Kirjoitettu Lokakuu 31, 2009 KLM Cityhopperi on E190. On muuten kaunis kone, kauniissa maalauksessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2009 KLM Cityhopperi on E190. On muuten kaunis kone, kauniissa maalauksessa. Kiitos tiedosta! Korjataas virhe Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2009 KLM Cityhopperi on E190. On muuten kaunis kone, kauniissa maalauksessa. Austriankin on Fokker 100, niitä malleja voi joskus katsoa itsekin vaikka jetphotosista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2009 Tuli taas käytyä piitkästä aikaa kentällä Tällästä satoa tuli Ja sitten joku ylimenevä. Ilmeisesti joku japsi. Tuo on ANA:n Star Alliance värityksellä oleva Boeing 777-381/ER (JA731A). Lento NH209 NRT-FRA. Sain kuvia ko. koneen 11.10.2009 "ylilennosta". Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2009 Laitetaan parit kuvat, kun näin hiano päivä ollut [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 1, 2009 PH-KCF [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Muutama hevi A330 OH-LTM [ attachment removed / expired ] Hahaa. Olin tuolla kohtuu keulilla istumassa, tosin toisella puolella konetta joten ikkunasta ei naamaa erota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Iltarahdit ja pari muuta.. Olin tuossa täysin samassa Blue1 -yhtiön lennolla Helsingistä Barcelonaan 10.7.2009 kello 20.15. Ja lentokoneen tunnus oli OH-BLU. Kuvasiko muuten kukaan Lufthansan lennon LH3103 Helsingistä Frankfurtiin 31.10. noin kello 13.40? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Nyt on aika parin kuvan. Eilen laski aurinko pilvettömältä taivaalta suoraan kiitoradan suuntaisesti. [ attachment removed / expired ] RA-85740 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 OH-LGB [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Laitetaas vielä eiliseltä VQ-BAR [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Tietääkö kukaan, mikä on ex-LGC:n tilanne? Google: N512SU 48512 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Google: N512SU 48512 Juu, SU Cargollehan tuo oli menossa, se on tiedossa. Mutta ottaen huomioon firman nykytilanne, mietin vain että mikä koneen kohtalo on? Liikkuiko mihinkään Singaporesta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Tommonen kesäiltakuva.. Ja kyseessähän siis Boeing 757-200 OH-LBR. [ attachment removed / expired ] Oispa vaan kesä.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Hieno on, sekä kone, että kuva! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 On hieno sekä kone, että kuva! Hieno kuva, kone kaamean ruma Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Hieno kuva, kone kaamean ruma Äläs nyt, Vinskin kolmanneksi hienoin kone... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Äläs nyt, Vinskin kolmanneksi hienoin kone... Ykkönen iha selvä, kakkonen o pelkästään moottoreiden takia ja hmm toi on sit se kolmas. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Äläs nyt, Vinskin kolmanneksi hienoin kone... Finskin ehdottomasti hienoin kone Hieno on kyllä kuvakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Finskin ehdottomasti hienoin kone Sitä täytyy olla välillä P. Koiviston kanssa varauksetta samaa mieltä kakkonen o pelkästään moottoreiden takia Kertokaapas mulle viimisellä, mikä niissä kerrostalon kokosissa mootoreissa on niin ihanaa. Paperikonekin on aika iso, muttei se nyt välttämättä tee siitä esteettisesti kovin kaunista. Katsellessaan kautta historian kauneimpia suihkumatkustajailma-aluksia - Caravelleä, 707:aa, Kasia - voi havaita, ettei niiden linjakkuutta ei ole pilattu tynnyrisaunamoottoreilla. Tuoreempien aikojen tuotteina esim. Kasiin on asennettu sitten tuommoisia päättömän kokoisia moottoreita, jotka pilaavat laakista koko koneen. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Kertokaapas mulle viimisellä, mikä niissä kerrostalon kokosissa mootoreissa on niin ihanaa. Paperikonekin on aika iso, muttei se nyt välttämättä tee siitä esteettisesti kovin kaunista. Katsellessaan kautta historian kauneimpia suihkumatkustajailma-aluksia - Caravelleä, 707:aa, Kasia - voi havaita, ettei niiden linjakkuutta ei ole pilattu tynnyrisaunamoottoreilla. Tuoreempien aikojen tuotteina esim. Kasiin on asennettu sitten tuommoisia päättömän kokoisia moottoreita, jotka pilaavat laakista koko koneen. Se on kato niin, että kun isot pojat on sanoneet, että isot kannut pitää olla, niin se sitten on niin Mulle on ihan yksi lysti, onko kannut isot vai pienet, kunhan tietty "harmonia" säilyy. Minun silmään niiden moottoreiden pitää olla tasapainossa muun koneen, tai oikeastaan lähinnä rungon kanssa. Otetaan vaikka pari ääripään esimerkkiä. A340-300 vs. B777. Kaksi laajarunkovekotinta, joista toinen on hyvännäköinen ja toinen ei. A340-300:stä niillä pillimoottoreilla ei saa millään ilveellä tasapainoisen näköistä. Vastaavasti sitten oikein isot moottorit sopii mielestäni erittäin hyvin B777:aan, kun sen runkokin on sellainen HK Sinisen mallinen paksu pötkylä. Tasapainoa, tasapainoa A330 on sitten jo ihan erinäköinen, kuin pilli-340:t, kun moottorit alkavat olla oikeassa mittasuhteessa runkoon jne. nähden. Samoin 340-500 sarjalaisissa moottorit on aika sopusuhtaisen näköiset, kun taas vastaavasti 600-sarjassa mennään jo minun silmään yli... Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta kasista. Samaan sarjaan voisi lukea myös 707:n, joka on upea kone alkuperäisillä pilleillä, mutta näyttää dorkalta tankkerina... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Se on kato niin, että kun isot pojat on sanoneet, että isot kannut pitää olla, niin se sitten on niin Mulle on ihan yksi lysti, onko kannut isot vai pienet, kunhan tietty "harmonia" säilyy. Minun silmään niiden moottoreiden pitää olla tasapainossa muun koneen, tai oikeastaan lähinnä rungon kanssa. Otetaan vaikka pari ääripään esimerkkiä. A340-300 vs. B777. Kaksi laajarunkovekotinta, joista toinen on hyvännäköinen ja toinen ei. A340-300:stä niillä pillimoottoreilla ei saa millään ilveellä tasapainoisen näköistä. Vastaavasti sitten oikein isot moottorit sopii mielestäni erittäin hyvin B777:aan, kun sen runkokin on sellainen HK Sinisen mallinen paksu pötkylä. Tasapainoa, tasapainoa A330 on sitten jo ihan erinäköinen, kuin pilli-340:t, kun moottorit alkavat olla oikeassa mittasuhteessa runkoon jne. nähden. Samoin 340-500 sarjalaisissa moottorit on aika sopusuhtaisen näköiset, kun taas vastaavasti 600-sarjassa mennään jo minun silmään yli... Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta kasista. Samaan sarjaan voisi lukea myös 707:n, joka on upea kone alkuperäisillä pilleillä, mutta näyttää dorkalta tankkerina... Amen. Toisaalta pienet ja terhakat kannutkin on nätit, kun on kr... runko ja ohjaamokin nätti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Ehh, puhutaanko täs edelleen lentokoneista vai -emänn... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Ehh, puhutaanko täs edelleen lentokoneista vai -emänn... Hmmh, kyllä herrat ovat ihan lentokoneissa pysyneet koko ajan. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla