Kirjoitettu Heinäkuu 6, 2011 Että semmosta näky tänään, kun pitkästä aikaa tuli pysähdyttyä aidan taakse katteleen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 6, 2011 Tuo MD-11 -LGC, jos on niin monelta lähti kun vielä enne puoltapäivää oli LEKO 7:ssa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 6, 2011 Tuo MD-11 -LGC, jos on niin monelta lähti kun vielä enne puoltapäivää oli LEKO 7:ssa? LGC oli ja lähti jotain varttia vaille viis.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 6, 2011 LGC oli ja lähti jotain varttia vaille viis.... No nopeasti on huollettu se sitten. Meinaa LEKO 7:aan menin noin 1045 ja sillon se oli vasta avattu siis ovet ja tälläset, ja lähettii tekniikan alueelta noin yheltä ja ei ollu ees alotettu tekee sille vielä mitää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Tuli käväistyä lomareissulla Helsingissä ja kentälläkin ehdin vähän aikaa pörräillä, kuvat "ikkunan läpi" -laatua... Ikkunat puhtaaksi ennen Lontoon-lentoa [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Ei näytä kivalta uusi väritys [ attachment removed / expired ] Tauolla kannattaa jumpata [ attachment removed / expired ] Oikeastaan wing view, mutta maassa vielä ollaan. SE-MDI lensi Blue1:n iltapäivävuoron Ouluun [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Minkä vuoksi tuossa Luffen bussissa näyttäisi olevan slatit alhaalla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Miltä riviltä on ATR:stä otettu siipikuva? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Miltä riviltä on ATR:stä otettu siipikuva? 12F Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Minkä vuoksi tuossa Luffen bussissa näyttäisi olevan slatit alhaalla? Oiskohan vaan unohtunut Joskushan noi rullailee portille asti "laskuasussa" ja sitten vasta kelaa rojut sisään... saksanpoika jättänyt valmiiksi lentoonlähtöä varten.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Ihan mehevät oli taas eilis illan lämpöväreilyt. Saldo onnistuneissa kuvissa jäi aika niukaksi. Varsinkin etuviisto kuvat moottorien väreilyjen kera, joista pidän ehkäpä eniten. Joka tapauksessa tässä varmasti onnistunein ruutu kuitenkin. Tumman puhuva se on, mutta ei meikäläisen käsittely taidoilla tuosta keulaa polttamatta parempaakaan saanut aikaiseksi. Rossiya VQ-BAQ [ attachment removed / expired ] Kiitokset vielä M.Heimo:lle asiantuntevasta rupattelu seurasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Viikon aikana tämmöset tuli käytyä kuvaamassa. EI-OZE [ attachment removed / expired ] FLYbe. Ei mahtunut koko kone kuvaan niin otin nokasta tämmösen hassun. [ attachment removed / expired ] OH-LQA nousussa 15:lta. [ attachment removed / expired ] OH-ATK [ attachment removed / expired ] OH-LTP ilmabannaus 1/40s. [ attachment removed / expired ] Finnairin lento ilmeisesti Torontoon. [ attachment removed / expired ] N327UP [ attachment removed / expired ] OH-LTN [ attachment removed / expired ] LQA meni nurkkaan jostain syystä ja antoi yhelle pikku koneelle tilaa. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Oiskohan vaan unohtunut Joskushan noi rullailee portille asti "laskuasussa" ja sitten vasta kelaa rojut sisään... saksanpoika jättänyt valmiiksi lentoonlähtöä varten.. Uskallan epäillä, ettäkö tuollainen juttu voisi unohtua 737ssa suositellaan laipan jättämistä 15een jos laskussa on ollut raskasta jäätämistä ja nostamaan laipat ylös vasta kun jäät on roiskittu siiveltä pois, mutta 30C lämpötiloissa tämä on kauempaa haettu heitto kuin tuo sinun unohdusteoriasi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2011 Ensimmäinen viestini foorumille, pitkään täältä onkin tullut lueskeltua viestejä ja ihasteltua kuvia. Nytten sitten päätin kantaa oman korteni kekoon! OH-LQE [ attachment removed / expired ] OH-LTN [ attachment removed / expired ] D-ABDS [ attachment removed / expired ] OH-AFJ [ attachment removed / expired ] Antakaa tulokkaalle kommentteja/vinkkejä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Antakaa tulokkaalle kommentteja/vinkkejä Tervetuloa mun puolesta foorumille! Ehkä viimesessä kuvassa rajaus on mitä on mutta, enempää en ala kritisoimaan koska omissakin kuvissa on vielä niin paljon paranneltavaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Tervetuloa mun puolesta foorumille! Ehkä viimesessä kuvassa rajaus on mitä on mutta, enempää en ala kritisoimaan koska omissakin kuvissa on vielä niin paljon paranneltavaa. Kiitos! Kuvaa ei itseasiassa ole edes rajattu vaan aloittelijana onnistuin epäonnistumaan kuvan otossa niin pahasti että siitä tuli tuon näköinen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Hienoja kuvia Lauri! Tervetuloa vaan remmiin. Se, mistä itse kritisoisin nuo liian terävöityksen/clarityn käytön johdosta ilmaantuneet rumat vaaleat kehät koneen ympärille. Etenkin ensimmäisessä ja viimeisessä se näkyy selvimmin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Uskallan epäillä, ettäkö tuollainen juttu voisi unohtua 737ssa suositellaan laipan jättämistä 15een jos laskussa on ollut raskasta jäätämistä ja nostamaan laipat ylös vasta kun jäät on roiskittu siiveltä pois, mutta 30C lämpötiloissa tämä on kauempaa haettu heitto kuin tuo sinun unohdusteoriasi Ennen vanhaan piti tarjota läsnäolijoille kahvit jos laipat unohtui ulos laskun jälkeen Ei taida toimia kaupallisessa ilmailussa. tulis pilotille aika kalliiksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Ennen vanhaan piti tarjota läsnäolijoille kahvit jos laipat unohtui ulos laskun jälkeen Ei taida toimia kaupallisessa ilmailussa. tulis pilotille aika kalliiksi Ei tarvii kahveeta mutta jos siipi on täynnä kylmää on jäätäminen satavarmaa näillä keleillä. Oisko kysessä ollut aamuyöllä tullut Lufthansa, toki ei enää aamulla jäässä mutta yöllä ehkä ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 8, 2011 Pikkuputki-otoksia kiitotien jatkeelta viime lauantailta... N384WA MD-11 [ attachment removed / expired ] N384WA MD-11 [ attachment removed / expired ] OH-BLH [ attachment removed / expired ] OH-BLI [ attachment removed / expired ] EC-KQC B747 Pullmantur Air [ attachment removed / expired ] EC-KSM B747 Pullmantur Air [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 9, 2011 Nuo "mahanaluskuvat" yksityiskohdissaan aina kiintoisia. Kiitos Jussi! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 9, 2011 Jokunen ruutu menneeltä viikolta. Royal Jet Embraer E190 Lineage 1000 A6-KAH [ attachment removed / expired ] DHL Boeing 757F D-ALEF [ attachment removed / expired ] Lufthansa Airbus A321 D-AIDG [ attachment removed / expired ] Corendon Airlines Boeing 737-800 TC-TJJ [ attachment removed / expired ] SAS MD-80series SE-DIN [ attachment removed / expired ] Gain Jet Aviation Boeing 737-300 SX-MTF [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 9, 2011 Komeita ja onnistuneita laukauksia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 9, 2011 SAS MD-80series SE-DIN Onkohan SASsilla noita 2 samalla rekkarilla, niin kuin Sedinin veljeksiäkin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 9, 2011 JY-CMC [ attachment removed / expired ] SE-MEE [ attachment removed / expired ] Pilvee pilvee pilvee. LN-DYJ [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla