Kirjoitettu Elokuu 1, 2012 Olisi noi hämäräketjuunkin hyvin sopinut, sen verran hyviä kuvia ovat. Vikassa kuvassa taitaa kennolla näkyä jotain likaa keskellä, oisit voinu kloonailla pois. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2012 Vikassa kuvassa taitaa kennolla näkyä jotain likaa keskellä, oisit voinu kloonailla pois. Näkyy se sama kökkö vähän haaleampana noissa parissa muussakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2012 Tältä päivältä kaksi kuvaa: OH-LGC [ attachment removed / expired ] Business-terminaalin edessä lojuu tuollainen; Italy - Air Force Airbus A319-115X CJ MM62243 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 1, 2012 Taaaaaas sitä jaksauduin Vantaalle! Pääsin kentälle siinä puoli kolmen aikoihin juuri, kun Aerolotin MD-11F oli rullaamassa 22R:lle. Kuvaa en kyllä saanut Tässä silti joitakin kuvia tiilikasalta: Huomaa London 2012-tarrat Kommenttai saa toki antaa! Kiitokset Tuomakselle ja Ronille seurasta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 Kommenttia saa toki antaa! Kun kommentin antaminen on jälleen sallittua, niin ajattelin kysyä miksi tämä kommentti toistuu kerta toisensa jälkeen täällä? Mikäli kommentointia ei sallisi, niin olisiko se kiellettyä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 Business-terminaalin edessä lojuu tuollainen; Italy - Air Force Airbus A319-115X CJ MM62243 Koneen edessä olevat irtotikkaat ovat näemmä myös ”lojuneet” siinä saapumisesta saakka… Joskushan noita on kaiveltu tubiinista – ovatkohan Italian ilmavoimien? Jarmo J Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 Moro Jarkko! Ihan mukavia kuvia noi ihmettelen jos ei a.nettin pääse noilla Kiitos Janne kannustuksesta! Voin innosta soikeana todeta, että LN-DYN meni seulasta läpi http://www.airliners.net/open.file/2141423/L/ Kiitos kaikille avusta ja kommenteista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 N496MC, oli vain pokkari mukana, mutta tulipahan nähtyä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 Kiitos Janne kannustuksesta! Voin innosta soikeana.... Noniin mitä mä sanoi. APPLAUSE Samalla laitettakoon päivän Jumbo joka noukki Pomon rojut. N496MC [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2012 Tällästä tälläkertaa [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] ja viimeisenä päivän paras 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2012 Isompaa Lingusta EI-CPG [ attachment removed / expired ] ja Nikiä OE-LEX [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2012 Noniin mitä mä sanoi. APPLAUSE Samalla laitettakoon päivän Jumbo joka noukki Pomon rojut. N496MC Heips Tiedän kertoa että siinä menee red hot chili peppersin rojuja Chicagoon, Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2012 Päivän Vantaa-kierrokselta: OH-LXI pannausyritys [ attachment removed / expired ] OH-LQE [ attachment removed / expired ] LN-NIA - Runeberg [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2012 Tarkoituksena oli olla yötä kentällä Roopen kanssa, mutta sittehän se iski! Sade! Muutamat kuvat tänne kuitenkin. UPS:n vuoron tänään korvasi Solinair A300F S5-ABS Tän jälkeen sitte kamat alkoi kastumaan jtn eikun vaa kotiin saunomaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2012 Pistetääs taas muutamat terdeltä. Eurowings D-ACNJ CRJ900 Düsseldorfista Nordic Global OH-LGC Finnairim OH-LQD Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Siis nyt on Miko laittanut sellaset setit että voi vain kelata sivua ylös alas ja ihailla!! ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Miksi nurmikko on ihan eri värinen LGC ja LQD -kuvissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Kuvasiko kukaan Icelandairia siinä puoli kolmen aikoihin eilen? Kuukauden mittainen USA:n ja Kanadan reissu päättyi siinä lennolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Miksi nurmikko on ihan eri värinen LGC ja LQD -kuvissa? Toinen pannattu, toinen ei. Saattaa vaikuttaa. Tai jos raw- kuvaa säätelee jokaista erikseen, niin saturaatio saattaa olla eri. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Toinen pannattu, toinen ei. Saattaa vaikuttaa. Tai jos raw- kuvaa säätelee jokaista erikseen, niin saturaatio saattaa olla eri. Niin tai sitten säädetty LR:llä tjsp. erivärisiksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Eikö tuota turhaa vesileimaa saisi yhtään isommaksi? Mulla ainakin huomio kiinnittyy enemmän tuohon kissan kokoiseen tekstiin kuvan alalaidassa, kuin itse kuvattavaan kohteeseen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Eikö tuota turhaa vesileimaa saisi yhtään isommaksi? Mulla ainakin huomio kiinnittyy enemmän tuohon kissan kokoiseen tekstiin kuvan alalaidassa, kuin itse kuvattavaan kohteeseen? Ei saa olla eri mieltä mistään. Minun viesti poistettiin kun ihmettelin miksi koneen rekkari pitää kertoa kuvatekstissä jos se näkyy kuvassa selvästi. Viesti poitettiin asiattomana. Syynä taisi olla lähettäjän nimi eikä itse viestin sisältö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 5, 2012 Ei saa olla eri mieltä mistään. Minun viesti poistettiin kun ihmettelin miksi koneen rekkari pitää kertoa kuvatekstissä jos se näkyy kuvassa selvästi. Viesti poitettiin asiattomana. Syynä taisi olla lähettäjän nimi eikä itse viestin sisältö. Veikkaan että syynä oli kuitenkin viestin sisältö. Joskus mainittu että kuvatekstiin koneen rekkari, jotta on helpompi löytää foorumin hakutoiminnolla kuvia tietystä koneyksilöstä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla