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta. Ja onko mitään tietoa koska ne lähtee paluumatkalle? Pullmanturit näkyivät Finavian saapuvien ja lähtevien lentojen listoilla ihan normaalisti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta. Pullmantur on kuljettanut kesäisin espanjalaisen risteilijän matkustajia kesäisin joka toinen viikko jo vuodesta 2005 alkaen. Ei niitä lentoja tiedoteta joka kerta erikseen täällä foorumilla, koska ne ovat tavallaan "vakiotavaraa". Tämän kesän viimeiset lennot olivat viime lauantaina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Pullmantur on kuljettanut kesäisin espanjalaisen risteilijän matkustajia kesäisin joka toinen viikko jo vuodesta 2005 alkaen. Ei niitä lentoja tiedoteta joka kerta erikseen täällä foorumilla, koska ne ovat tavallaan "vakiotavaraa". Tämän kesän viimeiset lennot olivat viime lauantaina. Ok, ymmärrettävää. Entä noi huoltoon(?) tulevat koneet, näkeekö niitä jostain muualta vai pitääkö sattua kattomaan flygradaria tms sopivalla hetkellä? Jontte Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Entä noi huoltoon(?) tulevat koneet, näkeekö niitä jostain muualta vai pitääkö sattua kattomaan flygradaria tms sopivalla hetkellä? Ei yleensä näe ja pitää myös muistaa, että kaikki koneet eivät välttämättä näy flygradarilla, koska niillä ei ole paikkatietolähetintä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Neljä kuvaa viikonvaihteelta: A340-300 ja ATR 72 [ attachment removed / expired ] B747-400 [ attachment removed / expired ] MD11 [ attachment removed / expired ] B737 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Pullmantur on noista kyllä paras Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 EFHK 7.9 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla