Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Ja ilmabannaus on sellanen, että saadaan taustalla olevat pilvet ja koneen potkurit vilisemään silmissä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Ja ilmabannaus on sellanen, että saadaan taustalla olevat pilvet ja koneen potkurit vilisemään silmissä Tulihan se selitys sieltä. Ja mitä Lussuun tulee; Tahnakattila, tahnapumppu ym. ajaa saman asian. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Kiitos vastauksista. Taas olen paaaljon viisaampi. Toi panorointihan onkin ihan selkee juttu mutta eikös tuo "lussukin" sentään aika hyvillä nopeuksilla irtoa? Sitten vielä polttoainekysymys. Montakos oktaania on tuossa peruskaurassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Lauri, mihinkä aikaan olit kuvailemassa eli milloin tuo OH-BLM saapui Vantaalle? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Kiitos vastauksista. Taas olen paaaljon viisaampi. Toi panorointihan onkin ihan selkee juttu mutta eikös tuo "lussukin" sentään aika hyvillä nopeuksilla irtoa? Sitten vielä polttoainekysymys. Montakos oktaania on tuossa peruskaurassa? No tossa on ne tohvelipöntöt siivissä, sama kun hiustenkuivaajalla puhaltaisi. Nollasta lentoonlähtö nopeuteen kestää niin kauan, että MD-11 oli jo puolessa välissä Aasian reittiä kun A343 lähtee kiitotiestä ilmaan. No tämä on tätä näin, aina ei voi olla tehokkain ja paras. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Lauri, mihinkä aikaan olit kuvailemassa eli milloin tuo OH-BLM saapui Vantaalle? Olin alkuiltapäivästä myöhään yöhön... Nimim. näpit jäässä vieläkin Mutta tuon nousun kuvasin n. 15.40 ja oliskohan ollut Lontooseen matkalla. Muuten en sen liikkeistä osaa sanoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 No tossa on ne tohvelipöntöt siivissä, sama kun hiustenkuivaajalla puhaltaisi. Nollasta lentoonlähtö nopeuteen kestää niin kauan, että MD-11 oli jo puolessa välissä Aasian reittiä kun A343 lähtee kiitotiestä ilmaan. No tämä on tätä näin, aina ei voi olla tehokkain ja paras. Alkaa olla jo aika väsynyttä läppää toi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Kyllä se bussi on suorituskyvyltään hyvä kone. Kiipeää kuitenkin pinnoille puolen tunnin sisään täytenäkin. MD11 verrattuna ehkä hidas, mutta kun se kuluttaa kuljettuun matkaan nähden niin paljon vähemmän polttoainetta niin on se järkevämpi työkalu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Kyllä se bussi on suorituskyvyltään hyvä kone. Kiipeää kuitenkin pinnoille puolen tunnin sisään täytenäkin. MD11 verrattuna ehkä hidas, mutta kun se kuluttaa kuljettuun matkaan nähden niin paljon vähemmän polttoainetta niin on se järkevämpi työkalu. Lopeta tuo p*skanjauhaminen jo... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Kivat kuvat Laurilta . Parilla peruskaura-kuvalla jatketaan... Air Finland yllätys yllätys myöhässä (OH-AFI) [ attachment removed ] Ja Cargo läks taas johonkin (OH-LGC) [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Hyvät on molempien kuvat Lauri&Mikko Tässä myös kauramoottoreja eiliseltä. Alkuun parit kuvat A321 LZE:stä [ attachment removed ] [ attachment removed ] Seuraavana jatkaa A319 LVF parilla [ attachment removed ] [ attachment removed ] Yhtiön ja valmistajan vaihto B717 BLP [ attachment removed ] Ukrainalaiset vaihteeksi B737 UR-GAM [ attachment removed ] Ja takas dösiin A320 LXI [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Alkaa olla jo aika väsynyttä läppää toi... Alan olla samaa mieltä. Ja ei, en sano tätä sen takia, että olisin pikkulapsena katkeroitunut siitä, kun kolmannen kerran saman hauskan jutun toistaneena sain kuulla vanhemmiltani, että "Laura hei, ei se enää naurata". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Että tällästä tällä erää, ja kiitokset Laurille spottaus seurasta. Onpas sattunu samoja koneita sulle linssin eteen, mistähän johtuu... Mutta kiitos itsellesi, nyt voi mennä taas hetki ennen kuin kerkeän mestoille. Juu ja komealta näyttää kuvat sulla, sekä Mikollakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 28.2 kuvia. RA-88188 Petroskoista. [ attachment removed ] SE-RFS Phuketista. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Hurja voimanlähde [ attachment removed ] G-OBYD Phuketista. [ attachment removed ] Lähempään tarkasteluun LZD:n nokkateline. [ attachment removed ] UR-GAM Kiovasta. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Hurja voimanlähde On muuten hiano kuva! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Kuvasiko kukaan foorumilainen 26.2 lähtenyttä OH-LQF:ää Bangkokiin noin klo 17.00? Katoin koneen ikkunasta niin joku siellä tiilikasan päällä oli... Terveiset Thaimaasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Kuvasiko kukaan foorumilainen 26.2 lähtenyttä OH-LQF:ää Bangkokiin noin klo 17.00? Katoin koneen ikkunasta niin joku siellä tiilikasan päällä oli... Terveiset Thaimaasta. Komppaan... Tai Bangkokiin lähtenyttä lentoa 7.1 (oli kaiketi A330)? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Nuo kuvat noista esim nokkateline, moottorin etupää jne. Ovat todella vaihtelua ja virkistystä. Varsinkin silloin kun ne ovat noin tarkkoja. Tuossa nokkatelineessäkin näkyy että toisesta kumista on jo aika paljon pintaa jäänyt asfalttiin. Niin ja noista ihme nimittelyistä. Nämä nimittelijät ovat sitten hauskoja kun nimittelevät uusilla vähättely tai muuten mollaavilla nimillä toisten aikaansaannoksia tai mieltymyksiä. Kuitenkin epäilen että jos heitä itseään joku nimittelee tai vähättelee heidän taitojaan, he sydämistyvät ihan satasella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 28.2 kuvia. Hurja voimanlähde Ydinvoimallako nämä nykyiset lentää, kun noin säteilee? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 28.2 kuvia. Jostain tunnistan nämä Mikon kuvat aina vaikka lähettäjää en ole nähnytkään. Komeita kuvia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Kuvasiko kukaan foorumilainen 26.2 lähtenyttä OH-LQF:ää Bangkokiin noin klo 17.00? Katoin koneen ikkunasta niin joku siellä tiilikasan päällä oli... Terveiset Thaimaasta. 26FEB BKK lähti LQG. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Kerrankin oli tuuria matkassa kun läksin kentälle aamulla taivaan seljettyä. Viime käynnistä on ikuisuus, joten keli oli varsin kohdillaan ja kerrankin myös oli vähän onnea mukana. NIin ja ei tarvinnut palella. LTO pari tuntia myöhässä JFK:lta, taitaa olla LTO:sta ensimmäisiä kuvia uusissa väreissä? [ attachment removed ] LGC, viimeinkin napsahti täydelliseen valoon, lumen kera. Kauan tätä pitikin odottaa.! [ attachment removed ] Päivän yllätys oli sitten Lufthansan Retro. Muistaakseni olen kuvannut tämän supersuttukelissä pari vuotta takaperin, joten viimeinkin tästä sai aurinkoisen kelin kanssa kuvat! [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 LTO pari tuntia myöhässä JFK:lta, taitaa olla LTO:sta ensimmäisiä kuvia uusissa väreissä? Sopii hyvin värit tohon kolmekymppiseen! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 LTO pari tuntia myöhässä JFK:lta, taitaa olla LTO:sta ensimmäisiä kuvia uusissa väreissä? Jukoliste että on muuten tyylikäs! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Jukoliste että on muuten tyylikäs! I agree Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla