Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Parit tältä päivältä.

OH-LTN

[ attachment removed / expired ]

VP-BDQ

OH-LVA

EC-KSM

SP-LGD

EC-KQC

OH-BLF

EC-KSM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari menneeltä viikolta,

Malev kävi pitkästä aikaa fukkerilla, HA-LME

OH-BLx

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitanpa minäkin pari pitkästä aikaa.

3.9.2009 Jetairfly B767-300ER OO-JAP

_small.jpg

6.9.2009 KLM MD11 PH-KCI Äiti Teresa

_small.jpg

6.9.2009 Aeroflot Cargo MD11F VP-BDQ

_small.jpg

tomppa

EDIT: Linkit isompiin kuviin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattu kyllä tohon laskeutuvaan Aeroflotiin kivat pilvet taustalle. 8)

KLM:n MD-11 jäi kivasti esille kuvattavaksi.

PH-KCI

Laitetaan vielä iltakuvakin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sattu kyllä tohon laskeutuvaan Aeroflotiin kivat pilvet taustalle. 8)

KLM:n MD-11 jäi kivasti esille kuvattavaksi.

PH-KCI

Laitetaan vielä iltakuvakin

Moi,

Tämä menee nyt ehkä vähän aiheen ohi mutta mistä nämä kuvat on otettu? EFHK:lla kuvaaminen on mulle uusi innostus ja olen kiertänyt kenttää FAP:in spottauskartan ja ohjeiden kanssa. Muut etsimäni paikat olen löytänyt, mutta tekniikan parkkikselta en mitään mistä näkis jotain kunnolla. Tai sitten siellä ei ole ollut koneita hollilla kun olen käynyt niin että olisin huomannut mestat.

Toinen kysymys on että näkyivätkö nämä KLM:n ja Aerofoltin MD-11 ja Pullmanturin jumbo saapuvien lentotiedoissa? Vai onko nää sattumankauppaa, että pitää olla kentänlaidalla oikeaan aikaan? Olen katsonut saapuvia ja lähteviä täältä http://hannula.freehostia.com/lennot.html. Finavian sivuilla ei mun mielestä näy rahtiliikenne. Tota KLM:n tulemista oli kommentoitu saapuvien ja lähtevien threadissa mutta Aerofoltista ja Pullmanturista en nähnyt mitään. Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta. Ja onko mitään tietoa koska ne lähtee paluumatkalle?

Jontte

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Tämä menee nyt ehkä vähän aiheen ohi mutta mistä nämä kuvat on otettu? EFHK:lla kuvaaminen on mulle uusi innostus ja olen kiertänyt kenttää FAP:in spottauskartan ja ohjeiden kanssa. Muut etsimäni paikat olen löytänyt, mutta tekniikan parkkikselta en mitään mistä näkis jotain kunnolla. Tai sitten siellä ei ole ollut koneita hollilla kun olen käynyt niin että olisin huomannut mestat.

Tekniikan parkkiksella tarvii olla oikeaan aikaan että sieltä saa jotain kuvattua koska tuo rullaustie on harvemmin käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pullmanturista en nähnyt mitään. Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta. Ja onko mitään tietoa koska ne lähtee paluumatkalle?

Pullmanturit näkyivät Finavian saapuvien ja lähtevien lentojen listoilla ihan normaalisti.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pullmanturin onnistuin löytämään jälkikäteen Flightstatsista mutta en löytänyt mitään lähtevästä lennosta.

Pullmantur on kuljettanut kesäisin espanjalaisen risteilijän matkustajia kesäisin joka toinen viikko jo vuodesta 2005 alkaen. Ei niitä lentoja tiedoteta joka kerta erikseen täällä foorumilla, koska ne ovat tavallaan "vakiotavaraa". Tämän kesän viimeiset lennot olivat viime lauantaina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pullmantur on kuljettanut kesäisin espanjalaisen risteilijän matkustajia kesäisin joka toinen viikko jo vuodesta 2005 alkaen. Ei niitä lentoja tiedoteta joka kerta erikseen täällä foorumilla, koska ne ovat tavallaan "vakiotavaraa". Tämän kesän viimeiset lennot olivat viime lauantaina.

Ok, ymmärrettävää. Entä noi huoltoon(?) tulevat koneet, näkeekö niitä jostain muualta vai pitääkö sattua kattomaan flygradaria tms sopivalla hetkellä?

Jontte

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entä noi huoltoon(?) tulevat koneet, näkeekö niitä jostain muualta vai pitääkö sattua kattomaan flygradaria tms sopivalla hetkellä?

Ei yleensä näe ja pitää myös muistaa, että kaikki koneet eivät välttämättä näy flygradarilla, koska niillä ei ole paikkatietolähetintä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neljä kuvaa viikonvaihteelta:

A340-300 ja ATR 72

B747-400

MD11

B737

Jaa viesti