Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Pääsispä joskus kentän reunalle kuvaamaan =( ärsyttävää kun asuu muualla ja bensa on kallista ja ihan huvimenoon ei sataa kilometriä vanhemmat lähde viemään. Sit ku olen aikuinen niin muutan heti vantaalle ja oon koko ajan kuvaamassa :D>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsispä joskus kentän reunalle kuvaamaan =( ärsyttävää kun asuu muualla ja bensa on kallista ja ihan huvimenoon ei sataa kilometriä vanhemmat lähde viemään. Sit ku olen aikuinen niin muutan heti vantaalle ja oon koko ajan kuvaamassa :D>:(

Welcome to my world  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otoksia menneeltä kesältä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Vähä OT, mutta ei kait haittaa. Että osaisin vähä yhdistää naamoja ja nimiä ni kelläs on sellanen farkku Peugeotti (MEI-XXX)? Että osaan sitte ens kerralla morjenstaa oikeella nimellä.  ;D

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Vähä OT, mutta ei kait haittaa. Että osaisin vähä yhdistää naamoja ja nimiä ni kelläs on sellanen farkku Peugeotti (MEI-XXX)? Että osaan sitte ens kerralla morjenstaa oikeella nimellä.  ;D

T: Jani

Kun ei näköjään ole kukaan ilmoittautunut niin yhdistä mut siihen autoon ;) Please älä kysy millaiset kuvat tuli ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkään odotettu tilaisuus sitten saapui kun torstain OH-LGF saapui myöhässä (06:30 -> 12:10).

190950Z 21004KT 190V260 1100 R04R/0800VP1500U R15/0900V1500U R22L/0900V1500U R04L/P1500U BR FEW001 BKN002 BKN037 06/06 Q1003 0429//95 5429//95 1529//95 BECMG 3000

Oli kyllä melkoista nollanäkyvyyttä aamulla sekä vielä hetkeä ennen laskua. Melkein heti tämän jälkeen paistoikin jo aurinko ja liikenne ohjattiin 15:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ei näköjään ole kukaan ilmoittautunut niin yhdistä mut siihen autoon ;) Please älä kysy millaiset kuvat tuli ;D

No hyvä. Nyt osaan sitte yhdistää auton ja miehen. Joo, ei sääkään kauheen erikoinen tainnu olla. Vähän aikaa ihmettelin, että mitä ihmettä sä siellä platalla näit kun juoksentelit siinä terminaali #1:n sillalla, mutta perus atikoita taisit sihtailla?  :thmbup:

-Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvä. Nyt osaan sitte yhdistää auton ja miehen. Joo, ei sääkään kauheen erikoinen tainnu olla. Vähän aikaa ihmettelin, että mitä ihmettä sä siellä platalla näit kun juoksentelit siinä terminaali #1:n sillalla, mutta perus atikoita taisit sihtailla?  :thmbup:

-Jani

Satuin olemaan nurkilla kun Condorin B753:n tuli huoltoon, ei sen kummempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä päivältä. Alkuun ei meinannu mitään löytyvän kennolle, sentään jotain.

Tulfly b757

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VP-BDQ

OH-LBS

OE-LVG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun halvan ostat, sa paskan saat. Taas kävi toteen. Pistää tarkennuksen servolle, niin erroria pukkaa.

Nyt putken hinnaksi tulee tuo + uusi.

Hmph.

200mm ja valovoimaa vai 400mm f4,5, kas siinäpä miettimistä seuraavaksi putkeksi pelkästään lekokuvaamista varten pääsääntöisesti EFHKlla. No kyllä mä sen kalaankin mukaan tietty kannan, mutta ei mietitä sitä nyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, tarkoitin siis sitä, että se linssi saattaa kaivata viinaa. Tai bajonetti... Eli tuo voi korjaantua ihan sillä, että putsaat kontaktipinnat molemmista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin joo. Mä luulin että tarkoitit mua, että mä tartten.... Hassua.

Jos viinaa kuvaajaan kaataa niin siitä saattaa  putki vaan pahentua......  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla