Kirjoitettu Toukokuu 2, 2011 Mikäs on tuon rekkari? Eiköhän se -LQE ole Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Hienoa! Pistäisivät wingletillisen 767:n reitille niin täydellistä Tai edes oneworld väreissä olevan Ja heti toisena päivänä toiveesi toteutuu. Wingletillinen N389AA arvioitu 08:30. Ja tällä hetkellä näyttäs että RWY15 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Ja tällä hetkellä näyttäs että RWY15 ATIS:issa ilmoitettava käytössä oleva kiitotie ei välttämättä päde laajarunkokoneisiin, tuo voi ihan hyvin tulla laskuun 22L:lle (koska menee non-Schengen porteille) vaikka 15 olisi käytössä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Wingletillinen N389AA arvioitu 08:30. Lähti myöhässä ja arvioitu laskeutumisaika 11:18. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Lähti myöhässä ja arvioitu laskeutumisaika 11:18. Joo, sillon yöllä kun tota kirjottelin oli finavian systeemien mukaan tulossa ajallaan ja viidelletoista. Mutta nyt on neki päivittyny ja on juurikin niinkun sanoit, 11:18. Ja 04L näyttäis nytte. Mutta tiedä noista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Ja 04L näyttäis nytte. Mutta tiedä noista Klo 11-12 on hiljaista eli tulee 04R Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Tämäkään keskustelu ei oikein kuulu tähän ketjuun, mutta leftille taisi jostain syystä tulla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 Tämäkään keskustelu ei oikein kuulu tähän ketjuun, mutta leftille taisi jostain syystä tulla. Tervicko! Ei niin, mutta raitille tuli! P. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 No pistäkääs sitten niitä kuvia siitä AA:sta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 No pistäkääs sitten niitä kuvia siitä AA:sta Mutta sehän on peruskauraa . Varmaan spottaajilla käy jo tylsäksi Americania (peruskauraa) kuvata ja haluavat nyt sitten jonkin aasialaisen (ei peruskauraa) tänne kuvattavaksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 No pistäkääs sitten niitä kuvia siitä AA:sta Tässä tämän päivän AA vieras. Laskukuvia ei ole sillä olin uimahallissa treenaamassa just silloin mutta tässä pari kuvaa lähdöstä. 04 R:tä kun koneet lähtee niin kovin ihmeellisiä kuvia ei saa ja kaikkea rojua on tiellä, mutta toivottavasti kelpaa siitä huolimatta. N389AA Boeing 767-323 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 No kiitoksia teiille niistä AA Jet:istä. Onpas kiva nähdä taas uusi lentoyhtyö Vantaalla. 8) Se antaa lisä "väriä"maisemiin... Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 3, 2011 EI kenellakaan ole tietoa etta mika yksilo Americaanilta tulossa Su-aamuna? Ja esitetaan samantien myos kuvauspyynto, meikalainen kyydissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Päivän AA. Tuli etuajassa mutta onneksi oli 04:set käytössä niin sain taas parkkipaikalta kuvattua. N357AA Boeing 767-323 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Niillä on näköjään sekä wingletittömiä että wingletillisiä 767skoja.. vissiin sen verran iso laivasto että eivät ole kerenneet kaikkiin laittaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Niillä on näköjään sekä wingletittömiä että wingletillisiä 767skoja.. vissiin sen verran iso laivasto että eivät ole kerenneet kaikkiin laittaa... Näin voisi ajatella kuvien perusteella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Niillä on näköjään sekä wingletittömiä että wingletillisiä 767skoja.. vissiin sen verran iso laivasto että eivät ole kerenneet kaikkiin laittaa... Joo, jokunen on. http://www.airfleets.net/flottecie/American%20Airlines.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 EI kenellakaan ole tietoa etta mika yksilo Americaanilta tulossa Su-aamuna? Ja esitetaan samantien myos kuvauspyynto, meikalainen kyydissa. Todella hankala nuita on arvata nimittäin noita 767 on jokunen AA:lla Mutta varoitan, että eivät ole kovin kummosia sisältä. Jo 2h 30min lento JFK-MIA meinas olla rankkaaa. Koita pärjätä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Rekisteri on N357AA. Kiitos tiedosta. Ei meinaa nää mun kaihiset silmät erottaa kakkosta seiskasta. Tunnus korjattu kuvaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 EI kenellakaan ole tietoa etta mika yksilo Americaanilta tulossa Su-aamuna? Ja esitetaan samantien myos kuvauspyynto, meikalainen kyydissa. Tosiaan varoitus, että ainakaan niillä lennoilla jotka minä olen Atlantin yli lentänyt Americanin B767:llä niin matkustamoviihteen ovat tarjonneet oma iPod ja kirja. Kannattaa ottaa omat kuulokkeet ainakin messiin, koska ovat parempilaatuiset melko varmasti (en muista maksaako Americanin kansainvälisillä lennoilla kuulokkeet, mutta USA:n sisäisillä maksaa). Toisaalta B763 on siitä hieno kone matkustaa, että keskipaikkoja ei ole kuin yksi per rivi, joten käytävälle on nopea pääsy suurimmalla osalla matkustajista. Vaikka hieman kritisoinkin Americania niin hienoa, että aloittivat tämän reitin ja melko varmasti itse ainakin tulen jossain vaiheessa käyttämään tätä reittiä, vaikka AA onkin hieman perässä monia Eurooppalaisia ja Aasialaisia yhtiöitä "laadussa". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Tosiaan varoitus, että ainakaan niillä lennoilla jotka minä olen Atlantin yli lentänyt Americanin B767:llä niin matkustamoviihteen ovat tarjonneet oma iPod ja kirja. Kannattaa ottaa omat kuulokkeet ainakin messiin, koska ovat parempilaatuiset melko varmasti (en muista maksaako Americanin kansainvälisillä lennoilla kuulokkeet, mutta USA:n sisäisillä maksaa). Toisaalta B763 on siitä hieno kone matkustaa, että keskipaikkoja ei ole kuin yksi per rivi, joten käytävälle on nopea pääsy suurimmalla osalla matkustajista. Vaikka hieman kritisoinkin Americania niin hienoa, että aloittivat tämän reitin ja melko varmasti itse ainakin tulen jossain vaiheessa käyttämään tätä reittiä, vaikka AA onkin hieman perässä monia Eurooppalaisia ja Aasialaisia yhtiöitä "laadussa". Jees mulla on kokemusta 767 koneesta ainoastaan KFJK-KMIA valilta, muttajuu, koulukirjoja loytyy.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Yöllinen yllätysvieras: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 4, 2011 Peräkuva jalustalta ei onnistunut alkuunkaan kun kiireessä sähelsi. Todella pimeäksi ja epäteräväksi jäi. Sain kuitenkin parenneltua vähän. [ attachment removed / expired ] G-CIVR [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2011 Mihin aikaan tuo Jumbo lähti? 01:25 EET. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla