Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Volga toiseltakin puolelta:

[ attachment removed / expired ]

Ja OH-LGBstä pari:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kesältä pari ykstoistasta:

OH-LGG

VP-BDQ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmettä tuolle kuvalle on tapahtunut?  ???

Kone on liikkeessä..? Paikka on todella pimeä yöllä, joten vaikea kyllä saada yhtään mitään kuvaa kun noi tosta rullailee :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone on liikkeessä..? Paikka on todella pimeä yöllä, joten vaikea kyllä saada yhtään mitään kuvaa kun noi tosta rullailee :)

En minä sitä. Mutta pienennys/terävöitys-operaatiossa on mennyt jotain ilmeisesti yli. Ja taitaapa kohinanpoistossakin olla vähän varaa vähentää intensiteettiä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kivan näkönen toi Lassen BLU.

Tosiaan väänsin nupit kaakkoon tossa flotin kuvassa. En vaan jaksanut säätää kauheesti pitkän päivän jälkeen. Tuli pirumoinen kiire kun myöhästyin vähän ja kun pääsin sinne tullin portille se oli jo rullannut siitä ohi ja ihmettelin että mihin se menee. Äkkiä lähdin sinne huoltohallille ja se oli jo näkyvissä kun pääsin sinne. Äkkiä piti hypätä siihen kaiteelle ja yrittää säätää asetuksia. Ei vaan ehtinyt ja teloin käteni vielä siihen piikkilankaan. Ton parempaa kuvaa en noilla asetuksilla ja säädöillä siitä saanut.

Tässä on nyt vielä näpelöimätön kuva, jolle ei ole muuta tapahtunut kuin pienennys ja kroppaus lightroomilla.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kun se muokattu vaan näytti niin sahalaitaiselta jne, että sattui jopa minunkin silmään. Silläkin varjolla, että mun forumikuvat on aika monesti melko palikkaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh taas tuli parit iltakuvat otettua. Nyt oli vähän enempi aikaa ja koneetkaan eivät olleet liikkeessä. Tosin ei kovin erikoisia koneitakaan ollut kuvattavana.

OY-PSE

SE-KYI

Tämä kyllä meni vähän pieleen. Kahden auton pitkät päällä valaisemassa koneen nokkaa, joka muuten olisi jäänyt aivan mustaksi. Ei oikein mitenkään saanut nätisti tasoitettua eroa.

OH-TNR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se ihan hyvä putki on, ei voi valittaa.

Kelmi

Muutakin saman-ikäistä kuvassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti käydä harjoittelemassa kuvaamista vähän pimeämmissä olosuhteissa ja tällästä tarttu kennolle.

RA-82079

PH-KCH

OH-LXE ja muut

OH-LGF

OH-?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan nyt muutama myös.

Oli MD-11 kalustoa ihan kiitettävästi. Pari KLM:än toimesta ja yksi kotimainen.

Tässä osa illalta:

RA-82079

PH-KCH

OH-LGF

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens Mikko.

Hyvät kuvat toisin kuin mun pimeät alivalottuneet räpellykset  ??? Pitää ruveta opetella kuvaamaan pimeällä ja muutenkin.

Kävin katsomassa antonovia myös samalta puolelta kuin sun ottama kuva ajatuksena ottaa kuvia.

Katselin siitä parkkipaikalta tullipostin vieressä mihin vois mennä mutta en uskaltanut lähteä aidan viereen seikkailemaan.

Onko siinä joku kohta mihin voi ihan rehelliseti mennä kuvaamaan ilman että vartija on niskassa kiinni, vinkkejä otetaan vastaan.

PS: Oot näköjään vaihtanut autoa vai oliko lainassa ja bemari huollossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro Tarmo!

Mun kuva on otettu ykkösterminaalin sillan vieressä olevasta pusikosta. En tiedä mistä sut ollaan tultu häätämään, mutta kyllä siitä rahdin portilta ihan huoletta saa kuvata.. Joo, auto vaihtunu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mua kukaan tullu häätämään kun en mennyt sinne aidan viereen ja olin tosiaan vaan katsomassa kuvauspaikkaa siinä tullipostin lähellä olevalla parkkipaikalla mistä kone näkyi.

Täytyy joku kerta käydä valoisaan aikaan katsomassa noita kuvauspaikkoja niin löytää sitten pimeälläkin perille.

Katoinko väärin vai olitko vaihtanut bemarin sitikkaan.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla