Kirjoitettu Lokakuu 16, 2009 Vaihteeksi jotain tänne lisättävää . Osa olis ihan suoraan suosiolla voinut mennä epäonnistuneiden joukkoon, mutta kokeillaan miten ne sopii tänne PH-BXK [ attachment removed / expired ] OO-DLN [ attachment removed / expired ] OY-VKD [ attachment removed / expired ] OH-LXC [ attachment removed / expired ] OH-ATK [ attachment removed / expired ] OH-LGB [ attachment removed / expired ] OH-LGB [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2009 Vaihteeksi jotain tänne lisättävää . Osa olis ihan suoraan suosiolla voinut mennä epäonnistuneiden joukkoon, mutta kokeillaan miten ne sopii tänne Toi VKD on mielestäni HIENO! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2009 Sama blingi bussi [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2009 Aloittelevan kuvaajan ensimmäiset räpsyt tänne. (Videokameralaatua) Lufthansan A320 D-AIPE [ attachment removed / expired ] Finnairin A330, rekkarista ei tietoa. [ attachment removed / expired ] Finncommin ATR, en tästäkään erottanut rekkaria. [ attachment removed / expired ] Palautetta saa antaa, tuolla JVCllä ei nyt kauhean laadukkaita otoksia saa, yritin vähän korjailla Photoshopilla. Lauri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2009 Taitaapi eka olla D-AIPE. Hyvin huomattu, niinpä taitaa olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2009 Hyvin huomattu, niinpä taitaa olla. Kun kerran videolle otat niin iskehän niitä vaikka youtubeen nähtäväksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Kun kerran videolle otat niin iskehän niitä vaikka youtubeen nähtäväksi Joo ajattelin, itteasiassa oiskin vähän matskua mitä voisin sinne lähettää. Laitan sitten linkin. EDIT: Videot näkyy nyt osoitteessa: http://www.youtube.com/user/Laukans Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Onko noissa videoissa kuvasuhde pielessä (4:3 on, 16:9 kaiketi pitäis olla) ? Ainakin tuo Finskin bussi näytti tuossa videossa tumppiysiäkin lyhemmältä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Pistetääs vielä yks omalta hesan reissulta. TuiTui http://alluh.1g.fi/kuvat/Irtomatskut/IMG_7362%20copy.jpg/full[/img] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Kaksi tänään napsittua. OH-BLD [ attachment removed / expired ] VP-BED [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Onko noissa videoissa kuvasuhde pielessä (4:3 on, 16:9 kaiketi pitäis olla) ? Ainakin tuo Finskin bussi näytti tuossa videossa tumppiysiäkin lyhemmältä... Joo kuvasin nuo 16:9 formaatissa ilmeisesti sitten YouTube mennyt vähän sörkkimään. Pitää kattoa mistä sitä vormaattia voi vaihtaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 (tuo kuvasuhteen valinta eli korjaaminen katselutilanteessa olisi todella tarpeellinen ominaisuus (eikä vai U-tubissa); väärä kuvasuhde ja käytettävissä olevan kuva-alan vajaakäyttö ovat toooodella raivostuttavia asioita ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 (tuo kuvasuhteen valinta eli korjaaminen katselutilanteessa olisi todella tarpeellinen ominaisuus (eikä vai U-tubissa); väärä kuvasuhde ja käytettävissä olevan kuva-alan vajaakäyttö ovat toooodella raivostuttavia asioita ) Olen tekemässä (tai siis ainakin yritän) 16:9 formaattisia videoita noista, olin muokkausohjelmassa vahingossa valinnut suhteeksi 4:3, kun olisi pitänyt olla 16:9. :'( Anteeksi. Päivittelen nuo videot 16:9 formaattiin illan aikana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Onko noissa videoissa kuvasuhde pielessä (4:3 on, 16:9 kaiketi pitäis olla) ? Ainakin tuo Finskin bussi näytti tuossa videossa tumppiysiäkin lyhemmältä... Videot ovat nyt korjattu 16:9 formaattin ja ne ovat nähtävissä YouTubessa. Vaikka näyttää että formaatti olisikin 4:3 se on nyt 16:9. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Vaikka näyttää että formaatti olisikin 4:3 se on nyt 16:9. Ööö, kyllä ne vaan on edelleen 4:3 Koko kuva-ala on nyt niiden reunoille ilmestyneiden palkkien ansiosta 16:9, mutta tilanne ei ole itse videoiden suhteen muuttunut yhtään mihinkään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2009 Ööö, kyllä ne vaan on edelleen 4:3 Koko kuva-ala on nyt niiden reunoille ilmestyneiden palkkien ansiosta 16:9, mutta tilanne ei ole itse videoiden suhteen muuttunut yhtään mihinkään... Sitten en tiedä mikä on vika. Noh, ensi kerralla kuvaan videot 4:3 formaattiin niin ei pitäisi tulla mitään ongelmia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 G-BNWH [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 Miten saatte noin tärähtämättömiä ja hienoja yökuvia? Mä oon kokeillu säätää niin niistä tulee semmosia pimeitä tai päivän näkösiä. Esim toi antonov parkissa tuolla aiempana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 G-BNWH Keliki oli taas kun morsian Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 Miten saatte noin tärähtämättömiä ja hienoja yökuvia? Mä oon kokeillu säätää niin niistä tulee semmosia pimeitä tai päivän näkösiä. Esim toi antonov parkissa tuolla aiempana. Hyvä jalusta on välttämätön laite, ei edes tärähdä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 Jalustallako siis niiku "seuraten"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 Sankarit pärjää kädellä itse en niihin kuulu... :'( eikä mitään kaksimielisyyksiä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 19, 2009 Miten saatte noin tärähtämättömiä ja hienoja yökuvia? Mä oon kokeillu säätää niin niistä tulee semmosia pimeitä tai päivän näkösiä. Esim toi antonov parkissa tuolla aiempana. Esimerkiksi noi edellisen sivun yökuvat olin ottanut ihan käsivaralta ilman jalustaa ihan vain seuraten koneita kameralla. Tietenkin jos kohde on paikallaan niin jalustalla tietenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 20, 2009 N316UP [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla