Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

On Mikon viimeinen kuva ensimmäinen pitkään aikaan josta tulee todellinen oho-fiilis. Tajuttoman hieno!

Miltähän vaan näyttäisi naturelli?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miltähän vaan näyttäisi naturelli?  :-[

Ei varmaan ihan samalta. Silti tuossa vedetty hiukan overiksi tyylikkäästi. Tiedät kyllä hyvin mitä ajoin takaa aiemmin sillä naturelliudella.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaan ihan samalta. Silti tuossa vedetty hiukan overiksi tyylikkäästi. Tiedät kyllä hyvin mitä ajoin takaa aiemmin sillä naturelliudella.  ;)

HEHE, itseasiassa en tiedä. Kun en moista muista :-[ Oliko missä yhteydessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHE, itseasiassa en tiedä. Kun en moista muista :-[ Oliko missä yhteydessä?

Taisi olla tuo sekalaisten kuvien ketju. Siellä kun on viime aikoina näkynyt liikaa sitä totaalisen överiksi vedettyä tuubaa. (Johon tosin olen itsekin välillä kokeiluissa syyllitynyt..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla tuo sekalaisten kuvien ketju. Siellä kun on viime aikoina näkynyt liikaa sitä totaalisen överiksi vedettyä tuubaa. (Johon tosin olen itsekin välillä kokeiluissa syyllitynyt..)

Niinpä, porukalla on mennyt "vähän" överiksi noi kuvankäsittelyt viime aikoina. No tämähän on vain "oire" siitä ettei normaali siisti kuva riitä vaan wow -ilmiöitä haetaan noilla övereillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä, porukalla on mennyt "vähän" överiksi noi kuvankäsittelyt viime aikoina. No tämähän on vain "oire" siitä ettei normaali siisti kuva riitä vaan wow -ilmiöitä haetaan noilla övereillä.

Monelle ylikikkailulle voi olla paikkansa harkiten käytettynä, mutta jos kaikki kuvansa ajaa samasta tuubista..  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdotus.

"Överi" kuville oma osasto.

Överipoliisit saavat keskittyä silloin rauhassa oman hiekkalaatikon tekemisiin.

Tai vaihtakaa tuo otsikko: "rajoitettuja sekalaisia kuvia EFHK:lta"

Ps. Tuo Mikon Hornetti kuvahan on aivan loistava!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kireyttä voi eräässämuodossa testata vaikka omalla siipalla.

Sillehän voi aamulla vihjaista, että meni nuo naaman värisäädöt tänään täysin överiksi.  ;D

Sieltä sitten todennäköisesti tulee niitä rehellisiä faktoja "kuvankäsittelystä".  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdotus.

"Överi" kuville oma osasto.

Överipoliisit saavat keskittyä silloin rauhassa oman hiekkalaatikon tekemisiin.

Tai vaihtakaa tuo otsikko: "rajoitettuja sekalaisia kuvia EFHK:lta"

Ps. Tuo Mikon Hornetti kuvahan on aivan loistava!

Ei tuo ainakaan minun tavoitteeni ole. Kukin makunsa mukaan. Kommentointi toki sallittaneen, foorumilla kun ollaan. Otan sitä itsekin vastaan nöyrin mielin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miellän asian niin, että kuva suoraan kamerasta tai käsittely neutraalisäädöillä on jotenkin "tunteeton". Tietysti on tilanteita ja tarpeita joissa tämä on ainoa tie.

Vapaammalla säätämisellä kuviin tulee myös kuvaajan kädenjälki ja nämä kuvat kertovat tarinaa vahvemmin myös kuvaajasta.

Kaikkiahan tämä ei luonnollisestikkaan voi miellyttää, mutta hyvä että asiasta syntyy keskustelua.

Kaikissa täälläkin olleissa hyvissä ja vähemmän hyvissä kuvissa on kuitenkin se "joku" kuvaajan oma juttu, jota osaa arvostaa.

Homma pysyy mielekkäänä kun kuvantuottaminen aiheuttaa tekijälleen mielihyvää eikä tuskaa.

No niin, laittakaas nyt niitä kuvia!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, eikä minunkaan tarkoitus ole missään nimessä "överejä" kieltää, kun niitä on kiva harrastaa itsekin. Lähinnä mulla taas tässäkin nyt sitten pisti vain silmään tuo Pekan tietynlainen kritiikki kritisoijia kohtaan. Tätä on taas viime aikoina ollut ilmassa jonkin verran ihan yleisesti. Se on se aika nyt. Lähtökohta kuitenkin on, että se joka kuviaan forumille laittaa, samalla allekirjoittaa lupauksen hänen kuviensa arvosteluun. Jos kritisoijia aletaan kritisoimaan, kohta kukaan ei enää kritisoi, ja sitten ollaankin taas "jeejee hyviä kuvia"-maassa. Ja se ei oikeasti ole kenenkään hyöty...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin busseissa on nykyään maailman isoimmat winkletit. :D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On niin paskoi et menkööt tähän ketjuun tällä kertaa :laugh:

Kai tuo on vitsi.  ???

Nuo 2 jälkimmäistä kelpaisivat vaikka seinälle. Kuvissa on fiilistä, munaa, bodia, sporttia, ja mikä tärkeintä tsemppistä.  ;)

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä kerättiin taas vaan niitä Upeet kuvat!!!!1111 -kommentteja.  :P

Sua vissiin muutenkin ärsyttää kun tiettyjen henkilöiden efhk:lta ottamat perus airbussi- kuvat saa aina kommenttia.. Museokoneet on syvältä :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sua vissiin muutenkin ärsyttää kun tiettyjen henkilöiden efhk:lta ottamat perus airbussi- kuvat saa aina kommenttia.. Museokoneet on syvältä :thmbdn:

Mulle on aivan sama mitä foorumilaiset on mieltä museokoneista. Se, mikä mua ihmetyttää, on tällä foorumilla esiintyvä henkilöpalvonta. Mutta jatkakaa ihmeessä samaan malliin, onpahan popkorneille käyttöä.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se, mikä mua ihmetyttää, on tällä foorumilla esiintyvä henkilöpalvonta. Mutta jatkakaa ihmeessä samaan malliin, onpahan popkorneille käyttöä.  :laugh:

Sun kanta tiedetään jo. Ei sitä pidä joka kerta ottaa esiin? Oliko noihin mun HN- kuviin liittyvissä kommenteissa jotain henkilöpalvontaan liittyvää? Ei kai..  Minkäs mahdan sille jos satunnaiset nuoret miehet vaan kehuu ja ylistää :-[ Koko kuvapuli kuolisi aika nopeesti jos ei kukaan antaisi palautetta. Kaikki kommentit, jotka edes jollain tapaa liittyy esitettyihin kuviin on todellakin tervetullutta. Vai onko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sun kanta tiedetään jo. Ei sitä pidä joka kerta ottaa esiin? Oliko noihin mun HN- kuviin liittyvissä kommenteissa jotain henkilöpalvontaan liittyvää? Ei kai..  Minkäs mahdan sille jos satunnaiset nuoret miehet vaan kehuu ja ylistää :-[ Koko kuvapuli kuolisi aika nopeesti jos ei kukaan antaisi palautetta. Kaikki kommentit, jotka edes jollain tapaa liittyy esitettyihin kuviin on todellakin tervetullutta. Vai onko?

En ole sitä joka kerta ottanut esiin. Olisiko ihan toinen kerta kuin mainitsen asiasta. Sitä paitsi, niinhän täällä tiedetään jo valmiiksi joidenkin ihmisten kanta esim. kuvankäsittelyyn, tai Airbus vs. Boeing -aiheeseen. Silti nämä ihmiset kertoo kantansa joka kerta. Että ehkä mun kaksi mainintaa ei nyt haittaa mitään? Vai onko tässä nyt taustalla jotain, että miehiä ärsyttää, kun naisia pyörii "miesten foorumilla"?

Ja mitä tulee kommentointiin, olen ymmärtänyt, että suurimman osan kanta näihin "Jeejee upeet kuvat" -kommentteihin on se, että ne eivät tuo mitään lisäarvoa ketjuihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta oikeasti, eihän hyvien kuvien kehumisessa mitään pahaa ole? Minusta nuo Mikon kaksi viimeistä Hornet-kuvaa ovat vaan harvinaisen säväyttäviä!

Mutta tietenki jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, ja kyllä tällä foorumilla on paljon muiltakin henkilöiltä nähty upeita ilmailukuvia  ;)

EDIT: sanamuoto oikeaksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöstä kyselen, että mahtaako kenelläkään olla kuvallista dokumenttia saudi-arabian airlinesista hesa-vantaalta 15.11.2008? Itse näin tuon kummajaisen kun olin lähdössä sharm el sheikhiin ja lento viivästyi tunteja. entä tietääkö kukaan kuinka yleinen saudien kone on suomessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla