Guest Falcon 900

Sekalaisia kuvia EFHK:lta

12 190 viestiä aiheessa

Tämmöstä kyselen, että mahtaako kenelläkään olla kuvallista dokumenttia saudi-arabian airlinesista hesa-vantaalta 15.11.2008?

Oliskohan tuurannut Atlas Jettiä :P

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sua vissiin muutenkin ärsyttää kun tiettyjen henkilöiden efhk:lta ottamat perus airbussi- kuvat saa aina kommenttia.. Museokoneet on syvältä :thmbdn:

Vai museo koneet on syvältä?

No joku päivä vielä te museokoneittein vihaajat opitte, mikä on arvokasta ja mikä ei.

Jos ne niin syvältä ovat, miksi vaivauduitte paikalle jonkun museoromun ikivanhan ruoska B707 takia? Hitto sellasia romuläjiä kukaan jaksa kuvata kun ei ole uusinta teknistä tavaraa tarjolla. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetääs tähän väliin eilistä peruskaurapuuroa rullailee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle on aivan sama mitä foorumilaiset on mieltä museokoneista. Se, mikä mua ihmetyttää, on tällä foorumilla esiintyvä henkilöpalvonta. Mutta jatkakaa ihmeessä samaan malliin, onpahan popkorneille käyttöä.  :laugh:

"Vesiksen kasvattina" museokoneet ovat ainakin minulle tosi tärkeitä. Siellä kun oli se museo jo silloin 70-luvulla... Mitä mahdat Elina tarkoittaa henkilöpalvonnalla? Ihan hyvällä kysyn kun en viitsinyt tuota ketjua kelata taaksepäin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetääs tähän väliin eilistä peruskaurapuuroa rullailee.

Oonko ainoa jonka mielestä bussi(t) esim. tuo OH-LVA on hienompi valkeapohjaisena?  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oonko ainoa jonka mielestä bussi(t) esim. tuo OH-LVA on hienompi valkeapohjaisena?  :D

Et. Paljon parempia valkopohjaisina nuo Finskin väreissä olevat bussit...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Vesiksen kasvattina" museokoneet ovat ainakin minulle tosi tärkeitä. Siellä kun oli se museo jo silloin 70-luvulla... Mitä mahdat Elina tarkoittaa henkilöpalvonnalla? Ihan hyvällä kysyn kun en viitsinyt tuota ketjua kelata taaksepäin :)

Myös mä tykkään museokoneista. Ja esim. Hanna Räihän ketju Speyristä oli oikein mielenkiintoinen. Kommentillani tarkoitin sitä, että ei mua liikuta, jos EFHK-Airbus-hifistelijät tai muutkaan eivät välitä museokoneista.

Henkilöpalvonnalla tarkoitan sitä, että kun tietyt ihmiset täällä laittaa kuviaan esille, perään tulee helposti parikin sivua "Upeet kuvat!!!11" -kommentteja, lähinnä teini-ikäisiltä foorumilaisilta. Sitten taas jotkut toiset kun laittavat samanlaisia EFHK-kuviaan näytille, ne eivät aiheuta mitään reaktiota. Ja ei, en tarkoita itseäni. Perus-EFHK-tavaraa en ole viitsinyt tänne enää aikoihin upata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa

FinnComm ATR-72  OH-ATL

FinnComm ATR-72  OH-ATE

Blue1 Boeing 717  OH-BLM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa

Saako muuten kysyä, miksi nykyään tulee niin paljon näitä takavinkkelikuvia? Ihmettelen vain, kun olen itse aina ollut niiden, jos nyt ei vihaaja, niin ainakin anti-tykkääjä. Melkeinpä tylsin mahdollinen kulma noista tuubeista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako muuten kysyä, miksi nykyään tulee niin paljon näitä takavinkkelikuvia? Ihmettelen vain, kun olen itse aina ollut niiden, jos nyt ei vihaaja, niin ainakin anti-tykkääjä. Melkeinpä tylsin mahdollinen kulma noista tuubeista...

No ainakin itse pidän noista kuvakulmista :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiliseltä viimeisten auringonsäteiden heavyja.

OH-ATA - No tämä ehkä vähän kevyempi, mutta kaarsi ja tiivisti mukavasti suoran linjan sijaan!

OH-LQD

OH-LQD

OH-LTR

OH-LTP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Abramis brama