Kirjoitettu Helmikuu 6, 2011 Kylläpäs 717 tiivistää nätisti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2011 Heimo vetää kyllä nättiä edittiä, mutta SE-MDI:ssä on mennyt kyllä clarity pitkäksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2011 OH-LEK ilmabannaus On kyllä komea! Mitkä arvot käytössä? 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2011 Mikolta todella upeat kuvat! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2011 Mitkä arvot käytössä? 8) ISO800, 1/40s, f2,8 ja 155mm+kroppikerroin. Vaikka noinkin nopealla suljinajalla kuvaa, saa liikkeen näkymään näissä nousukuvissa Muuten siinä ATR:ssä oli 17 clarity yksikköä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2011 Mikolta jälleen mainioita otoksia. Todella hyviä. Eilinen LTN [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2011 ISO800, 1/40s, f2,8 ja 155mm+kroppikerroin. Okei, kiitos tiedosta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2011 Hienot kuvat Mikolta jälleen. Laitetaan parit edestä ja takaa ajetut. Kuvattu 23.10 2010 Lemminkäisen kalliolta. Air Finland B757 [ attachment removed ] Finnair E190 [ attachment removed ] Finnair retro A319 [ attachment removed ] Finnair A330 kaksi kuvaa [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 9, 2011 Aijai kun on niin nätti toi vimppa! Komppaan täysin. Nannaa on ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 9, 2011 On ne koeviikot mukavia kun koulusta pääsee jo ennen yhtätoista 33 oli taas käytössä nousuille ja laskuille. Peruskauraa koko päivä täynnä, mutta tuli sieltä kuitenkin yksi erikoisempi, ettei ihan turha reissu ollut. DAT OY-RUB [ attachment removed ] AirBerlin D-ABLD [ attachment removed ] Austrian arrows OE-LVJ [ attachment removed ] Turkish TC-JPT [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 9, 2011 On ne koeviikot mukavia kun koulusta pääsee jo ennen yhtätoista 33 oli taas käytössä nousuille ja laskuille. Peruskauraa koko päivä täynnä, mutta tuli sieltä kuitenkin yksi erikoisempi, ettei ihan turha reissu ollut. DAT OY-RUB OY-RUB on yksi Blue1:n monista vuokrakoneista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 10, 2011 Eiliseltä vielä Norwegianin toimittajille suunnattu lento, jolla pääsi testaamaan WIFi laitteita. LN-DYG (Katolla jonkinlainen laite) [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Eiliseltä vielä Norwegianin toimittajille suunnattu lento, jolla pääsi testaamaan WIFi laitteita. LN-DYG (Katolla jonkinlainen laite) Se on WiFi http://wifinetnews.com/archives/2011/02/norwegian_air_shuttle_adds_in-flight_internet.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Taas tuli hetki vietettyä kentän laidalla. Finnair E190 OH-LKN [ attachment removed ] FinnComm ATR-42 OH-ATC [ attachment removed ] Ukraine International Boeing 737-800 UR-PSB [ attachment removed ] Spanair A321 EC-IJU [ attachment removed ] Lopuksi myöhässä ollut SAS Boeing 737-600 LN-RRX [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Parit myös tältä päivältä OY-RUB [ attachment removed ] Ja vähän harvinaisempi Gulfstream 3 8) N516TR [ attachment removed ] Huomaa äänenvaimennin! [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Kunnon tötteröt laitettu Turhia tollaset vaimentimet. Kuulostaa paljon paremmalta ilman niitä vehje kuin vehje Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Kunnon tötteröt laitettu Turhia tollaset vaimentimet. Kuulostaa paljon paremmalta ilman niitä vehje kuin vehje Ei jotain miljonääriä kiinnosta mitkään äänet, se vaan haluaa hiljaisutta kun matkustaa tuommosella ympäri maailmaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Ei jotain miljonääriä kiinnosta mitkään äänet, se vaan haluaa hiljaisutta kun matkustaa tuommosella ympäri maailmaa Tuskimpa tuo saisi edes lentää ilman noita tötteröitä Niissä kun lukee Stage 3 Certified. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Tötteröistä huolimatta lähti ihan kiitettävät äänet tuosta.. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Niissä kun lukee Stage 3 Certified. Tarkentaisitko tätä hieman vielä? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Tarkentaisitko tätä hieman vielä? ??? Googlettamalla löyty tämmöstä: http://fedex.com/us/hushkit/configuration/ http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_noise Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Tarkentaisitko tätä hieman vielä? ??? Eli noilla änkkäreillä saatu meluluokituksen 2? moottorit vastaamaan luokkaa 3, joka saa vielä lentää Nykyäänhän suurin osa täyttää jo luokan 5 vaatimukset. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Nykyäänhän suurin osa täyttää jo luokan 5 vaatimukset. Ankarin meluvaatimus on vasta Chapter 4. http://www.icao.int/icao/en/env/noise.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2011 Okei, tämä selvensi (ainakin jotenkin) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2011 OH-LQA 2006 22R Auringon laskussa ja epätodellisissa värihöystöissä. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla