Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 Upea tuo UPS. Tosi hyvä kuvakulma, oikein korostaa kuusseiskan linjoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 Tällaisella paketilla D90 + 70-200mm f2.8 VR + 1.7x TCII Samilla on tuollainen Pro-kalusto Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 G-OBYH Phuketiin lähti eilen 16.20 Julmetun komea toi kuusseiska noilla wingleteillä! Tuli tänään takas tossa muutama tunti sitten. Komee livenä ja vierestä katsottuna. Wingleteillä kyllä kokoa löytyy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 Samilla on tuollainen Pro-kalusto Paskat vehkeet sillä on Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 Paskat vehkeet sillä on tässä asiassa ei oo varmaa koolla väliä vai onko ?:DD Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 tässä asiassa ei oo varmaa koolla väliä vai onko ?:DD Haha. Kuka kaivaa esiin sen kuvan missä kaverit istuskelee aidalla putket tanassa? Maliniemi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 26, 2010 Paskat vehkeet sillä on Joo vaikka mulla on musta niin on sulla on vaalee, paksumpi ja pidempi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 27, 2010 Paskat vehkeet sillä on Onkos toi nyt reiluuu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 27, 2010 Ankea oli ilma ja ankeat ovat myös kuvat OH-SAO RJ85 [ attachment removed / expired ] OH-SAJ RJ85 [ attachment removed / expired ] SE-ISR Saab 340 [ attachment removed / expired ] Mikäs se siellä näkyy? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2010 Sattui silmään tällainen menneen talven "lumi" British Airways Boeing 757-200 reg. G-CPEN kuvattu 12.7.2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2010 Oispa jo kesä.. Ei tällästä sohjoa jaksa kukaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2010 Pistetääs tänne taas vaihteeks pari kuvaa. Noh tää eka on ainaki ihan huttua, mutta minkäs teet kun ei pysty parempaan OH-LGG [ attachment removed / expired ] Exin SP-FDP [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Oispa jo kesä.. Ei tällästä sohjoa jaksa kukaan Enää kaksi kuukautta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Kertokaas monta kuvaa tälle palstalle saa kerralla postata ? Olin pitkästä aikaa Vantaalla tänään ( puol vuotta sitten viimeksi ) ja aikamoinen satsi tuli kuvattua Onko jokin rajoitus ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Kertokaas monta kuvaa tälle palstalle saa kerralla postata ? Olin pitkästä aikaa Vantaalla tänään ( puol vuotta sitten viimeksi ) ja aikamoinen satsi tuli kuvattua Onko jokin rajoitus ? Ei kai tässä mitään varsinaista sääntöä ole, mutta jos kuvia on kerran paljon, niin kannattaa perustaa oma aihe niitä varten. Eiköhän tämän aiheen henki ole laittaa korkeintaan muutama kuva kerrallaan. tomppa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Ei kai tässä mitään varsinaista sääntöä ole, mutta jos kuvia on kerran paljon, niin kannattaa perustaa oma aihe niitä varten. Eiköhän tämän aiheen henki ole laittaa korkeintaan muutama kuva kerrallaan. tomppa Jep. Mut ku tälläinen aihe on kun " sekalaisia kuvia EFHK:lta", niin kannattaako mun sitten oma aihen niille perustaa vaik ne on samoja sekalaisia kuvia vantaalta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Njoo, no jos rajoitan vähän . Laitan nyt muutamia shotteja joita tänään otin Vantaalla . Haluaisin mielipiteitä kuvista sillä ekoja kuvia jotka oon ottanu lentokoneesta järkkärillä ( jos jättövanoja ei lasketa ) . Sää vaati veronsa.. [ attachment removed / expired ] O-ABBS [ attachment removed / expired ] D-AIQM [ attachment removed / expired ] OH-LqD [ attachment removed / expired ] OH-FFD [ attachment removed / expired ] PH-EZH [ attachment removed / expired ] Ja toinen KLM:n empulle ♥ [ attachment removed / expired ] OH-LEI [ attachment removed / expired ] Ja lopuksi piskuinen OE-LFR [ attachment removed / expired ] Sää tosiaankin oli kehno ja mielestäni kuvat olisivat olleet parempia jos olisi ollut parempi sää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 OH-LGD Ei saa sekoittaa LGD:tä ja LQD:tä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Hyvei kuveihan nuo. Värit täsmää luonnon kanssa, eikä oo liian tehdyt värit, niin kuin itelle aina loppujen lopuksi käy. Fokkeri kuvassa valkoinen on jo yli. Ja onko Berliinin punainen vähän tumma? Mutta muuten ten points. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Njoo, no jos rajoitan vähän . Laitan nyt muutamia shotteja joita tänään otin Vantaalla . Haluaisin mielipiteitä kuvista sillä ekoja kuvia jotka oon ottanu lentokoneesta järkkärillä ( jos jättövanoja ei lasketa ) . Sää vaati veronsa.. Omaan silmään aika tiukkaa rajausta alkuun mutta LQD:n kohdalla toimii jo. PH-EZH myös. Pääasiat näyttäisi muuten olevan ihan kohdillaan. Toisaalta nuo sivukuvat alkaa melko pian toistamaan itseään konetyypin ja/tai logojen vaihtuessa vain. Siitä sitten vaan haastavampiin olosuhteisiin kuvaamaan! =) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Omaan silmään aika tiukkaa rajausta alkuun Siis nii, mä itse henk.koht pidän tiukoista rajauksista mutta kaikkiin kuviin ne ei aina taas sovi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Hyvei kuveihan nuo. Värit täsmää luonnon kanssa, eikä oo liian tehdyt värit, niin kuin itelle aina loppujen lopuksi käy. Fokkeri kuvassa valkoinen on jo yli. Ja onko Berliinin punainen vähän tumma? Mutta muuten ten points. Tack so mycket . En saanu tota Fokkerin koneen valkoista erotettua tosta taustasta oikein hyvi. Ja mun silmään toi Berliini näyttäis iha hyvältä . Toisaalta voi olla vähä tumma . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Omaan silmään aika tiukkaa rajausta alkuun mutta LQD:n kohdalla toimii jo. PH-EZH myös. Pääasiat näyttäisi muuten olevan ihan kohdillaan. Toisaalta nuo sivukuvat alkaa melko pian toistamaan itseään konetyypin ja/tai logojen vaihtuessa vain. Siitä sitten vaan haastavampiin olosuhteisiin kuvaamaan! =) Omaan silmään eka SASsin mädärin rajaus toimii parhaiten. Siitä tykkään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Noin vuosi sitten taidettiin lentää normaali Pietarin iltavuoro tällä, RA-85753:lla [ attachment removed / expired ] ps.kuva taidettu nähdä aikaisemminkin, mutta muokkasin uuteen uskoon.. Ja sitten vielä FC:n E145 laskussa 33:lle Vantaalla, kuvattu 2.7.09 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2010 Kiitos tuosta ERJ-145 -kuvasta!! Ikävä noita kaunottaria... L Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla