Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2011 Molemmilta Mikoilta hyvät setit. Aivan mielettömät on kyllä noi jälkimmäiset LQF kuvat oikeen häikäsee. Raybanit piähän 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2011 Nähtävästi aurinko paistanut ainakin ruman LQF:n lähdön hetkellä Hieno se kuva jossa sininen tausta kylmillä sävyillä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2011 Kiitoksia. Tuo Haajasen LQD on kanssa hyvä. Kivasti pöllyttää lunta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2011 Kiitokset Jannelle ja Mikolle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Löytyykö keltään kuvia tämän päivän nykiläisestä?(AY/FIN5) Löytyy tuleva ja lähtevä harmaassa kelissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Sideshottikin voi olla ihan mukavan oloista tavaraa kunhan pääsee riittävältä korkeudelta kuvaamaan hyvissä olosuhteissa. Eli tarpeeksi pitkiltä A-tikkailta A320 [ attachment removed / expired ] A320 [ attachment removed / expired ] B737 [ attachment removed / expired ] E170 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Muutama eilisen ruutu vielä Pohjaa... [ attachment removed / expired ] Finskin pohjaa myös [ attachment removed / expired ] Jenkki gulffi [ attachment removed / expired ] Valo tosiaan oli kohdillaan 8) [ attachment removed / expired ] Pilven veikot [ attachment removed / expired ] Valot sen kun vaan paraneepi [ attachment removed / expired ] Pinkkiä oli [ attachment removed / expired ] Pieni video myös koottu eilis päivän ruuduista http://alluh.1g.fi/kuvat/Aviation+Photography/Videos/EFHK+3.32011.wmv - alluh - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Mikä laatu Aleksin kuvissa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Hienot kuvat kaikilta . Harmi vaan kun itse en pääse, kun on jälleen kamera huollossa :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Kehtaatko pistää näytille? Eipä noissa ole paljon katsottavaa kun ei ole paljon värejäkään olis voinut vetää vaikka mveeks. ip LTO [ attachment removed / expired ] ap LTO [ attachment removed / expired ] Taitaa olla muuten LTU myös uusissa väreissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Työkaluja, mm. OH-LGC. 16.2.2011 [ attachment removed / expired ] Jarruja päälle. 16.2.2011 [ attachment removed / expired ] OK-GEA painelee taivaalle. 27.2.2011 [ attachment removed / expired ] Hyvin lähtee, OH-BLM. 27.2.2011 [ attachment removed / expired ] "Äiti, pääsenkö minä taivaaseen?" - Kyllä lapseni, mutta et niin jyrkässä nousukulmassa kuin muut. 27.2.2011 [ attachment removed / expired ] Teippipohjaa esittelee OH-LXG. 3.3.2011 [ attachment removed / expired ] Sinisen sävyjä, OH-BLG. 3.3.2011 [ attachment removed / expired ] Hieno perä. 4.3.2011 [ attachment removed / expired ] MD-11. 4.3.2011 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 "Äiti, pääsenkö minä taivaaseen?" - Kyllä lapseni, mutta et niin jyrkässä nousukulmassa kuin muut. 27.2.2011 Hahaa toi on kyllä parhaita läppiä mitä oon täällä kuullut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Hahaa toi on kyllä parhaita läppiä mitä oon täällä kuullut Haha, komppaan täysin! Komeet kuvat, Juhana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Hahaa toi on kyllä parhaita läppiä mitä oon täällä kuullut Ai vähänkö repesin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Yksi tän päivän koneista. YR-LCB [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Portugalilainen kaunotar CS-TNU [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Muutama eilisen ruutu vielä Valo tosiaan oli kohdillaan 8) - alluh - Laittakaas vielä parisivullista näitä samoja tahnabussin rotaatio kuvia samasta paikasta, samassa valossa, samalla taustalla, niin alkaa homma olemaan hyvä. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Laittakaas vielä parisivullista... Jäbä näyttää olevan aika kypsä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Laittakaas vielä parisivullista näitä samoja tahnabussin rotaatio kuvia samasta paikasta, samassa valossa, samalla taustalla, niin alkaa homma olemaan hyvä. 8) En mä ainakaan kyllästy niitä kattelamaan, komeitahan ne on! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Jäbä näyttää olevan aika kypsä No hei, noita on nyt kohta yli 2 sivua. Samoja kuvia. Hienoja kyllä ovat. Mutta samoja kuvia. Samat koneet, sama tausta, sama valo, samat pyörät, moottorit, tekstit. Kyllä minä ainakin uskon, että se valo oli hyvä ihan parinkin kuvan jälkeen. Saati kahden sivullisen jälkeen. Mutta pahoittelut nyt kuitenkin tästä kommentista, mutta silti eikös tuo ala olemaan jo ihan riittävä määrä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 No eihän noita ole kuin kolmelta kuvaajalta noita Heavy settejä. Kompaan Santeria jaksaa katella kyllä eri asetuksia/käsittelyjä eihän noita sentään ollut kolmea sivua kuitenkaan. Kolmella sivulla korkeintaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 No eihän noita ole kuin kolmelta kuvaajalta noita Heavy settejä. Kompaan Santeria jaksaa katella kyllä eri asetuksia/käsittelyjä eihän noita sentään ollut kolmea sivua kuitenkaan. Kolmella sivulla korkeintaan. Neljä-viiskin menis varmaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Tarkoitin vain tuota eilistä hienoa valoa niitä on kolme Haajanen, Gustafson, ja Hämäläinen. SANTERI! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Onkohan kellään tallentunut kennolle tämänpäiväisten EU-vieraiden kulkupelejä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla